WoW Server med mycket svenskar

Permalänk
Skrivet av moltix:

Alliance eller horde?

Alliance

Skrivet av Korvmojen:

Finns en del svenskar på Twisting Nether också

Spelade faktiskt Alliance på Twisting Nether förut, men den var så död på alliance sidan i alla fall.

Visa signatur

Dator 1|Fractal Design R3 Titanium|AMD Phenom 2 X6 1055T 2.8Ghz |Noctua NH-U9B SE2|Gigabyte GA-880GM-UD2H |Corsair 8GB 4x2GB XMS3 DDR3|AMD 7970| Chieftec750w| Intel 320 120GB SSD|
Servern|NZXT Lexa S |AMD Dualcore 3.1Ghz|Arctic Cooling Rev2 |Gigabyte DS3 |4x2 Crucial DDR2 667mhz |Nvidia GT 430|4x2TB Western Digital Green|Chieftec 400w|
"Try not. Do or do not, there is no try"

Permalänk
Medlem

Stormscale - Horde
Ungefär 40% av all du möter i instancer är svenskar, sjukt.

Visa signatur

Gigabyte GA-990FXA-UD3 |AMD FX8120| XFX Radeon HD6850 Black/dual fan |Corsair xms3 1600mhz 8gb| seagate barracuda 500g | Noctua NH-U9DO|Antec High Current 620W| NZXT Tempest evo |Corsair K90| Steelseries Cataclysm Mouse | Creative Tactic3D Wrath

Permalänk
Medlem

The maelstrom - Alliance.

Visa signatur

"This is VAR, spelled A-U-T-O"

Permalänk

ganska många svenskar på Auchindoun - horde.

Permalänk
Entusiast

Ännu en till listan: Defias Brotherhood.

Visa signatur

Bästa programmen till Linux - v2.0
Linux-guide: Val av grafisk miljö. (Att välja distribution).
-
Everyone should have a SGoC in their systems (SGoC: SysGhost on a Chip)

Permalänk
Medlem

Shattered hand på alliance sidan kryllades av svenskar íaf i pre tbc, har inte spelat sen början av 2008.

Visa signatur

Stationära:[Fractal Design R2], [Asrock Fatal1ty Professional] , [Vengeance low profile 1600mhz]
[Intel Core i5 2500k 3.3 ghz (Kyld av Noctua nh-d14)], [ Referens XFX HD 6970],
[Corsair TX 650 watt], [ca 750 GB utrymme], [2x Gentletyphoon Utblås och 2x Fractal design inblås]

Permalänk
Medlem

Stormscale horde side är full av svenskar! jag är en av dem xD

Visa signatur

Lenovo Legion 5 Pro 16ACH6H: AMD Ryzen 7 5800H |16GB DDR4 @3200Mhz |GeForce RTX 3070 | NVMe: WD Blue 1TB + Samsung PM981 1TB | Logitech G Pro X Superlight

Permalänk

Finns en huvudsakligen svensk 8/8 HC guild på Kor'gall om det är PvE du är intresserad av.

Guilden heter SPEL men det är allt jag vet om den

Permalänk
Medlem

Ingen från Stormscale eller forstmane som har en scroll att skicka?

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE

Permalänk
Medlem

Outland, horde såklart

Permalänk
Medlem
Skrivet av Haziza:

Ingen från Stormscale eller forstmane som har en scroll att skicka?

Jag skulle möjligen kunna skicka en för frostmane.

Visa signatur

I7 7700k, Asus ROG STRIX Z270i, Geforce GTX 1070 mini ITX, Lian-Li PC-Q04

Permalänk

Frostmane, Darksorrow, Shattered Hand, Outland, Jaedenar.

btw @Tvelander: Jag får aldrig någon que nån tid på dygnet då Outland inte är full längre

Visa signatur

Stationär: GIGABYTE 990fxa-UD3 | AMD FX-8120 @ 4,2GHz, Kyls med: Cooler Master Hyper 412s | 8GB RAM 1600mhz @1866mhz| XFX Radeon HD 6950 2GB Dual Fan | Antec 550w VP550M | 2TB Seagate Barracuda 7200rpm 64mb buffertminne | Cooler Master Elite 430
Laptop(gammal jävel): Packard Bell Easy Note MX51 | AMD Turion X2 TL-56 @ 1,8ghz | 2gb ram (stock 1gb) | Geforce GO 6100 256mb | 149gb hårddisk

Permalänk
Skrivet av SysGhost:

Ännu en till listan: Defias Brotherhood.

Är inte det RP-PVP? Värt att notera då de flesta inte lirar RP.

Skrivet av SkullCruzher<3:

Frostmane, Darksorrow, Shattered Hand, Outland, Jaedenar.

btw @Tvelander: Jag får aldrig någon que nån tid på dygnet då Outland inte är full längre

Om du nödvändigtvis ska använda det engelska ordet så använd det rätta, 'queue' och inte 'que' som betyder 'vad?' på spanska. Lättast är väl ändå att säga kö, rätt och slätt. Så där, nu har jag ventilerat mitt tvångssyndrom:)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alucard88:

Alliance

Spelade faktiskt Alliance på Twisting Nether förut, men den var så död på alliance sidan i alla fall.

Horde på Twisting Nether är inte så tokigt, är ganska insnöad vad gäller servern då det mestadels är guilden man är aktiv i. Men nog finns det svenskar då man springer in i dem ibland.
Kom från Burning Steppes där det fanns ett väldigt bra guild som enbart var svenskar. Död server dock. Men lätt att ta server-firsts

Permalänk
Skrivet av Zeuxlarsson:

Är inte det RP-PVP? Värt att notera då de flesta inte lirar RP.

Om du nödvändigtvis ska använda det engelska ordet så använd det rätta, 'queue' och inte 'que' som betyder 'vad?' på spanska. Lättast är väl ändå att säga kö, rätt och slätt. Så där, nu har jag ventilerat mitt tvångssyndrom:)

Hehe

Visa signatur

Stationär: GIGABYTE 990fxa-UD3 | AMD FX-8120 @ 4,2GHz, Kyls med: Cooler Master Hyper 412s | 8GB RAM 1600mhz @1866mhz| XFX Radeon HD 6950 2GB Dual Fan | Antec 550w VP550M | 2TB Seagate Barracuda 7200rpm 64mb buffertminne | Cooler Master Elite 430
Laptop(gammal jävel): Packard Bell Easy Note MX51 | AMD Turion X2 TL-56 @ 1,8ghz | 2gb ram (stock 1gb) | Geforce GO 6100 256mb | 149gb hårddisk

Permalänk
Medlem

tjena

@moltix: jag söker lite folk som vill lira lite wow helst pvp

Permalänk

Har hört att frostmane ska vara full med svenskar, då på alliancesidan. Även hört folk som kallat Stormscale för Swescale av samma anledning fast för horde.

Permalänk
Medlem
Skrivet av EspenJens:

Har hört att frostmane ska vara full med svenskar, då på alliancesidan. Även hört folk som kallat Stormscale för Swescale av samma anledning fast för horde.

Ah, them glory days.

In hoppade man i en instance och var man från SS likt en annan, så kunde man banne mig ge sig på att det frågade "SWE" följt utav 82 frågetecken.