Permalänk
Medlem

Vilken är bäst

Vilken ska man ha: ASUS smartdoctor eller MSI Afterburner?

Visa signatur

Moderkort: ASUS CROSSHAIR IV EXTREME. Grafikkort: EAH5870 V2. Minnen: CORSAIR VENGENCE 2X4 GB. Hårddisk: WESTERN DIGITAL 640 GB 7200RPM. Chassi: FRACTAL DESIGN ARC. Cpu: AMD PHENOM II 965 BLACK EDITION. Nätagg: COOLER MASTER M600. cpu-kylare: COOLER MASTER HYPER N520

Permalänk
Medlem
Skrivet av LOWTOW:

Vilken ska man ha: ASUS smartdoctor eller MSI Afterburner?

Har hört mycket gott om MSI Afterburner, har dessvärre inte hört mycket om ASUS Smartdoctor. Du kan ju testa båda för att bilda en egen uppfattning?

Permalänk
Medlem

okej

Visa signatur

Moderkort: ASUS CROSSHAIR IV EXTREME. Grafikkort: EAH5870 V2. Minnen: CORSAIR VENGENCE 2X4 GB. Hårddisk: WESTERN DIGITAL 640 GB 7200RPM. Chassi: FRACTAL DESIGN ARC. Cpu: AMD PHENOM II 965 BLACK EDITION. Nätagg: COOLER MASTER M600. cpu-kylare: COOLER MASTER HYPER N520

Permalänk
Avstängd

Antar att MSI Afterburner bara funkar på MSI kort, och att ASUS Smartdoctor bara funkar på ASUS kort?

Eller funkar dom på alla kort?

Jag hatar tillverkar-specifika lösningar som bara funkar på en plattform.
Jag gilla tillverkar-neutrala öppna lösningar som är cross-platform.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av rektor:

Antar att MSI Afterburner bara funkar på MSI kort, och att ASUS Smartdoctor bara funkar på ASUS kort?

Eller funkar dom på alla kort?

Jag hatar tillverkar-specifika lösningar som bara funkar på en plattform.
Jag gilla tillverkar-neutrala öppna lösningar som är cross-platform.

Dem funkar på alla kort!

Visa signatur

CPU: Core i5 2500K @4,5GHz Kylare: Corsair H80 med 2st Enermax Magma i PnP Mobo: Asrock Z77 Extreme4-M Lagring: 2TB hdd + Samsung 830 128gb GPU: Asus R9 280x DCII Top @1150MHz/6800MHz RAM:16gb G.Skill Ripjawz Nätagg: Fractal Design Tesla 650w Chassi: Silverstone SG09 Lurar: Sennheiser PC360 G4ME Skärm: Samsung S23A700D Konsol: Xbox 360

Permalänk

Msi Afterburner alla dagar i veckan

Körde med Asus smartdoctor först och tyckte det var helt okej, men Msi AB är bra mycket bättre

Visa signatur

| Intel i5-4670k @ 4.6Ghz | Noctua NH-U12P SE2 | Asus GTX 980 | ASUS Z-87 A| Några SSD | Corsair TX V2 750W PSU | 12GB DDR3 Ram|