Permalänk
Medlem

Ny bostad för komponenter

Tjo!

Nu är det så att jag sneglat på ett nytt chassi ett tag och idag så slog jag till.
Resultatet blev Arc chassit från Fractal Design.

Jag måste ta och rekomendera detta chassi till alla som funderar på att bygga ny dator eller bara köpa ett nytt chassi.
Det var fantastiskt lätt att bygga i och tillomed jag som är kass på kabeldragning lyckades få det städat i burken.
Det satt även i 3st 140mm fläktar vilket jag inte kan klaga på!

Måste jag ge minus för något kan de ju vara att det finns tystare chassin, men detta är ju ett chassi som är designat för maximalt luftflöde så det är ju inte riktigt meningen att de ska vara knäpptyst

Komponenter:
Phenom II 965
Corsair DDR2 4gig
Sapphire 6950 2gig
GA-MA790X-UD3P
Asus Xonar DX
Corsair 550W
Corsair Force GT 120gig SSD

Ny bostad för komponenter

Visa signatur

i7 8700K | MSI 3080 SUPRIM X | Corsair 32GB DDR4 | STRIX Z370-H | Seasonic FOCUS GX 750W | Phanteks 300A | OS: Windows 10

Permalänk
Medlem

Wow, vad jag saknar mitt gamla xbox! Hade min skärm stående på xboxet också. Din hörna ser riktigt härlig ut! Nice work!

Visa signatur

Före sändningsdags hade gruppen instruerats av programledningen att inte sjunga ordet higher i textraden "girl we couldn't get much higher" i TV, utan istället byta ut det mot better. Jim Morrison struntade dock i det.

Permalänk
Medlem

Hörnan älskas!
5p

Permalänk
Medlem
Skrivet av onYYx:

Wow, vad jag saknar mitt gamla xbox! Hade min skärm stående på xboxet också. Din hörna ser riktigt härlig ut! Nice work!

Ja de e fina grejjer de Tackar!

Skrivet av asarum:

Hörnan älskas!
5p

Tackar! Gillar den själv måste jag medge ;P

Visa signatur

i7 8700K | MSI 3080 SUPRIM X | Corsair 32GB DDR4 | STRIX Z370-H | Seasonic FOCUS GX 750W | Phanteks 300A | OS: Windows 10