Permalänk
Medlem

Jag personligen tycker det låter som en väldigt "liten" uppgradering, men då uppgraderade jag från ett 9800gt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Narien:

Jag personligen tycker det låter som en väldigt "liten" uppgradering, men då uppgraderade jag från ett 9800gt

Tänkte med på det, är mer inne på ett 670 nu istället men ja får sen, kanske blir att ja sitter kvar på 580 till nästa gen kommer.

Visa signatur

GTX 670 - 3570K - 8GB CORSAIR LP

Permalänk
Medlem
Skrivet av wankeer:

Tänkte med på det, är mer inne på ett 670 nu istället men ja får sen, kanske blir att ja sitter kvar på 580 till nästa gen kommer.

Mja, nästa generation skulle ju vara försenad till 2014.
Men ett 580 känns väldigt onödigt att byta från.
Skulle själv köra med det och sedan ställa ned inställningarna lite när det behövs.

Är det någon som vet hur man kan förstora chattrutan i BF3 som i BC2? Jobbigt när den är så liten hela tiden.
Sedan, kan man inte välja vapen medan man lever? SOm i BC2 t.ex. trycker man ju på "enter" så kommer menyn upp.

Permalänk
Medlem
Skrivet av qMetal:

Mja, nästa generation skulle ju vara försenad till 2014.
Men ett 580 känns väldigt onödigt att byta från.
Skulle själv köra med det och sedan ställa ned inställningarna lite när det behövs.

Är det någon som vet hur man kan förstora chattrutan i BF3 som i BC2? Jobbigt när den är så liten hela tiden.
Sedan, kan man inte välja vapen medan man lever? SOm i BC2 t.ex. trycker man ju på "enter" så kommer menyn upp.

Chatt rutan vet jag inte men vapnen går man ju bara in och ändrar i "customize".

Får se om jag tar ett 670, kanske inte världens mest nödvändigaste uppgradering som du sa ^^

Visa signatur

GTX 670 - 3570K - 8GB CORSAIR LP

Permalänk
Medlem
Skrivet av wankeer:

Chatt rutan vet jag inte men vapnen går man ju bara in och ändrar i "customize".

Får se om jag tar ett 670, kanske inte världens mest nödvändigaste uppgradering som du sa ^^

Jo, men tänkte på medans man lever Så man inte behöver dö för att göra det.
Skaffade själv ett 670 dock, men då var det från ett 6850 och inte ett GTX 580

Permalänk
Medlem
Skrivet av qMetal:

Jo, men tänkte på medans man lever Så man inte behöver dö för att göra det.
Skaffade själv ett 670 dock, men då var det från ett 6850 och inte ett GTX 580

Det har jag inte tänkt på, men det borde ju gå väl?

Visa signatur

GTX 670 - 3570K - 8GB CORSAIR LP

Permalänk
Inaktiv

Vill bara tillägga att jag byter då från ett 5830 1 gb som flaskar rätt så bra nu i tyngre spel där av uppgraderingen

Och jag har för mig att man kan byta vapen/ändra vad man vill spawna med nästa gång utan att dö i BF3?