Vem behöver en tjej när man har en I7:a

Permalänk
Medlem

Man kan inte överclocka en tjej !

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ferum:

Man kan inte överclocka en tjej !

Sant, dock finns en turbo knapp, precis som man hade på 486an!

Visa signatur

Louqe Ghost S1 + L TopHat | ASRock Phantom Gaming ITX | Intel Core i9-9900K | Corsair Vengeance LPX 32GB | Gigabyte GeForce RTX 2080 Ti 11GB | Corsair SF750 Platinum | Samsung 970 EVO Plus 500GB | Intel 660P 2TB | Custom Vattenkylning CPU/GPU | Windows 11 Pro x64

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kvickstick:

Sant, dock finns en turbo knapp, precis som man hade på 486an!

Min tjej har fastnat i turboläget! Jag har tryckt på alla knappar jag hittat, men utan lycka. Vid knapptryckningar hör jag oftast ett irriterande ljud. Vid felsökning har jag fått en rejäl stöt och jag vågar inte göra mycket mer. Vad ska jag göra!?

Permalänk
Medlem

låter lite tragiskt =/

Permalänk
Medlem
Skrivet av hede:

låter lite tragiskt =/

men himla roligt och sådär lagom måndagsmorgonmysigt..

Permalänk
Skrivet av Theunit:

En i7:a kan man inte träna på att göra barn med...

Kan man inte?! (A)

Visa signatur

Stationär: Cooler Master HAF X | i7 2600k @ 4,6ghz | ASUS Sabertooth P67 | ASUS GTX 580 DCII @ 840/1150/1680 | Intel 510-series 120GB - 1,5 TB Seagate - 1 TB WD Green| Corsair Vengeance 1600MHz 4x4GB | Corsair TX750 | Win 7 Pro 64bit | Razer Lycosa | Eizo Foris FS2332 | Bärbart: The new iPad 3rd GEN | Kamera: Nikon D800, Nikon 70-200 VRII, Nikon 17-55

Permalänk

Roligaste tråden på länge!

Permalänk
Medlem

Riktigt fin rubrik må jag säga!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Medlem

Varför behöva välja mellan tjej och i7a? Jag har båda.
Måste ju vara en nörds klimax

Visa signatur

Star Citizen ❤

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hraf:

Min tjej har fastnat i turboläget! Jag har tryckt på alla knappar jag hittat, men utan lycka. Vid knapptryckningar hör jag oftast ett irriterande ljud. Vid felsökning har jag fått en rejäl stöt och jag vågar inte göra mycket mer. Vad ska jag göra!?

Öppet köp! Annars får du hota med ARN ;D

Visa signatur

Star Citizen ❤

Permalänk
Medlem

Jag kör på AMD i min stationära. Går bra att komplettera med en Fleshlight eller liknande.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hraf:

Min tjej har fastnat i turboläget! Jag har tryckt på alla knappar jag hittat, men utan lycka. Vid knapptryckningar hör jag oftast ett irriterande ljud. Vid felsökning har jag fått en rejäl stöt och jag vågar inte göra mycket mer. Vad ska jag göra!?

Har du garantin kvar? Kanske får du byta ut den mot en ny.

Visa signatur

Jag kan ingenting om datorer.

Permalänk
Antielefant

Roligt, men tyvärr har denna diskussion inget med kylning och/eller överklockning att göra. Vill ni fortsätta diskussionen hänvisar jag er att skapa en ny tråd på lämpligare ställe.

Tråd låst.

/Zcenicx

Visa signatur

i7-12700KF | 128 GB DDR4-4000 | RTX 4080 | Samsung 990 Pro | 3xAcer XB270HU G-Sync