Permalänk
Medlem

Grymt härligt bygge!

Blir lite sugen på att göra något liknande...

En "sleeper" så att säga Windows-märket är ju defintivt pricken över I-'t!

Dock förlorar du den fulla potten på grund av toppen. Kan förstå att du måste ha kylning, men en grön ledfläkt? Verkligen?

Hade gärna sett att den hölls iaf 99% hel, men antagligen svårt med så bra komponenter

4/5

Visa signatur

Krusidullen är stulen

Permalänk
Medlem
Skrivet av SuperSverker:

Grymt härligt bygge!

Blir lite sugen på att göra något liknande...

En "sleeper" så att säga Windows-märket är ju defintivt pricken över I-'t!

Dock förlorar du den fulla potten på grund av toppen. Kan förstå att du måste ha kylning, men en grön ledfläkt? Verkligen?

Hade gärna sett att den hölls iaf 99% hel, men antagligen svårt med så bra komponenter

4/5

Oj det kanske inte framgick att jag bytte ut den mot en Antec 620 med 2 st Corsair AF quiet edition i en dubbelmacka? Försökte vara tydlig.

Visa signatur

"Remember, you’d see movies about the future, and everything was in the sky? Like, it had moved in to the sky? … That’s the internet! That’s what it is! That’s our flying cars!" - Kanye West 2013
Mitt retrobygge:*Projekt Golden Oldie*

Permalänk
Medlem
Skrivet av klemze:

Oj det kanske inte framgick att jag bytte ut den mot en Antec 620 med 2 st Corsair AF quiet edition i en dubbelmacka? Försökte vara tydlig.

Måste jag missat i så fall
Förstod att du hade vattenkylning, men just fläkten fick mig se rött

Men som sagt, jag hade personligen sett att hela yttre hade låtits vara, dvs för att få intrycket att "det är en sleten P3'a tillsammans med ett vodoo3-kort

Men som sagt, väldigt bra galleri, bra bilder och bra förklaringar

Visa signatur

Krusidullen är stulen

Permalänk
Medlem
Skrivet av SuperSverker:

Måste jag missat i så fall
Förstod att du hade vattenkylning, men just fläkten fick mig se rött

Men som sagt, jag hade personligen sett att hela yttre hade låtits vara, dvs för att få intrycket att "det är en sleten P3'a tillsammans med ett vodoo3-kort

Men som sagt, väldigt bra galleri, bra bilder och bra förklaringar

Tack, ja man kan se rött ibland men i detta fall var det ju bara ett test! Försökte behålla looken men det var helt omöjligt att spela något spel eller ha processorn det minsta överklockad. Nu är alla temperaturer som i vilket välventilerat chassi som helst i både prolle och graffe.
Kul att du gillade det!

Visa signatur

"Remember, you’d see movies about the future, and everything was in the sky? Like, it had moved in to the sky? … That’s the internet! That’s what it is! That’s our flying cars!" - Kanye West 2013
Mitt retrobygge:*Projekt Golden Oldie*