Arctic freezer 13 limited edition skänkes

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jul 2012

Arctic freezer 13 limited edition skänkes

Tjo! Har inte varit medlem länge nog för att lägga upp annonser tydligen, så jag postar här. Har en helt ny och oanvänd Arctic freezer 13 limited edition att skänka till den som orkar komma och hämta, fick inte plats med RAM på mitt moderkort när jag monterade den, så har ingen användning av den. Bor i Majorna i gbg, hojta till i tråden om du vill ha den:)

Speldator: Intel Core i7 3820 @ 4.3 ghz | 2 x XFX 7970 Black Editon OC | MSI X79A-GD45 | Corsair HX 850W | Corsair Cooling Hydro H80 | Corsair Force 3 SSD | Corsair Vengeance RAM 16 GB | Fractal Design Arc Miditower |

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Johannesburg
Registrerad
Mar 2009
Skrivet av jerseph:

Tjo! Har inte varit medlem länge nog för att lägga upp annonser tydligen, så jag postar här. Har en helt ny och oanvänd Arctic freezer 13 limited edition att skänka till den som orkar komma och hämta, fick inte plats med RAM på mitt moderkort när jag monterade den, så har ingen användning av den. Bor i Majorna i gbg, hojta till i tråden om du vill ha den:)

Orka att man bor i eskilstuna )))))))))))):

i7 3770k@5.8GHz, Mpower, 16GB Kingston HyperX@1866CL9, 290x@1375/1770, Carbide 540 AIR
E34 540 Kompressor 760WHP

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Karlskrona
Registrerad
Jun 2010

Jag kan betala en frakt annars om du orkar skicka den För över tvärt!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Dec 2005

Kan hämta den imorgon,jag
bor I kville!!!! MVH

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jan 2012

Ger dig 50 spänn för den

Citera för svar!!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Dec 2005

Är det någpn som hört nåt mer tex via PM??
Lutar ät mumintrollet

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jan 2012
Skrivet av Pierre232:

Är det någpn som hört nåt mer tex via PM??
Lutar ät mumintrollet

Jag plockade upp den idag...

Citera för svar!!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Dec 2005

grattis

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Eskilstuna
Registrerad
Maj 2011
Skrivet av Demonoidz:

Orka att man bor i eskilstuna )))))))))))):

Håller med dig Man får ta och flytta till storstan, och då kanske man slipperr alla skottlossningar också

Skickades från m.sweclockers.com

Asus Crosshair IV Formula - AMD 965 Black Edition 3,9Ghz - CoolerMaster Hyper 212 EVO (2x BeQuiet SilenWings 2 PnP) - Asus HD7950 DCII TOP - BeQuiet Dark Power Pro 750W - Verbatim 120gb SSD - Diverse 1TB Diskar

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Johannesburg
Registrerad
Mar 2009
Skrivet av roobi:

Håller med dig Man får ta och flytta till storstan, och då kanske man slipperr alla skottlossningar också

Skickades från m.sweclockers.com

Beror på vart i Stockholm man bor:x

i7 3770k@5.8GHz, Mpower, 16GB Kingston HyperX@1866CL9, 290x@1375/1770, Carbide 540 AIR
E34 540 Kompressor 760WHP