BOOTMGR is compressed

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Maj 2012

BOOTMGR is compressed

Hej, Sweclockers, jag kan inte så mkt om datorer, men igårkväll så märkte jag att min " Windows Key " inte var äkta och jag tog ner en grej för att aktivera det men då när jag startade om datorn så fick jag erroret " BOOTMGR is compressed " Jag hade köpt datorn begagnad, och nu har jag tagit ner både recovery och windows 7 skivor och försökt boota upp datorn med det utan någon framgång. Det står bara " BOOTMGR is compressed. Press Ctrl+Alt+Delete to restart.
Har läst runt lite och läst att man ska använda recovery / windows 7 skiva som i vilket fall inte funkade för mig.. Skulle uppskatta svar så snart som möjligt pga att jag ska på ett WoW Tournament inom några dagar.

Tack!
Rizona, inge bra på datorer :<

Trädvy Permalänk
Moderator
Plats
Sverige
Registrerad
Dec 2005

§ 7
Piratkopiering

Det är inte tillåtet att sprida länkar till piratkopior. Det är inte heller tillåtet att diskutera hur man kringgår kopieringsskydd eller olovligen kopierar upphovsrättskyddade verk.

All antydan till innehav av piratkopierat material är förbjuden.

Synpunkter på min moderering? Hör av dig via PM eller mail.

W7, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Huawei P10 Plus
* Stolt paragrafryttare *