Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Norrland
Registrerad
Apr 2012

460 pris?

Vad kan ett knappt använt gtx 460 utan orginal kartong vara värt?

annons bortredigerad

2600k @ STOCK <|> GTX 970 Omega!<|> Nån samsung 500gb ssd <|> 8 GB Kingston Hyper X <|> BenQ XL2420t
"Det finns inget skrot, bara gamla delar som kan användas på nya sätt" - Mulle Meck

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sundsvall
Registrerad
Mar 2012

Jag skulle säga runt 500kr, då du inte har originalkartongen kvar

Spela World of Tanks med oss på SweClockers.com!
Vi har en inofficiell klan där alla som gillar att vara social och spela tanks får vara med!
SweC - World of Tanks clan
Välkommen!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Ängelholm
Registrerad
Dec 2007

Skulle säga som ovan 500-600 förmodligen närmare 500kr.

Stationär 1: I7 3770K 4,5Ghz | Corsair H100I|Sapphire 7970|Asus P67 Sabertooth|Corsair Vengeance 16GB|XFX 750W|Samsung 840 PRO 256GB| Corsair Obsidian 650D|
Stationär 2: I7 4790K|Corsair H60|Asus STRIX 970|Asus Maximus VI Impact|Kingston Savage 16GB 2400Mhz|Fractal Design Integra M 650W|Samsung 850 EVO 250GB|Fractal Design Node 304|

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Jul 2008

Vad är det för kylare? Om det är referens kan jag tänka mig 500kr men inte vid tredjepartkylare.

1090T | NH-U9S | GA-MA770T-UD3P | GTX 960 | 8 GB DDR3 | MX300 275 GB
Asus Book T100HA-FU029T | x5-Z8500 | 4 GB DDR3 | 64 GB
iPod 16GB 7th generation

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Hemma
Registrerad
Dec 2002

Jag köpte ett GTX465 lagom till BF3 och då gick begagnade GTX460 för 500-600kr och 465 för liknande priser. Idag är de väl värda lite mindre skulle jag säga.

Sätt ut det på tradera så får du vad det är värt idag, svårare är det inte.

Felet med världen är att de dumma är så tvärsäkra och de kloka så fulla av tvivel.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Maj 2011

Sålde ett GTX 460 med originalkylare för 550 sek, 500-600 beroende skick o tillbehör.

Main/Laptop: MSI GS30; CPU i7 4870HQ, RAM 1600 Mhz a 16Gb, GPU Nvidia GTX 970 Gigabyte Mini OC/Intel Iris Pro Graphics 5200, Storage Primary; Intel 256 Gb x 2 Raid 0, Secondary: Samsung 512 Gb

Trädvy Permalänk
Entusiast
Testpilot
Plats
Chalmers
Registrerad
Aug 2011
Skrivet av elklazor:

Ifall nån är intresserad av det så hör av er, kan skicak bilder eller liknande.

§ 9 Marknadsföring och försäljning

Forumet får inte användas för att skapa eller sprida marknadsföring för egen eller andras verksamhet. Privatpersoner ska använda Marknad för all slags handel.

5930K • Corsair DP 32 GiB • EVGA GTX 980 • 2x Swift PG278Q
Better SweClockersDisplayPort över USB-C

Köp processor för framtiden™, men inte grafikkort.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sundsvall
Registrerad
Mar 2012
Skrivet av Zuggmate:

Forumet får inte användas för att skapa eller sprida marknadsföring för egen eller andras verksamhet. Privatpersoner ska använda Marknad för all slags handel.

Tråden ligger dessutom på helt fel ställe, ska snarare ligga på Geforce delen av GPU-forumet.

Spela World of Tanks med oss på SweClockers.com!
Vi har en inofficiell klan där alla som gillar att vara social och spela tanks får vara med!
SweC - World of Tanks clan
Välkommen!

Trädvy Permalänk
Hedersmedlem
Plats
127.0.0.1
Registrerad
Apr 2009

Som de ovan sa, annonser bör ligga i marknaden och tråden flyttades så att du kan få ännu fler bra svar.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Norrland
Registrerad
Apr 2012
Skrivet av Palmie:

Som de ovan sa, annonser bör ligga i marknaden och tråden flyttades så att du kan få ännu fler bra svar.

Lite sent, men tack!

2600k @ STOCK <|> GTX 970 Omega!<|> Nån samsung 500gb ssd <|> 8 GB Kingston Hyper X <|> BenQ XL2420t
"Det finns inget skrot, bara gamla delar som kan användas på nya sätt" - Mulle Meck

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Trollywood
Registrerad
Mar 2010

Skulle säga att 600kr låter rimligt med tanke på åldern av korten, prestandan och liknande. Dock räcker ett GTX 460 till ganska mycket idag, så det är definitivt en bra och billig uppgradering.

Skrivet av Zuggmate:

Nä men nu ska du få smaka på din egna medicin pappa polis!

Citat:

§ 5
Anmäl olämpliga inlägg
Medlemmar har möjlighet att rapportera misstänkta regelbrott genom att klicka på knappen ”anmäl” i inläggets nedre kant. Använd gärna denna funktion, men informera inte om det i tråden. Kommentera inte heller regelbrottet i tråden. Sker detta trots allt är det inte tillåtet att klaga på anmälaren.

Jo jag vet att jag för likadant, men men

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Lost in space
Registrerad
Jan 2009

Sålde precis två stycken GTX 460 med kartonger, tillbehör, Sli brygga och tog 800:-...

Trädvy Permalänk
Entusiast
Testpilot
Plats
Chalmers
Registrerad
Aug 2011
Skrivet av Nikkop:

Nä men nu ska du få smaka på din egna medicin pappa polis!

Jo jag vet att jag för likadant, men men

Haha, regelbrottception!

5930K • Corsair DP 32 GiB • EVGA GTX 980 • 2x Swift PG278Q
Better SweClockersDisplayPort över USB-C

Köp processor för framtiden™, men inte grafikkort.