16gb ddr3 för 255kr på webhallen???

Permalänk
Medlem

Älskar hur massvis skrivit i tråden att det är ett solklart fel och att köpet inte lär gå igenom men att alla chansar ändå och nu när alla ordrar annuleras så blir vissa sura och kräver få dyra ram för ~86% "rabatt"

Usch, hur tänker folk..

Permalänk
Medlem
Skrivet av fark:

Alla lär ha olika åsikter om detta skulle jag tro?? Speciellt fler av de som inte har/hunnit beställt lär ju vara av åsikten att det inte är en affär.

Jag tycket då till 100% att det är en affär så fort bekräftelse kommit ut vilket det verkar ha gjort till några, bara för skoj skulle skulle det vara kul om någon drev detta inför rätt?

Webbhallen säger att de skulle förlora hundratusentals kronor, BS till 100% tror jag! Så många satt inte uppe 4 i natt och beställde ram på Webbhallen, löjligt. De har ju tydligt visat var de står istället för att hedra en genomförd affär, det var ju deras fel och dom får stå för det de minnen som nu skulle ha "reats ut" är aldrig så många att det blir hundra tusentals, visa bevisen istället för att säga ursäkta and that´s it!

Inet ni for min röst i fortsättningen också, Webbhallen är passee nu...

Hoppas verkligen du skämtar med ditt inlägg.
Fullständigt onödigt att ranka ner på webhallen på grund av ett sådant här misstag.
Om någon chansar och beställer minnen till detta priset så skall man inte räkna med att det går igenom.
Hade det bara vart ett fåtal personer som beställt hade det webhallen kanske gått med på affären men nu blev det för mycket pengar för att dom skulle låta det gå förbi.

Hedra dom i stället för att dom kom hit och förklarade direkt i tråden i stället.

Giriga personer det finns.

Tror knappast du skulle sälja minnena till det priset själv och förlora 1000kr på varje kit med kanske 50pers som beställt alla minst 2kit kanske vissa till och med 3 eller 4.

Visa signatur

MediaCen= Playstation 4, Playstation 3, Xbox 360, Proj= Epson TW700, Projduk= Grandview Cyber 100" tab-tension, Receiver= Marantz SR-6005, Front= Jamo S708, Cen= Jamo D8CEN, Surr= Jamo D8SUR, Surr bak= Jamo D8SUR, Sub= REL T3 + Audiovector K-Sub Signature, Köpta filmer= 1000++ och stiger stadigt

Permalänk
Medlem
Skrivet av TheGiant:

Nej undrar bara vad som gäller.
Vad gäller webhallens inlägg så fanns inte det där när jag började skriva så du drar på lite väl mycket med att kalla folk giriga och sura när bara en nyfikenhet finns vad som gäller i situationer som detta!

Klart man räknade med att det var fel och att risken var stor att det inte skulle bli något av det hela. Men ibland kan man chansa och och se vad som händer, vansinnig prisdumpning är ju inte ovanlig i detta landet med Media Markt och Elgiganten som förlorar miljader för att ta marknadsandelar och döda konkurrenter.
Men även när det gäller fel prissatt av en butik så kan det vara av intresse och veta vad som gäller när en kund har accepterat ett erbjudande och butiken har tagit pengarna! Samma sak om det skulle hända i en fysisk butik att dom "råkat" göra fel och man kommer till kassan för att betala.

Gör jag som privatperson fel så får man ju ta dom konsekvenser som blir...

Det står i köpavtallet att dom förbehåller sig rätten att anullera ordrar för div olika anledningar.
Läs bara avtalet så ser du vad som gäller och inget gäller.
Du godkänner det ju trots allt när du beställer

Visa signatur

MediaCen= Playstation 4, Playstation 3, Xbox 360, Proj= Epson TW700, Projduk= Grandview Cyber 100" tab-tension, Receiver= Marantz SR-6005, Front= Jamo S708, Cen= Jamo D8CEN, Surr= Jamo D8SUR, Surr bak= Jamo D8SUR, Sub= REL T3 + Audiovector K-Sub Signature, Köpta filmer= 1000++ och stiger stadigt

Permalänk
Webhallen
Skrivet av paltkoma:

Det har sålts tidigare paket från webhallen och andra ställer för lite över 300:- så det är fortfarande ett bra pris men det är inte fantasktiskt superduper pris.
Så jag ser detta inte som ett solklart fall om ett "felsatt" pris. Köpte mitt senaste just från webbhallen 8GB för 349:-

Jag förstå helt webhallens svar, men då ska det ske återbetalningar lika fort till alla som fått deras pengar dragna, vill verkligen inte se att det är bankens system som sätter detta. Jag tänker på dom som har betalat via paypal där det går på en gång, då ska pengarna tillbaka på en gång eller skicka beställningen.

Hej, priset är felsatt med en faktor på 5-6x. Med andra ord är det mer än att vi bara råkat sätta det "lite för lågt".
Vi skulle förlora över 1000 kronor per sålt minne och vi har fått in hundratals ordrar under natten och morgonen.

Angående återbetalningar så inleder vi dem nu direkt i samband med att ett cancelleringsmail går ut.
Hur lång tid det tar är tyvärr utanför webhallen händer. Vi kan registrera återbetalningen med vår bank men sen hur snabb kommunikationen mellan olika banker är är till 100% omöjligt för oss att påverka.

Det hela är väldigt beklagligt och vi kommer att jobba så snabbt vi kan för att lösa allt och se till att de som förbetalt (vilket som tur är bara var en handfull av de hundratal som lagt ordrar) får sina pengar ASAP.

Om inga nya faktorer dyker upp är detta det sista vi kommer att skriva i tråden om detta ärende. Har ni frågor om återbetalningens status eller liknande måste vi be er kontakta vår kundtjänst då dem är de enda som kan kontrollera detta.

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Medlem

Låter vettigt!

Permalänk
Medlem
Skrivet av fark:

Webbhallen säger att de skulle förlora hundratusentals kronor, BS till 100% tror jag!

Tror?
Räkna lite enkelt på det istället för att tro. Vi säger att 100 personer beställt varsitt kit till en kostnad för webhallen av 1255:-. Kunderna betalar dock endast 255:-.
Webhallen förlorar alltså 1000:- per kund.
Resultat: 100 000:-

Jag är rätt säker på att minst 100 pers har beställt och flertalet av dessa 100 personer har lagt beställningar på både två och tre kit.
Webhallen pratar inte bullshit. Nu vet vi det, så slipper vi tro.

Permalänk
Medlem

Tillhör en av de som antog att det var fel (är inte så insatt i ram-priser i dagsläget, men det kändes lite för billigt) men la en order ifall att. Självfallet har Webhallen all rätt att avboka beställningarna, inte mer med det. Tack ändå Webhallen!

Visa signatur

Speldator :[I] AMD 5600X - 16GB fläskigt ram - AMD 580RX - AOC 32" Wide
HTPC : i5 3450S - 8GB G.Skill - Streacom F8

Permalänk
Medlem

Kreds till Webhallen som kommer hit och förklarar läget på en så lungt och metidiskt sätt trots alla som kräver sina "rättigheter"

Visa signatur

MediaCen= Playstation 4, Playstation 3, Xbox 360, Proj= Epson TW700, Projduk= Grandview Cyber 100" tab-tension, Receiver= Marantz SR-6005, Front= Jamo S708, Cen= Jamo D8CEN, Surr= Jamo D8SUR, Surr bak= Jamo D8SUR, Sub= REL T3 + Audiovector K-Sub Signature, Köpta filmer= 1000++ och stiger stadigt

Permalänk
Medlem
Skrivet av RainesX:

Det står i köpavtallet att dom förbehåller sig rätten att anullera ordrar för div olika anledningar.
Läs bara avtalet så ser du vad som gäller och inget gäller.
Du godkänner det ju trots allt när du beställer

Misstänkte det men har inte läst köpavtallet... som tur är finns det ju folk här som är mer nogräknade än en själv och har koll på detta

Det gick som jag trode men det var ganska underhållande under tiden.
Det värsta är ju att man nästan vill ha mer ram nu även fast jag inte behöver... kanske får bli 8 gig ripjaws till ändå.

Visa signatur

NZXT H2 Vit| i7 2600 + Hyper 212 | Fractal Design Newton R2 650W | Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3 | G.Skill Ripjaws X 2x4GB | SSD A-Data 511 120 GB | 1TB WD Caviar Blue | Gigabyte GTX670 Windforce 3X OC | 2 x DVD | Corsair Vengeance K60 & Razer Imperator & Steelseries Siberia V2 USB

Permalänk
Skrivet av MoNkeY-05:

Tillhör en av de som antog att det var fel (är inte så insatt i ram-priser i dagsläget, men det kändes lite för billigt) men la en order ifall att. Självfallet har Webhallen all rätt att avboka beställningarna, inte mer med det. Tack ändå Webhallen!

Helt rätt, folk som lägger beställningar på flera stycken är lite väl optimistiska men, att dom skulle kanske gått med på att skickat ut en per beställning eventuellt erbjudit något minne till starkt reducerat pris kanske 2x 4gb istället för 2x8gb.

Men att det var en miss i systemet var ju nästan självklart...

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

i7 4770k @ 4.4 with 1080ti 2050/11800 med PQ438Q
Retired 680 GTX SLI @ +120 +500

Retired i5 750@4116 speedstep+vcoreoffset = Love idle/load 1.02-1.34
5970@925/1250

Permalänk
Medlem

Hade hoppats på en kompromiss typ 2 paket till priset av 1 eller nått

Edit: jag gillar fortfarande Webhallen, Inet kan behålla sina äckliga pingvinstänger

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Webhallen:

Hej, priset är felsatt med en faktor på 5-6x. Med andra ord är det mer än att vi bara råkat sätta det "lite för lågt".
Vi skulle förlora över 1000 kronor per sålt minne och vi har fått in hundratals ordrar under natten och morgonen.

Angående återbetalningar så inleder vi dem nu direkt i samband med att ett cancelleringsmail går ut.
Hur lång tid det tar är tyvärr utanför webhallen händer. Vi kan registrera återbetalningen med vår bank men sen hur snabb kommunikationen mellan olika banker är är till 100% omöjligt för oss att påverka.

Det hela är väldigt beklagligt och vi kommer att jobba så snabbt vi kan för att lösa allt och se till att de som förbetalt (vilket som tur är bara var en handfull av de hundratal som lagt ordrar) får sina pengar ASAP.

Om inga nya faktorer dyker upp är detta det sista vi kommer att skriva i tråden om detta ärende. Har ni frågor om återbetalningens status eller liknande måste vi be er kontakta vår kundtjänst då dem är de enda som kan kontrollera detta.

Bra förklarat och hanterat av er!

Visa signatur

Ny dator: Acer Predator Orion 5000 (RTX 3080)
[ I7 3770K @ 4.6Ghz | Asus 980 Ti 6GB | 16GB | Asus P8Z77-V PRO | Samsung 830 128GB | Corsair H100 | Cooler Master HAF X | Corsair AX 850W | Samsung DVD±RW ] [ Sony AF9 65" | Sony WF-1000XM3 | HTC Vive | Huawei P40 Pro | PS4 Pro | PS3 Slim | PS2 chippad | PS Vita | DS Lite | SNES Mini ]

Permalänk
Medlem

Tyckte det var helt rätt att folk testade att beställa, sedan får gärna alla som känner för att spy galla för att det inte gick igenom tappa ett dyrt kristall-glas i marken.

+1 till webbhallen för förklaringen.

Permalänk
Medlem

Beställer ej ifrån Webhallen i normala fall men pga minnena så chansade jag därifrån denna gång, utöver minnen så blev det lite Server/HTPC grejer. Men eftersom de ej säljer minnena för det priset (av självklar anledning) så blir det Komplett/Inet istället eftersom de har produkterna jag vill ha på lager.

Permalänk
Medlem

Intressant att det högljutt ska klagas när Webhallen annullerar ordrarna när det är ett såpass uppenbart felaktigt pris. Skärp er! Var istället glada för att Webhallen skriver i tråden och förklarar sig i alla fall. De skulle lika gärna kunnat skicka ut ett annulleringsmail och helt sonika skitit i att kommunicera mer än så.

Visa signatur

Stationär: i5 2500K @ 4.3 GHz / GTX570 / 8GB @ 1600MHz / P8Z68-V Pro / 120GB SSD + 320 GB HDD / HX650 / FD Define R3 / W7 64 bit
Bärbart: 13.3" MacBook Pro / iPhone 4 / Nikon D80 + 18-135/3.5-5.6 + 50/1.8D
Hemmabio: Samsung 40" UE40D6515 / Yamaha RX-V465 + Canton GLE 490 (MW)
Kaffe: Moccamaster KB741 || Planerat: Rancilio Silvia + Gaggia MDF

Permalänk
Medlem

Är en deal för bra för att vara sann, så är den nästan aldrig sann

Permalänk
Medlem
Skrivet av Arginj:

Intressant att det högljutt ska klagas när Webhallen annullerar ordrarna när det är ett såpass uppenbart felaktigt pris. Skärp er! Var istället glada för att Webhallen skriver i tråden och förklarar sig i alla fall. De skulle lika gärna kunnat skicka ut ett annulleringsmail och helt sonika skitit i att kommunicera mer än så.

Jo men är nog många som inte har vare sig vett eller hyfs, sämsta sortens kunder som finns, många gånger tycker jag synd om butikerna som måste handskas med såna lågvattenmärken till människor.

Permalänk
Medlem
Skrivet av paltkoma:

Det har sålts tidigare paket från webhallen och andra ställer för lite över 300:- så det är fortfarande ett bra pris men det är inte fantasktiskt superduper pris.
Så jag ser detta inte som ett solklart fall om ett "felsatt" pris. Köpte mitt senaste just från webbhallen 8GB för 349:-

Jag förstå helt webhallens svar, men då ska det ske återbetalningar lika fort till alla som fått deras pengar dragna, vill verkligen inte se att det är bankens system som sätter detta. Jag tänker på dom som har betalat via paypal där det går på en gång, då ska pengarna tillbaka på en gång eller skicka beställningen.

Det här handlar om 8gb STICKOR. Dvs 2x8 = 16gb per paket à 255:-
Tvivlar på att du har sett det för liknande priser tidigare då ett sånt sett kostar ca: 1800:-
Så jo, det ungefär 1550+ billigare! Verkligen ett superdupder pris!

Visa signatur

Ryzen 7 7800X3D
64gb Corsair cl30 6000mhz
MSI MAG B650 Tomahawk WiFi
Sapphire RX 7900 XTX
Acer 32" Predator XB323QKNV 4K

Permalänk
Medlem
Skrivet av Azodan:

Hade hoppats på en kompromiss typ 2 paket till priset av 1 eller nått

Edit: jag gillar fortfarande Webhallen, Inet kan behålla sina äckliga pingvinstänger

Skickades från m.sweclockers.com

Är inte bara dom som lägger i godis, även Alina gör det. Ser hellre lägre priser än godis i försändelsen. Jag blir fan förbannad!!

Visa signatur

Ryzen 7 7800X3D
64gb Corsair cl30 6000mhz
MSI MAG B650 Tomahawk WiFi
Sapphire RX 7900 XTX
Acer 32" Predator XB323QKNV 4K

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tarasus:

Är inte bara dom som lägger i godis, även Alina gör det. Ser hellre lägre priser än godis i försändelsen. Jag blir fan förbannad!!

Seriöst?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tarasus:

Är inte bara dom som lägger i godis, även Alina gör det. Ser hellre lägre priser än godis i försändelsen. Jag blir fan förbannad!!

Hur kan man bli förbannad när ett företag lägger ner lite godis i paketet som en vänlig gest? Det är för mig helt obegripligt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tarasus:

Är inte bara dom som lägger i godis, även Alina gör det. Ser hellre lägre priser än godis i försändelsen. Jag blir fan förbannad!!

Tror du verkligen dom lägger på en kostnad för godiset?
Det är mer ett " tack för att du handla av oss "

Vaknat på fel sida idag?

Visa signatur

MediaCen= Playstation 4, Playstation 3, Xbox 360, Proj= Epson TW700, Projduk= Grandview Cyber 100" tab-tension, Receiver= Marantz SR-6005, Front= Jamo S708, Cen= Jamo D8CEN, Surr= Jamo D8SUR, Surr bak= Jamo D8SUR, Sub= REL T3 + Audiovector K-Sub Signature, Köpta filmer= 1000++ och stiger stadigt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Webhallen:

Det hela är väldigt beklagligt och vi kommer att jobba så snabbt vi kan för att lösa allt och se till att de som förbetalt (vilket som tur är bara var en handfull av de hundratal som lagt ordrar) får sina pengar ASAP.

Eftersom vi bara är en handfull som redan har betalt in pengar till er så kan jag tänka mig att ta dessa istället för mina pengar
http://www.webhallen.com/hardvara/144886-g.skill_ripjaws_8gb_...

Borde vara billigare än tiden som går åt att fippla med banker och återbetalningar och eftersom ni redan har 284 av mina kronor

P.S. ja jag vet att detta inte kommer att ske men man kan väl försöka vara lite "fräck" ändå nu när dom har mina pengar och jag blev lite sugen på mer ram och dom gjorde ett fel på sin sida och typ halva priset är ju inte oskäligt vid vissa erbjudanden.

Visa signatur

NZXT H2 Vit| i7 2600 + Hyper 212 | Fractal Design Newton R2 650W | Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3 | G.Skill Ripjaws X 2x4GB | SSD A-Data 511 120 GB | 1TB WD Caviar Blue | Gigabyte GTX670 Windforce 3X OC | 2 x DVD | Corsair Vengeance K60 & Razer Imperator & Steelseries Siberia V2 USB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zyriak:

Jo men är nog många som inte har vare sig vett eller hyfs, sämsta sortens kunder som finns, många gånger tycker jag synd om butikerna som måste handskas med såna lågvattenmärken till människor.

Kan bara hålla med. Har själv under flera år arbetat i butik, och det finns inget mer irriterande än kunder som redan innan de kommit in i butiken antagit inställningen att de är Gud och personen bakom kassan automatiskt är en idiot och bara försöker luras. Självfallet är det jättejobbigt att som kund uppleva en undermålig produkt av någon anledning, men att gå in med "kuk i allt"-inställningen innan man ens vet hur problemet kommer lösas är för mig obegripligt.

Visa signatur

Stationär: i5 2500K @ 4.3 GHz / GTX570 / 8GB @ 1600MHz / P8Z68-V Pro / 120GB SSD + 320 GB HDD / HX650 / FD Define R3 / W7 64 bit
Bärbart: 13.3" MacBook Pro / iPhone 4 / Nikon D80 + 18-135/3.5-5.6 + 50/1.8D
Hemmabio: Samsung 40" UE40D6515 / Yamaha RX-V465 + Canton GLE 490 (MW)
Kaffe: Moccamaster KB741 || Planerat: Rancilio Silvia + Gaggia MDF

Permalänk
Medlem
Skrivet av TTB:

Seriöst?

Skrivet av Falcon:

Hur kan man bli förbannad när ett företag lägger ner lite godis i paketet som en vänlig gest? Det är för mig helt obegripligt.

Skrivet av RainesX:

Tror du verkligen dom lägger på en kostnad för godiset?
Det är mer ett " tack för att du handla av oss "

Vaknat på fel sida idag?

1. Jag kanske inte äter godis.

2. Jag kanske är diabetiker.

3. Jag kanske är en tjockis som försöker gå ner i vikt.

Osv osv....

Alla som handlar är inte barn, och även där är det fel. Skicka med något vettigt, eller inför klippkortssystem så jag får rabatt istället. Om jag köper saker för 7-15k så vill jag uppenbarligen ha det bästa priset för det. Inte något jävla godis.

Räkna godis på hundratusentals ordrar.... Kostar ingenting? Klart det är vi som betalar för det i slutändan!

Edit: Dessutom är det äckligt godis dom skickar med!

Visa signatur

Ryzen 7 7800X3D
64gb Corsair cl30 6000mhz
MSI MAG B650 Tomahawk WiFi
Sapphire RX 7900 XTX
Acer 32" Predator XB323QKNV 4K

Permalänk
Medlem

Tro om man skulle fått om man beställde 2x4GB kitten istället? Iofs vill jag inte ha 4GB stickor det är såååå 2011

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tarasus:

1. Jag kanske inte äter godis.

2. Jag kanske är diabetiker.

3. Jag kanske är en tjockis som försöker gå ner i vikt.

Osv osv....

Alla som handlar är inte barn, och även där är det fel. Skicka med något vettigt, eller inför klippkortssystem så jag får rabatt istället. Om jag köper saker för 7-15k så vill jag uppenbarligen ha det bästa priset för det. Inte något jävla godis.

Räkna godis på hundratusentals ordrar.... Kostar ingenting? Klart det är vi som betalar för det i slutändan!

Jag tror att merparten av konsumenterna faktiskt uppskattar att få med en liten godisbit med sin order. Om just en person är en tjock diabetiker som inte äter godis (påstår inte att du är det, använder bara din eminenta lista som underlag) innebär ju inte det per automatik att alla andra är det, och att de inte vill ha godis. Jag äter inte heller godis, men inte fan blir jag sur för att jag får med en pingvinstång från Inet. Jag ser det snarare som den fina gest det är, och tar det för vad det är.

Skrivet av Tarasus:

Edit: Dessutom är det äckligt godis dom skickar med!

Stackars dig, tycker du inte om godiset som du får gratis? Du kanske skulle vilja ha möjligheten att välja mellan kexchoklad, sega råttor, hallonbåtar, kanelbullar et cetera...? Snacka om dubbelmoral - du gnäller över att de över huvud taget skickar med godis, men sen klagar du över att det är äckligt godis.

Visa signatur

Stationär: i5 2500K @ 4.3 GHz / GTX570 / 8GB @ 1600MHz / P8Z68-V Pro / 120GB SSD + 320 GB HDD / HX650 / FD Define R3 / W7 64 bit
Bärbart: 13.3" MacBook Pro / iPhone 4 / Nikon D80 + 18-135/3.5-5.6 + 50/1.8D
Hemmabio: Samsung 40" UE40D6515 / Yamaha RX-V465 + Canton GLE 490 (MW)
Kaffe: Moccamaster KB741 || Planerat: Rancilio Silvia + Gaggia MDF

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tarasus:

1. Jag kanske inte äter godis.

2. Jag kanske är diabetiker.

3. Jag kanske är en tjockis som försöker gå ner i vikt.

Räkna godis på hundratusentals ordrar.... Kostar ingenting? Klart det är vi som betalar för det i slutändan!

Sköter du din diabetes så kan du definitivt käka en pingvinstång, min tjocka broder har diabetes, käkar godis och har inga uppenbara problem i sitt HBA1C,
och jag tror nog att hundratusentals ordrar utan problem täcker en pingvinstång per paket utan att kunden ska behöva betala det.

gillar du inte pingvinstången så får du väl beställa någon annan stans ifrån.

Permalänk
Medlem

Smaka på den här: Om TS INTE postat denna tråd kanske han hade fått sina minnen till ett bra pris då inte lika många hade beställt? ^^

:trollface:

Visa signatur

“Problems that remain persistently insoluble should always be suspected as questions asked in the wrong way.” ― Alan W. Watts

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tarasus:

1. Jag kanske inte äter godis.

2. Jag kanske är diabetiker.

3. Jag kanske är en tjockis som försöker gå ner i vikt.

Osv osv....

Alla som handlar är inte barn, och även där är det fel. Skicka med något vettigt, eller inför klippkortssystem så jag får rabatt istället. Om jag köper saker för 7-15k så vill jag uppenbarligen ha det bästa priset för det. Inte något jävla godis.

Räkna godis på hundratusentals ordrar.... Kostar ingenting? Klart det är vi som betalar för det i slutändan!

Edit: Dessutom är det äckligt godis dom skickar med!

om det är så att du mot förmodan INTE trollar, så finner jag dig djupt tragisk.

som flera redan sagt, så uppskattar säkerligen en överlägsen majoritet av inets / alinas kunder lite godis i paketet. den skara tråkiga själar som du verkar tillhöra kan väl kasta eller ge bort ert godis, om ni är så besvärade av att ni får det? hur kan man annat än uppskatta en vänlig gest, helt ärligt?

skärp dig, snälla.

Visa signatur

Main Setup: Antec P193 | ASUS Crosshair IV Formula | AMD Phenom II X6 1090T @ 4.0 GHz | CORSAIR XMS3 8GB 1600MHz 7-8-7-20 | Powercolor 5870 PCS+ 1 Gb GDDR5 | Crucial RealSSD C300 128 Gb SATA3 | Samsung F3 HD103SJ 1000 Gb | Corsair AX 850W | Windows 7 Professional x64 |
Laptop: Acer Aspire 5740G | Intel Core i5-430M | 4 GB DDR3 1333 MHz | ATI Radeon HD5650 | Windows 7 Professional x64 |