Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sundsvall
Registrerad
Jul 2001

Vattenkyla i7 + 2st 580

Nu är ett 580 det senaste jag införskaffade till datorn, så man börjar bli köpsugen.

Skulle vilja köpa ett till 580 samt vattenkyla dessa och min processor. Finns det något paket med vattenblock osv att köpa? Har kollat lite på h100- och 920-paketen men bara förstått det som att dom är för processorerna. Går det att koppla på gfx-vattenblock till dessa system och vart köper man sådanna?

Eller har någon någon idé?

Trädvy Permalänk
Avstängd
Registrerad
Apr 2012
Skrivet av KoloN:

Nu är ett 580 det senaste jag införskaffade till datorn, så man börjar bli köpsugen.

Skulle vilja köpa ett till 580 samt vattenkyla dessa och min processor. Finns det något paket med vattenblock osv att köpa? Har kollat lite på h100- och 920-paketen men bara förstått det som att dom är för processorerna. Går det att koppla på gfx-vattenblock till dessa system och vart köper man sådanna?

Eller har någon någon idé?

Hej, man kan tyvärr inte koppla på vattenblock på dom slutna system du nämnde. Jag har beställt delar till min dator från www.coolingstuff.se. Det finns en hel del block till olika grafikkort och CPU på den sidan.

Skickades från m.sweclockers.com

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
London
Registrerad
Jun 2006

Du får bygga ett ordentligt system om du vill kyla allt. Kolla vattenkylningsfaqen för lite tips

Simlärare