Problem med NZXT Sentry 2

Permalänk
Medlem

Problem med NZXT Sentry 2

Hej. Jag har sedan 2 veckor tillbaka köpt fläktkontrollen NZXT Sentry 2. Fläktarna som jag kopplade in fungerar utmärkt dock jag kan inte ändra hastigheten på dem olika fäktarna.
Någon som vet om det är fel i produkten eller något som man måste göra själv? Har testat att trycka på manuell dock fungerade inte.

Permalänk

Jag har exakt samma problem, fläktarna snurrar men fläktkontrollern visar "00% speed" och jag kan inte påverka den.

Permalänk
Medlem

Någon som vet lösningen på detta problemet? Har samma problem som "floppe123"

Permalänk
Skrivet av floppe123:

Jag har exakt samma problem, fläktarna snurrar men fläktkontrollern visar "00% speed" och jag kan inte påverka den.

Skrivet av Jikz:

Någon som vet lösningen på detta problemet? Har samma problem som "floppe123"

Sitter i skrivande stund och pillar med samma problem som killarna ovan.
Kontrollen visar 00% speed på samtliga fläktar och det går inte att ändra.

Är detta tecken på defekt kontroll eller handhavande-fel och i så fall, sitter någon SweClockare på lösningen?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Oneinalifetime:

Sitter i skrivande stund och pillar med samma problem som killarna ovan.
Kontrollen visar 00% speed på samtliga fläktar och det går inte att ändra.

Är detta tecken på defekt kontroll eller handhavande-fel och i så fall, sitter någon SweClockare på lösningen?

De är kopplade på fel sett... Minns att jag hade kopplat in dem fel men kommer inte ihåg hur jag gjorde (hehe). Men pröva på ett annat sett så ska det säkert funka

Permalänk
Skrivet av Jikz:

De är kopplade på fel sett... Minns att jag hade kopplat in dem fel men kommer inte ihåg hur jag gjorde (hehe). Men pröva på ett annat sett så ska det säkert funka

Visste inte att man kunde koppla den fel
Har inte tillgång till den datorn just nu, kan någon av er andra killar koppla ur eran och testa?