Permalänk

Jag vill också ha!!!

Visa signatur

SWECLOCKERS.COM
martin.eksit. - EP 8RDA+ - XP2400+ - Prophet 9700 Pro - HyperX 512Mb - WDC 120Gb, SGB 120, 200 GB

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av uberola
För lite, om du inte kör med massa fsaa och af. Tror en p4 3ghz är för klen.

Tror inte jag, eftersom de flesta spel idag använder Direct3D som är väldigt grafikberoende så kommer du nog kunna använda ett GeforceFX på en P4 2.0 eller motsvarande på amd-sidan för att utnyttja det maximalt.

Visa signatur

SWECLOCKERS.COM :: If Quake was done today ::
WS: Gigabyte Z690 UD DDR5 :: Core i5 12600K :: 32 GB RAM :: Geforce RTX 3060 Ti :: 10 GbE NIC :: AOC C32G1 32" :: Seagate FireCuda 530 1TB :: Deepcool Matrexx 55
NAS: SM X10-SLM-F :: Mellanox Connect2X SFP+ :: Intel XL710-QDA1 QSFP+

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kr^PacMan

Tror inte jag, eftersom de flesta spel idag använder Direct3D som är väldigt grafikberoende så kommer du nog kunna använda ett GeforceFX på en P4 2.0 eller motsvarande på amd-sidan för att utnyttja det maximalt.

Jag litar på dig, så det får bli ett nytt graffe nån gång nästa år med denna prolle alltså, men det lär bli ett jäkla tjaffs om vilket man ska välja, ATi eller nvidia :/

Permalänk
Medlem

varför inte äta av kakan och samtidigt ha den kvar )

Visa signatur

Asus p5b-deluxe - 2gb ddr2 - Intel E6600@orginal - pov 8800gtx -

Permalänk
Medlem

Takashi, Takashi, Takashi, Takashi... du glömmer att JAG är här i forumet också. jag kan avslöja för alla intresserade att Takashis alla brudar är 13 år gamla och hittade på aftonbladets chat >:]

Visa signatur

Have you witnessed the power of the Twisted Rune?
Linux är bara gratis om din tid är värdelös.

Permalänk
Medlem

Kan det bli fler "off topic"-poster i en tråd?