passar Noctua NH-D14 CPU Kylare med Corsair Vengeance min 4x4G

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
LA
Registrerad
Sep 2011

passar Noctua NH-D14 CPU Kylare med Corsair Vengeance min 4x4G

Hej

Tänkte höra fall någon vet om Noctua NH-D14 CPU Kylare funger med Corsair Vengeance 4x4G med ASUS MAXIMUS V GENE, Socket-1155
utan att Corsair Vengeance tar i Noctua NH-D14 CPU Kylare ?

MVH

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Dec 2011

Höjd över moderkort 160mm,

Den lär nog blockera 1-2 ram slots, dock kan du ju plocka bort kylflänsarna eller prova med LP minnena.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
LA
Registrerad
Sep 2011
Skrivet av Callema:

Höjd över moderkort 160mm,

Den lär nog blockera 1-2 ram slots, dock kan du ju plocka bort kylflänsarna eller prova med LP minnena.

Tack, för jag har ASUS MAXIMUS V GENE, Socket-1155 nu och corsair vengeance 16g 4st så vill jag har en bra luft kyling som inte tar i, för jag tänkte i fall nh-d14 passar om man kanske ta bort den en fläckten och bara har 140mm i mitten ?

Skickades från m.sweclockers.com

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Skåne
Registrerad
Aug 2010

Tror inte det fungerar om du inte skaffar Vengeance LP. Du kan ju kolla på Noctuas hemsida. Dom har en lista med alla kompatibla moderkort och ram minnen

Intel Core I5 2500k @ 4.8Ghz | EVGA GTX 980Ti SC+ ACX 2.0 | Gigabyte P67 UD7 B3 | Noctua NH-D14 | Corsair AX850 | Samsung EVO 850 1TB
Silverstone Raven RV02 White | BenQ XL2420T

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
LA
Registrerad
Sep 2011
Skrivet av Deathtrip2k:

Tror inte det fungerar om du inte skaffar Vengeance LP. Du kan ju kolla på Noctuas hemsida. Dom har en lista med alla kompatibla moderkort och ram minnen

Okej nej har precis köpt dom minnen för ett tag sen men ska kolla på deras sida tack!