[LEK] Gissa spelet

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sagofiguren:

Witchhaven om jag inte minns fel ?

Rätt rätt rätt

Visa signatur

|Asrock X370 Pro Gaming| Ryzen 3800XT| 32GB Geil Super Luce 3400mhz ddr4| Hellhound 7900XT | Samsung 950 Pro 512gb & Seagate 600 480gb| Crosair RM1000| Deepcool Dukase| Siberia 840| Zowie EC1-A| Corsair RGB MX Blue| Samsung Odyssey G8 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zcenicx:

Ser inte ut som varken Heretic eller Hexen.

nä, tror mer på wizardry (något av dem) eller might and magic (något av dem)
[edit] tur man uppdaterar sidan innan man postar... gah

Visa signatur

:::::::::::::::::::::::::::::::

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fakkahe:

Serious sam första om jag minns rätt?

Skrivet av Hundkex:

Nu har det gått några timmar... kamikaze-gubbarna är ju lite av en signatur, så det är Serious Sam i varje fall. Borde vara first encounter, för jag minns inte att tvåan vår sådär... basic : p

Ett av de bästa fighting-spelen till PC:
http://www.caiman.us/freepix/2279-2.jpg

first encounter stämde bra

Visa signatur

"Med datorer kan man lösa problem
man inte hade tidigare" anonym

Permalänk
Medlem

Hugger den före Fakkahe för att hålla igång:

Permalänk
Skrivet av Hundkex:

brutalt svår bild

Nej. Bara nej.

Permalänk
Medlem

amulets and armor

Permalänk
Medlem

ett av mina favoritspel igenom tiderna

Permalänk
Medlem
Skrivet av pokelia:

amulets and armor

Började spela det igår igen : p

För dom som missat godbiten, är det ganska likt Daggerfall, fast det fokuserar på quests istället för open world.

Skrivet av pokelia:

Gammalt gammalt spel : p

Hunter, va?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hundkex:

Började spela det igår igen : p

För dom som missat godbiten, är det ganska likt Daggerfall, fast det fokuserar på quests istället för open world.

Gammalt gammalt spel : p

Hunter, va?

absolut din tur

Permalänk
Medlem

spelade hunter i otaliga timmar...men jag kom aldrig fram till vad det gick ut på....jag trivdes rätt bra med att köra runt i tankvagnarna och skjuta på husen med min pistol

Permalänk
Medlem

Eftersom ingen lagt upp något så tänkte jag slänga in ett av mina favoritspel som knatte

Visa signatur

Spelriggen: Intel i5 10400F - GTX 1070 - 16GB DDR4 - ASUS TUF GAMING B460M-PLUS - 500 GB SDD - be quiet! 730W - Define Mini C

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hotfuzz08:

Eftersom ingen lagt upp något så tänkte jag slänga in ett av mina favoritspel som knatte http://desmond.imageshack.us/Himg607/scaled.php?server=607&fi...

Little big adventure?

Visa signatur

Asus M4A79XTD | Phenom II 925 | HD4870 512 | SSD 510 120GB | Caviar Blue 500GB | 4Gb 1600mHz | Corsair VX550
EK-CoolStream RAD XTC 280 | DD-4870 | EK Supreme HF | Phobya DC-12 260 | Phobya Balancer 150

Permalänk
Medlem

Stämmer bra.

Kan det vara myst?

Visa signatur

Spelriggen: Intel i5 10400F - GTX 1070 - 16GB DDR4 - ASUS TUF GAMING B460M-PLUS - 500 GB SDD - be quiet! 730W - Define Mini C

Permalänk
Medlem

Kul att man känner igen spelet på muspekaren. 'tis riven, the sequel to myst.

Nästa spel kan också vara lite klurigt. Det finns dock ledtrådar på bilden och det har även gjorts två nya versioner senaste åren som bara handlar om striderna. Finns även en "mmo"-version.

Edit: Såg nu att hotfuzz hann skriva före mig. Om han lägger upp en bild så kan ni skippa den här.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hundkex:

Kul att man känner igen spelet på muspekaren. 'tis riven, the sequel to myst.

Nästa spel kan också vara lite klurigt. Det finns dock ledtrådar på bilden och det har även gjorts två nya versioner senaste åren som bara handlar om striderna. Finns även en "mmo"-version.
http://img217.imageshack.us/img217/4861/blep.jpg

Edit: Såg nu att hotfuzz hann skriva före mig. Om han lägger upp en bild så kan ni skippa den här.

Yes,

Kör på denna

Visa signatur

Spelriggen: Intel i5 10400F - GTX 1070 - 16GB DDR4 - ASUS TUF GAMING B460M-PLUS - 500 GB SDD - be quiet! 730W - Define Mini C

Permalänk
Medlem

Bilden visas inte, gör om gör rätt.

Edit: kom på att det kan vara för att jag är på jobbet och vissa sidor är automatiskt spärrade.

Visa signatur

NZXT Phantom ° P8Z68-V PRO GEN3 ° i5 2500K @ 4.5 + Corsair H80 & Schyte GT ° Gigabyte 7970 Windforce OC 3GB ° G.Skill 8GB Ripjaws 1600Mhz ° Samsung SSD 830-Series 128GB ° Seagate Barracuda 1TB ° NZXT HALE90 850W ° Asus Xonar D1 ° SideWinder X4 Gaming Keyboard + Logitech G400 + AKG GHS1 Gaming Headset ° Dell 2209wa ° STEELSERIES 4HD

Permalänk
Medlem

Jazz Jackrabbit kanske?
Spelade det som en galning när man var liten!

Ny bild!

Visa signatur

Asus M4A79XTD | Phenom II 925 | HD4870 512 | SSD 510 120GB | Caviar Blue 500GB | 4Gb 1600mHz | Corsair VX550
EK-CoolStream RAD XTC 280 | DD-4870 | EK Supreme HF | Phobya DC-12 260 | Phobya Balancer 150

Permalänk
Medlem
Skrivet av Blesk:

Bilden visas inte, gör om gör rätt.

Edit: kom på att det kan vara för att jag är på jobbet och vissa sidor är automatiskt spärrade.

Det blev samma sak med min bild först, antagligen är det bara en liten fördröjning tills den visas på forumet av någon anledning..

EDIT: Det fungerar bara ibland från den sidan :/

Visa signatur

Asus M4A79XTD | Phenom II 925 | HD4870 512 | SSD 510 120GB | Caviar Blue 500GB | 4Gb 1600mHz | Corsair VX550
EK-CoolStream RAD XTC 280 | DD-4870 | EK Supreme HF | Phobya DC-12 260 | Phobya Balancer 150

Permalänk
Medlem
Skrivet av wrathian:

Jazz Jackrabbit kanske?
Spelade det som en galning när man var liten!

Ny bild!
http://speedy.sh/yrQex/download/gissa.png

Commander Keen!

Nuså:
Nästa spel kan också vara lite klurigt. Det finns dock ledtrådar på bilden och det har även gjorts två nya versioner senaste åren som bara handlar om striderna. Finns även en "mmo"-version.

Permalänk
Medlem

Kan det vara något av Heroes of Might and Magic spelen?

Visa signatur

4670K, 8GB RAM, MSI 760

Permalänk
Medlem
Skrivet av Svbg:

Kan det vara något av Heroes of Might and Magic spelen?

Det är det icket : )

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hundkex:

Commander Keen!

Nuså:
Nästa spel kan också vara lite klurigt. Det finns dock ledtrådar på bilden och det har även gjorts två nya versioner senaste åren som bara handlar om striderna. Finns även en "mmo"-version.
http://img217.imageshack.us/img217/4861/blep.jpg

aom?

Permalänk
Medlem

Någonting ur Ultima serien, men vilket är ju frågan

Visa signatur

Burken : | PhII x6 1055T @ 4.2GHz | Corsair H50 PnP Scythe SL12SH | Asus Crosshair IV F | 4GB Dominator 1600 CL8 | Corsair HX520W | CM HAF932 | Dell 2405FPW | Creative 5.1 THX |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Noobenu:
Skrivet av nex_73:

Någonting ur Ultima serien, men vilket är ju frågan

Faktiskt inte! Man spelar en trollkarl.

Permalänk
Medlem

Magic: the gathering.

Visa signatur

CPU: i7 2600k RAM: Corsair Vengeance 16GB CL9 1600MHz Grafik: GTX 570 CPU Kylare: CM Hyper 212 Plus Moderkort: ASUS P8P67 Pro B3.1 Chassi: CM HAF 912 Plus

Permalänk
Medlem
Skrivet av hinkik:

Magic: the gathering.

Bingo! Hatten är din.

Bättre än duels of the planeswalkers eftersom man kunde skapa lekarna från scratch : )

Permalänk
Medlem

Eftersom ingen svarat ännu så ett tredje bidrag från min sida. Denna kan vara aningen klurigare:

Visa signatur

Spelriggen: Intel i5 10400F - GTX 1070 - 16GB DDR4 - ASUS TUF GAMING B460M-PLUS - 500 GB SDD - be quiet! 730W - Define Mini C

Permalänk
Skrivet av Hotfuzz08:

Eftersom ingen svarat ännu så ett tredje bidrag från min sida. Denna kan vara aningen klurigare:

http://i46.tinypic.com/j8gupj.jpg

pod jeu?

Här är mitt!:

Inte så gammalt, men det här är mitt favorit spel! Och det bästa spelet jag har spelat! Spelar det än idag, brukar LANa det ibland

Visa signatur

MSI PRO Z690-A DDR4 - i9 12900K - Kingston Fury 32GB 3600 Mhz CL16 - Corsair RM850X - Noctua NH-U12A Chromax - Fractal Design Define 7 Compact - RTX 3090 TUF - Odyssey G50A -

Permalänk
Medlem
Skrivet av filipcombat:

pod jeu?

Här är mitt!: http://www.mobygames.com/images/shots/l/88574-age-of-empires-...

Inte så gammalt, men det här är mitt favorit spel! Och det bästa spelet jag har spelat! Spelar det än idag, brukar LANa det ibland

age of empires 2

Ett av mina favoritspel när jag var liten:

Visa signatur

Om ni vill ha svar får ni Citera mina inlägg =)

Permalänk
Skrivet av Vargaas:

age of empires 2

Bild kommer snart

Rätt,

Visa signatur

MSI PRO Z690-A DDR4 - i9 12900K - Kingston Fury 32GB 3600 Mhz CL16 - Corsair RM850X - Noctua NH-U12A Chromax - Fractal Design Define 7 Compact - RTX 3090 TUF - Odyssey G50A -