Permalänk
Medlem

Liten köks TV

Hej. Är ute efter en köks TV till min mor. Hon har ett krav på att den ska vara vit (helst silver) vilket begränsar utbudet en hel del.
Sedan tror jag smärtgränsen ligger runt 4000kr men absolut gärna lägre. Behöver inte vara massa lull lull med wi-fi och dylikt bara det är bra bild och mellan 22 till 24".

Kollade på prisjakt och hittade denna vilken verkar helt ok enligt specsen (tror jag). http://www.dustinhome.se/samsung-ue-22d5015-22-led-full-hd/pr...
Är ju ett trevligt pris på den också.
Är det något speciellt man ska tänka på här? Tror ni det är bra bild på den?
Med bra bild menar jag såklart inte någon 20k kr klass, men att den inte är någon grynig bild som man knappt kan urskilja detaljer från.
Men ni förstår säkert vad jag menar, så bra som möjligt för det priset helt enkelt.

Är det kanske någon som har lite tips?

Permalänk
Medlem

Till köket tror jag vilken TV som duger, skillnaden mot vardagsrummet är väl att hon inte kommer ha ögonen som klistrade vid bilden hela tiden. Välj någon som passar in på beskrivning och budget.

Visa signatur

|| Citera för svar! ||

Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Strix Z390-F GAMING | CPU: INTEL i9-9900K & Corsair H60 | GPU: Asus Strix RTX 2080 OC | SSD: Samsung 970 EVO 500 GB | RAM: HyperX Fury 4x8 GB CL16 2666 Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: TP-Link Archer TX3000E

Tangentbord: Keychron K8 Pro | Switchar: Boba U4 | stabilizers: AEboards Staebis V2

Permalänk
Medlem
Skrivet av FireFox:

Till köket tror jag vilken TV som duger, skillnaden mot vardagsrummet är väl att hon inte kommer ha ögonen som klistrade vid bilden hela tiden. Välj någon som passar in på beskrivning och budget.

Ja det har du rätt i. Får nog bli den jag länkade då. Tråkigt bara när man får hem den och det visar sig vara riktigt kass bild.

Permalänk
Medlem
Skrivet av one4ty:

Ja det har du rätt i. Får nog bli den jag länkade då. Tråkigt bara när man får hem den och det visar sig vara riktigt kass bild.

Du har ju alltid ångerrätten på 14 dagar så kan du testa den lite snabbt med SD/HD-sändningar.

Visa signatur

|| Citera för svar! ||

Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Strix Z390-F GAMING | CPU: INTEL i9-9900K & Corsair H60 | GPU: Asus Strix RTX 2080 OC | SSD: Samsung 970 EVO 500 GB | RAM: HyperX Fury 4x8 GB CL16 2666 Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: TP-Link Archer TX3000E

Tangentbord: Keychron K8 Pro | Switchar: Boba U4 | stabilizers: AEboards Staebis V2

Permalänk
Medlem

http://produkter.mediamarkt.se/store/kalmar/tv-bild/lcd-led-p...

Hade några som var vita... Dock verkar den du länkade (Samsungen) vara bättre kvalite än Dantax och Telefunken som fanns på MM...

Annars har NetOnNet http://www.netonnet.se/art/tv-och-bild/lcd_led-och-plasma-tv/... en vit 22" för 2000:- med dvdspelare också!

Visa signatur

Chassi:BeQuietDarkBase900Pro PSU:BeQuietDarkPowerPro1000w Moderkort:AsusZ170ProGamingAURA
CPU:i7-6700K 4.2Ghz Kylare:BeQuiet!SilentLoop240mm Ram:Corsair 32GB DDR4 3200MHz Vengeance
GPU:AsusRadeonRX5700XT8GBRogStrixGamingOC SSD:Corsair 2x120GB, M.2 1TB HDD:Seagate/WD->30TB Skärmar:3xBenQ 24" LCD G2450HM, LG 65"UHD65UM7100 OS:W10
Tillbehör:LogitechG915,G915TKL,ProX,G502,MxMaster3,G930,Z906,G510,K350,M705,G440,C922Pro,MionixNaos3200,5000,7200,8200,NaosQG
Mobiler:Xperia 1 III,Xperia1,SonyZ5 🎮 🖥️ ⌨️ 🖱️ 🎧

Permalänk
Medlem

När vi ändå är inne på kökstemat. Jag är också sugen efter en köksTV. Kan man på något sätt splitta en HDMI bild och sen skicka den trådlöst till någon reciever man har gömd bakoms kökstvn?
Har googlat runt och hittat div. lösningar, men ingen som jag verkligen litar på. Någon som har ett förslag?

Visa signatur

~. Citera så jag hittar tillbaka .~