Hjälp! Vill ha tag i namnet på mitt moderkort i datorn

Permalänk
Medlem

Hjälp! Vill ha tag i namnet på mitt moderkort i datorn

Hej, jag behöver hjälp med att lista ut vilket moderkort som sitter i min Dell Workstation Precision 670. Problemet är att datorn inte går att starta, pga fel med fläkten och Bios. Hur listar jag ut vilket moderkort jag har?

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Asus MAXIMUS VIII HERO • Intel i7-6700K • Corsair Vengeance LPX 16GB DDR4-3000 • Sapphire Radeon R9 390 8GB Nitro • Samsung 850 EVO 250GB

Permalänk
Medlem

Öppna chassit och kolla?

Visa signatur

Cooler Master HAF 912 * MSI P67A-GD65 * Intel i5 2500k 3,3 gHz med Cooler Master Hyper 212 Evo * 8 GB Ram * Sapphire R9 280X Vapor-X 3 GB GDDR5* 3 TB HDDs * XFX 650W 80+ * Asus Xonar DGX *

Edifier S530 2.1
Razer Kraken 7.1 v2
Intellimouse Explorer 3,0 anno 2001

Permalänk

Hej

Jeg hedder Karina, og arbejder hos Dell.

Hvis du sender mig dit servicetag i en direkte besked, vil jeg meget gerne kigge på, om jeg evt. kan give dig de nødvendige oplysninger.

Med venlig hilsen

Karina Hansen
EMEA Social Media Outreach Professional
Dell | Social Media & Communities Professional
Følg os på: Twitter @DellLyssnar & @Delllytter

Visa signatur

Vi på Dell Sociala Medier hanterar frågor som gör gällande befintliga beställningar och produkter som kunder fortfarande har garanti på.

Tyvärr kan vi inte svara på sälj- och marknadsföringsfrågor.

Det går utmärkt att kontakta oss på Facebook, Twitter (@DellLyssnar) och här på forumet - både i trådar och genom privata meddelanden.

Permalänk
Medlem

Han kan ju inte starta datorn ens...

Visa signatur

2600k 4,5 - Asus P8Z77-V PRO - ASUS 660 ti DCII 2 GB - 16 GB 1600 MHz - 120 GB SSD - 1000 GB HDD - 750W 80+

QPAD mk-50 - QPAD 5K - Sennheiser PC 360

Citera mera!