[UNDER AVVECKLING] Mumble.SweClockers.com

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av Alucard88:

Är det några som lirar WoW? Spelar inte så mycket BF3 tyvärr.

Får kanske ta och hälsa på,på mumble ikväll

Vi lirar mycket mer än bara BF3, kom in och hör dig för!

Störst just nu är BF3, DayZ, WoT och MWO plus en mängd andra som körs i lite olika rum. Vi är 70+ varje kväll i princip.

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers

Permalänk
SpelClockers

Det finns för nuvarande en driftstörning som påverkar mumbleservern. Kommer tyvärr ligga nere under kvällen & natten, tekniker är på plats under förmiddagen imorgon.

Edit: Nu är den uppe!

Permalänk
Medlem

Jag undrade en sak angående de olika kanalerna. Märker att vissa kanaler står tomma under långa perioder och jag och en kompis sitter och kör Tera. Är det okej att använda en inaktiv kanal till ett annat spel sålänge man lämnar kanalen om andra spelare kommer in i den? Har suttit och försökt via skype och ljudet är ju förfärligt där. Hade varit underbart om det gick men om inte så är det lugnt

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Ishimaru:

Jag undrade en sak angående de olika kanalerna. Märker att vissa kanaler står tomma under långa perioder och jag och en kompis sitter och kör Tera. Är det okej att använda en inaktiv kanal till ett annat spel sålänge man lämnar kanalen om andra spelare kommer in i den? Har suttit och försökt via skype och ljudet är ju förfärligt där. Hade varit underbart om det gick men om inte så är det lugnt

Det går bra. Det går även att skapa en "tillfällig kanal" genom att högerklicka på "övriga spel" och lägga till en ny. Denna kanal existerar bara så länge ni är i den och försvinner sedan igen. Ser vi att det är tillräckligt med intresse för Tera kan vi alltid skapa en permanent kanal till er.

Visa signatur

Meow

Permalänk
Medlem

så ja fick det att funka får se om det är några trevliga människor där och spelar ibland då

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av posyko:

så ja fick det att funka får se om det är några trevliga människor där och spelar ibland då

Klart det gör, droppa in i "Välkommen in - Admin tillgänglig" så kan vi svara på lite frågor och ge dig några tips på vem som lirar vad. Vi är också de vänligaste själarna som finns.

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers

Permalänk

Är det här en server för alla spel? eller enbart några?

Visa signatur

Nils-Julius

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av NJB Mods:

Är det här en server för alla spel? eller enbart några?

Alla möjliga, vi lirar det mesta. Det är bara att komma in och kolla runt lite, det är en bra mötesplats för lite co-op spelande.

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers

Permalänk
Skrivet av Lan:

Alla möjliga, vi lirar det mesta. Det är bara att komma in och kolla runt lite, det är en bra mötesplats för lite co-op spelande.

Underbart :), Spelar det någon roll hur gammal men är?

Visa signatur

Nils-Julius

Permalänk
Medlem
Skrivet av NJB Mods:

Underbart :), Spelar det någon roll hur gammal men är?

Förmodligen inte. Men se till att sköt dig

Permalänk
Skrivet av m4gnify:

Förmodligen inte. Men se till att sköt dig

Självfallet

Visa signatur

Nils-Julius

Permalänk
Benchmaskin 🍞

SweC spelservrar finns nu på Facebook också!

Nu tar vi steget ut på Facebook där ni kan hålla koll på vad vi gör och kanske tjuvkika lite på vad vi möjligtvis kan göra i framtiden.
Vi kommer självklart informera er här på forumet också!
Utöver det kommer vi lägga upp lite filmklipp och bilder från diverse spel.

Har ni några frågor eller funderingar så får ni gärna kontakta oss här på forumet och på Facebooksidan

/Raven

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av NJB Mods:

Underbart :), Spelar det någon roll hur gammal men är?

Vi har folk i alla åldrar, tror yngsta vi har haft har varit tolv-14 och äldsta närmare 50.

Skrivet av m4gnify:

Förmodligen inte. Men se till att sköt dig

Vi kör ungefär samma regler som här på forumet, med modifikationen att det gäller verbalt förstås. Men det är inte så svårt, tänk bara på normal vett och etikett så är det lugnt.

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers

Permalänk
Medlem

Någon admin som kan resetta mig? Jag kommer inte in:)

Visa signatur

CPU Intel i7 2.80 GHz CPU-kylare Antec KÜHLER H2O 620Moderkort Gigabyte GA-P55-UD4P Grafikort Sparkle GeForce GTX 580 1536MB RAM Corsair Vengeance 16GB 1600Mhz Fläktar Fractal Design 120mm Silent Series x5 Hårddiskar Corsair SSD P3 Series 128GB + 5.3 tb lagrningsutrymme

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Sellwin:

Någon admin som kan resetta mig? Jag kommer inte in:)

Fixat.

Visa signatur

Meow

Permalänk
Medlem

Kommer inte in på serven. Står Wrong password for user. Skulle någon kunna hjälpa mig?

Visa signatur

Stationär dator: Node 202, i5 8400, asus rog strix z370i gaming, corsair 3200mhz cl16 16gb, Asus strix gtx 1080, Samsung 840 500gb, Cryorig C7, 2xNoctua f12
Hörlurar: Philips fidelio x2,Fostex t50rp,Rha t20i,Fiio e9k, dragonfly black, bravo v2
Högtalare: Wharfdale diamond 220 med Nad 326bee och Xtz 99 w12.16

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av dii314:

Kommer inte in på serven. Står Wrong password for user. Skulle någon kunna hjälpa mig?

Testa igen nu.

Visa signatur

Meow

Permalänk
Medlem

Tack det funka nu

Visa signatur

Stationär dator: Node 202, i5 8400, asus rog strix z370i gaming, corsair 3200mhz cl16 16gb, Asus strix gtx 1080, Samsung 840 500gb, Cryorig C7, 2xNoctua f12
Hörlurar: Philips fidelio x2,Fostex t50rp,Rha t20i,Fiio e9k, dragonfly black, bravo v2
Högtalare: Wharfdale diamond 220 med Nad 326bee och Xtz 99 w12.16

Permalänk
Medlem

Skulle någon kunna reseta mitt konto på mumble? Kan inte connecta

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av Iskaal:

Skulle någon kunna reseta mitt konto på mumble? Kan inte connecta

Fixat, försök igen.

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lan:

Fixat, försök igen.

Tackar! Funkar nu

Permalänk

Låter najs det här med Mumble. Ska testa när ungen somnat

Permalänk
Benchmaskin 🍞
Skrivet av hyddraliken:

Låter najs det här med Mumble. Ska testa när ungen somnat

Du är varmt välkommen! Det sitter en del folk lite här och var och spelar massa olika spel eller bara snackar för sällskapets skull.

Permalänk
Medlem

någon som kan reseta mitt konto, kommer inte in.

Permalänk
Benchmaskin 🍞
Skrivet av isilvara:

någon som kan reseta mitt konto, kommer inte in.

Fixat!

Permalänk
Geeks Gaming
Visa signatur

|Fractal Design Arc Svart|Fractal Design Tesla R2 650W 80+ Gold|MSI X470 GAMING PLUS|AMD Ryzen 5 5600X|Corsair Vengeance LPX DDR4 3200MHz 16GB|RTX 2070 Super|

Permalänk
Medlem

Ska titta in någon dag

Visa signatur

Intel Core i9 12900K@ 5,4 Ghz P & 4.2Ghz E | ASUS MAXIMUS Z690 HERO | Nvidia ASUS RTX 3080 STRIX OC | Kingston Fury DDR5 32GB 4800 Mhz 32GB| BeQuiet Dark Power PRO 1500W | Windows 11 PRO 64 bit | Samsung 980 Pro NVMe 2TB | Edifier S550 5.1 | Sennheiser Game One + ASUS Xonar Phoebus | Steelseries Prime Wireless | Corsair K75| NAS: Synology DS413 4x 3TB WD Red Raid 5

Permalänk

Kommer det någon server till Arma 3 ? tänkte detta program till arma skulle hjälpa stort!!!

Permalänk
Moderator
Moderator

Vi avser att satsa på DayZ när det kommer i egen version, Arma 3 i sig har vi diskuterat planer på att köra omoddat men det ligger lite vilande. Vi får se nu efter sommaruppehållet, vi ska ta en liten intressekoll. Återkommer.

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers

Permalänk
Medlem

Skulle va tacksam om någon kunde resetta mig kommer inte in.

Visa signatur

"Why do I have to be Mr.Pink? "