Nytt spel i Closed Beta "Dust 514"

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Nov 2011

Nytt spel i Closed Beta "Dust 514"

Hej!

Är det någon här som fått tillgång till Dust 514 ? (www.dust514.org)

Det är ett PS3 spel som kommer bli integrerat med PC spelare på EvE Online.

Tänkte bara höra om era åsikter kring spelet, jag är faktiskt väldigt förväntansfull!

Är det någon som deltar i beta testandet så vill jag gärna höra era åsikter kring spelets framtid!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Nov 2011
Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Örebro
Registrerad
Mar 2002
Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Nov 2011

Ja Hoppas att Open betan släpper snart!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sölvesborg
Registrerad
Aug 2008

Jag körde lite på closed beta förra helgen och kan tyvärr inte säga att jag var speciellt imponerad av spelet.

Spelet kändes....ja vad ska man säga, segt? Kontrollen kändes helt död, grafiken var under all kritik(Vet att det är på PS3, men bättre än detta ska dom la kunna fixa).

Vid dom första bilderna/filmerna man såg ifrån spelet så tyckte man att det verkade riktigt snyggt, men icke.
(Och innan folk börjar gnälla på mig, så JA! Jag vet att det bara är i beta stadiet)

Kan ju hoppas att CCP gör en version för PC, vilket jag dock har svårt att tro.

Citera för svar!///Asus P8P67 PRO B3/Intel i7 2600K@4.6ghz/Noctua NH-D14/Asus GTX1080 Strix/Samsung 830 128GB/16 gb Corsair vengeance 1600mhz/Fractal Design Define R5/Corsair AX850/Kringutrustning: /Ducky G2pro Mx Green/Ducky YOTHMx Green/M-Audio AV40 MK2/Steelseries Rival/HyperXCloudII

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
stockholm
Registrerad
Mar 2011

Har spelat betan ett par dagar nu och är helt fast, kan varmt rekommendera spelet.

Då jag personligen avskyr allt vad fps är, tyckte jag MMORPG delen gav ett större djup i annars en rätt slak genre. När dom senare tar in den sociala aspekten med EVE spelarna så är det lätt att drömma om galaktiska strider bland tusentals personer, men det känns lite tidigt att gissa hur något sådant kommer att se ut.

Dock så är det beta med stort B, så räkna med lagg och frysningar varje dag.

Vad jag har förstått kommer det bara till PS3, men det går utmärkt att spela med mus och tangent bord.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
stockholm
Registrerad
Jul 2008

Man kan nu flyga till rymden precis ovanför slagfälten i EVE online, man kommer kunna utföra orbital bombardment på de som spelar Dust 514 från de här positionerna i rymden.
Flög till rymden ovanför ett slagfält och så här ser det ut, http://i.imgur.com/Iryls.jpg . Kan inte bomba än.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm/Täby
Registrerad
Sep 2002

Jag har en betanyckel om någon vill ha?

| Asus Rampage V Extreme | 5960X@4.6 | DDR4 32GB@3200 | 2x Titan X SLI | Corsair AX1500i | Enthoo Primo |
| Samsung 950 Pro 512GB | Samsung 850 Pro 1TB | Ducky Shine 6 / Logitech G900 | BDM4065UC / HP ZR30w |
| HiFiMan HE-560, Fostex TH-X00 | Schiit Jotunheim | Shure SE846 | Oculus Rift DK2 | Surface Pro 4 i7 | QNAP TVS-682 i7 |
http://steamcommunity.com/id/Kruxarn