Kan jag köra "mirrror view" med GTX460 SLI?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sverige
Registrerad
Apr 2007

Kan jag köra "mirrror view" med GTX460 SLI?

Innan jag möblerar om och stökar till så skulle jag veta om det jag vill göra är omöjligt. Kan jag duplicera min skärmbild från min stationära upp på min plasma? Jag har för mig att Nvidia bara supportar extended view och inte mirror view. Stämmer detta? Uppskattar ett snabbt svar då jag har folk som kommer hit ikväll och jag ville kunna få upp bilden när vi lirar SC2 på plasman.

//freezell

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Uddevalla
Registrerad
Sep 2010
Skrivet av freeZell:

Innan jag möblerar om och stökar till så skulle jag veta om det jag vill göra är omöjligt. Kan jag duplicera min skärmbild från min stationära upp på min plasma? Jag har för mig att Nvidia bara supportar extended view och inte mirror view. Stämmer detta? Uppskattar ett snabbt svar då jag har folk som kommer hit ikväll och jag ville kunna få upp bilden när vi lirar SC2 på plasman.

//freezell

Går finfint att köra mirror med Nvidia.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sverige
Registrerad
Apr 2007
Skrivet av Racka:

Går finfint att köra mirror med Nvidia.

Låter bra! Då möblerar jag om!

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Nov 2011
Skrivet av freeZell:

//freezell

Japp, funkar:

Cooler Master HAF 912 * MSI P67A-GD65 * Intel i5 2500k 3,3 gHz med Cooler Master Hyper 212 Evo * 8 GB Ram * Sapphire R9 280X Vapor-X 3 GB GDDR5* 3 TB HDDs * XFX 650W 80+ * Asus Xonar DGX *

Edifier S530 2.1... mmm.