Permalänk

Moderkort modell

Hej, grävde nyligen fram en gammal dator som inte sett ljus på år och dar, till min stora förvåning fungera den också. Iallafall till min fråga, skulle behöva veta vilket moderkort jag har på den, vet att det finns program till det men har inte tillgång till att göra det just nu så om någon skulle kunna ta reda pådet är jag evigt tacksam! Det är en Fujitsu Siemens Computers Scaleo t.
Tack på förhand om det går att ta reda på.

Permalänk
Medlem

CPU-z är som vanligt din vän.
Har du inget OS på den så kan infon som rapporteras under POST ge ledtrådar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Persienner:

Hej, grävde nyligen fram en gammal dator som inte sett ljus på år och dar, till min stora förvåning fungera den också. Iallafall till min fråga, skulle behöva veta vilket moderkort jag har på den, vet att det finns program till det men har inte tillgång till att göra det just nu så om någon skulle kunna ta reda pådet är jag evigt tacksam! Det är en Fujitsu Siemens Computers Scaleo t.
Tack på förhand om det går att ta reda på.

tror man inte hittar moderkortet till den utan mer information.

Visa signatur

Arch - Makepkg, not war -||- Gigabyte X570 Aorus Master -||- GSkill 64GiB DDR4 14-14-15-35-1T 3600Mhz -||- AMD 5900x-||- Gigabyte RX6900XT -||- 2x Adata XPG sx8200 Pro 1TB -||- EVGA G2 750W -||- Corsair 570x -||- O2+ODAC-||- Sennheiser HD-650 -|| Boycott EA,2K,Activision,Ubisoft,WB,EGS
Arch Linux, one hell of a distribution.

Permalänk

Hmm, det står inte på moderkortet heller vilket det är?