Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Eskilstuna
Registrerad
Maj 2011

Thermaltake Aquarius 2 mod?

Tjabba, undrar om det skulle gå att använda Vattenblocket från ett thermaltake aquarius 2 till ett Am3 system, endast vattenblock jag behöver, hur mycket pallar ett sånt vattenblock? Det är ju gammalt så frågan är om det pallar en 4kärnig cpu

tack för svar

Skickades från m.sweclockers.com

Asus Crosshair IV Formula - AMD 965 Black Edition 3,9Ghz - CoolerMaster Hyper 212 EVO (2x BeQuiet SilenWings 2 PnP) - Asus HD7950 DCII TOP - BeQuiet Dark Power Pro 750W - Verbatim 120gb SSD - Diverse 1TB Diskar

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
London
Registrerad
Jun 2006

Det funger säkert men thermaltakes vattensaker har aldrig varit något att hänga i granen direkt så det lär bli mycket bättre med ett modernt block.

Simlärare

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Eskilstuna
Registrerad
Maj 2011
Skrivet av Inveramsay:

Det funger säkert men thermaltakes vattensaker har aldrig varit något att hänga i granen direkt så det lär bli mycket bättre med ett modernt block.

Jag förstår att det blir mycket bättre med mordernare block, men jag tänkte om det skulle funka tills jag skafat ett nytt block, har för tillfället inte råd med ett block och jag har ett "komplett" system på g, utan block

Asus Crosshair IV Formula - AMD 965 Black Edition 3,9Ghz - CoolerMaster Hyper 212 EVO (2x BeQuiet SilenWings 2 PnP) - Asus HD7950 DCII TOP - BeQuiet Dark Power Pro 750W - Verbatim 120gb SSD - Diverse 1TB Diskar

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
London
Registrerad
Jun 2006

kör på det i så fall, det kommer helt klart fungera men inte lika bra som ett modernt

Simlärare