Permalänk
Medlem
Skrivet av DrSne:

Funkar dina fläktar som de ska med resistorerna på?

Japp, kommer dock inte åt att plåta då jag vid montering snurrade upp kablarna runt kylet.

Glöm inte att du måste stänga av ev. spänningsreglering på fläktanslutningen för att det skall fungera som tänkt.

Visa signatur

i7 2600k | P8P67Deluxe | Noctua NH-D14 | KFA2 GTX1080 EXOC | Corsair 750W | Corsair Obsidian 800D | Dell U2412M
America's Army: Proving Grounds

Permalänk
Medlem
Skrivet av thesecret89:

Men om län enkelt monterar den och sätter in kablarna kommer den dunka utan problem då

Skickades från m.sweclockers.com

din autokorrigering är inget vidare

Den är rätt enkel att montera, sätt y-splittern i CPU_Fan på moderkortet, om önsklig, sätt dit en resistor på varje k-don, anslut respektive fläkt till rätt resistor, klart.

Visa signatur

i7 2600k | P8P67Deluxe | Noctua NH-D14 | KFA2 GTX1080 EXOC | Corsair 750W | Corsair Obsidian 800D | Dell U2412M
America's Army: Proving Grounds

Permalänk
Skrivet av frankof:

din autokorrigering är inget vidare

Den är rätt enkel att montera, sätt y-splittern i CPU_Fan på moderkortet, om önsklig, sätt dit en resistor på varje k-don, anslut respektive fläkt till rätt resistor, klart.

Det är T9 på telefonen som jävlas och jag förstog inte så bra vad du skrev kan du säga det lite simplare

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

PROCESSOR: Intel core I5 3570k KYLARE: Noctua NH-D14. GRAFIKKORTEN: Radeon 7970 GHZ i CROSSFIRE. RAM: G.Skill16GB 2300MHZ. MODERKORT: Asus P8Z77-V deluxe. HÅRDDISK: 3TB Western Digital Red. SSD: Samsung PRO 840 256GB OCH Samsung basic 830 128GB. LJUDKORT: Asus Xonar DX. CHASSI: Fractal design ARC.NÄTAGG: Fractal desing Newton R2 800W.

Permalänk
Medlem
Skrivet av thesecret89:

Det är T9 på telefonen som jävlas och jag förstog inte så bra vad du skrev kan du säga det lite simplare

http://www.youtube.com/watch?v=Djki8c31Dqs&feature=player_det...
Frånsett att han inte använde motstånden, det är ingen hexkonst, det ger sig själv när du sitter med prylarna.

Visa signatur

i7 2600k | P8P67Deluxe | Noctua NH-D14 | KFA2 GTX1080 EXOC | Corsair 750W | Corsair Obsidian 800D | Dell U2412M
America's Army: Proving Grounds