Skärmen blir svart när man dör i BF3...

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Maj 2012

Skärmen blir svart när man dör i BF3...

Tjena. Jag lör med dubbla GTX 670 FTW grafikkort. Jag kör även med tre skärmar. När jag dör i Battlefield 3 så blir det helt kolsvart för någon sekund och det börjar bli sjukligt jobbigt. Har testat att uppdatera grafikkorten till 306 drivrutinen.

Är det någon här som vet hur man fixar problemet?

Moderkort: Asus Maximus IV Hero, Processor: 4670K 4.2 GHz, Grafrikkort: Asus GeForce GTX 780Ti,
Interminne: Corsair LP9 16GB 1600MHz, Processorkylare: Be Quiet Dark Rock 2, Chassi: Fractal Design R4 Windowed

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Landskrona
Registrerad
Apr 2011

skulle gissa på att det är i själva spelet problemet ligger, prova installera om det kanske.

Jag hålls inte ansvarig för alla råd jag ger!
Citera för snabba svar
Skol/bärbar: lenovo Ideapad u550 stationära: i5 3570k / Asus p8z77-i Deluxe / Asus Gtx680 DCII / Corsair Ax 750w / Ocz Petrol 256GB / Corsair Vengeance 16GB

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Aug 2006
Skrivet av Joppe1111:

Tjena. Jag lör med dubbla GTX 670 FTW grafikkort. Jag kör även med tre skärmar. När jag dör i Battlefield 3 så blir det helt kolsvart för någon sekund och det börjar bli sjukligt jobbigt. Har testat att uppdatera grafikkorten till 306 drivrutinen.

Är det någon här som vet hur man fixar problemet?

Min skärm blir vit, och så kommer man till en skäggig gubbe med vingar.

Fast jag har ju alltid varit snäll..

I got a pair of shoes older than you are... -W. Gibson

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Maj 2012
Skrivet av Choppern:

Skrivet av Mr.Azum:

skulle gissa på att det är i själva spelet problemet ligger, prova installera om det kanske.

Hmm.. antar att kan testa uppdatera spelet..

Moderkort: Asus Maximus IV Hero, Processor: 4670K 4.2 GHz, Grafrikkort: Asus GeForce GTX 780Ti,
Interminne: Corsair LP9 16GB 1600MHz, Processorkylare: Be Quiet Dark Rock 2, Chassi: Fractal Design R4 Windowed

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Landskrona
Registrerad
Apr 2011
Skrivet av Choppern:

HAHAHAHHA NATTHUMOR PÅ HÖG NIVÅ!! galet vad glad jag blev

Jag hålls inte ansvarig för alla råd jag ger!
Citera för snabba svar
Skol/bärbar: lenovo Ideapad u550 stationära: i5 3570k / Asus p8z77-i Deluxe / Asus Gtx680 DCII / Corsair Ax 750w / Ocz Petrol 256GB / Corsair Vengeance 16GB

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
S-vall
Registrerad
Feb 2008

Det är en funktion man kan sätta på servern för att du inte ska få se vart killen som dödade dej är.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Motala
Registrerad
Apr 2012
Skrivet av Thorulk:

Det är en funktion man kan sätta på servern för att du inte ska få se vart killen som dödade dej är.

Nej. En kompis har samma problem, och det är inte servern. Det sker i en sekund när han dör och sedan så visas bilden igen och man kan se han som dödade en.!

| I5 4670K | KFA2 GTX 670 SLI EVGA GTX 670 | Corsair Vengeance 16GB | MSI G-45 Mobo| Fractal Design Newton R2, 800W 80+ | Kingston SSD V300 120GB | Seagate 500GB 7200RPM 16MB | NZXT Phantom |

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
JKPG
Registrerad
Jun 2010

Det beror på vilken Hz du har inställt, broder - gå in i spelet och sänk den till 59 om du har den på 60 så slutar det svartna när du dör. Lycka till!

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Maj 2012
Skrivet av KastorFiberOG:

Det beror på vilken Hz du har inställt, broder - gå in i spelet och sänk den till 59 om du har den på 60 så slutar det svartna när du dör. Lycka till!

Okej tack!