Permalänk
Medlem

Överdriven luftkylning

http://www.youtube.com/watch?v=VUbpb23yTK8&feature=g-vrec

en kille som kör 40fläktar på en H100 och får en snitt temp med prime95 körande på -10...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sealcub:

http://www.youtube.com/watch?v=VUbpb23yTK8&feature=g-vrec

en kille som kör 40fläktar på en H100 och får en snitt temp med prime95 körande på -10...

Old news:)

Nej men det finns en tråd för dessa typer av videor.

Btw du fattar att -10 är troll va?

Visa signatur

Why procastinate now when I can do it tomorrow?

Permalänk

Haha det måste vara väldigt kallt på hans rum om han får ned processorn till minusgrader..

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sealcub:

http://www.youtube.com/watch?v=VUbpb23yTK8&feature=g-vrec

en kille som kör 40fläktar på en H100 och får en snitt temp med prime95 körande på -10...

Han trollar ju med den tempen

Permalänk
Medlem

Hehehe, det där väcker gamla minnen till liv... Inte vattenkylning, men det är några st genom åren som påstår att deras fläktar är så jä--a bra, dom har ju nära 0-gradigt system.. sen finns det dom som har mätt på alla sätt och vis bakom en fläkt så dom får det kallare i burken än vad det är utanför ^^

Visa signatur

Ryzen 7 7800X3D
64gb Corsair cl30 6000mhz
MSI MAG B650 Tomahawk WiFi
Sapphire RX 7900 XTX
Acer 32" Predator XB323QKNV 4K

Permalänk

Bor han i ett kylskåp eller? Hoppas att TS förstår att det är troll

Permalänk
Rekordmedlem

Eller så tittar man igenom videon som faktiskt var seriös, den handlar inte så mycket om kylning utan om ett helt annat ämne.

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk
Medlem

Hur kan CPU bli kallare än rumstemperaturen? Hoppas verkligen du förstår att det bara är troll...

Visa signatur

AMD R5 1600 3.2 GHz | Gigabyte AX370 Gaming K3 | Corsair Vengeance LP 2x8GB 3200MHz CL16 | Sapphire RX580 Nitro+ 8GB | Phanteks Eclipse P400S | 1x Samsung 970 EVO 500GB 1x WD 500GB | Windows 11 Pro

Permalänk
Medlem

@12:39 trollface.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sealcub:

http://www.youtube.com/watch?v=VUbpb23yTK8&feature=g-vrec

en kille som kör 40fläktar på en H100 och får en snitt temp med prime95 körande på -10...

Det är inte luftkylning utan H100 är vattenkylning.
Spelade du videon på ljudlöst? Vet du vem det är?
Han förklarar att allt var ett skämt, mjo de borde man förstå själv om jag ska vara ärlig.

Permalänk
Medlem
Skrivet av mrqaffe:

Eller så tittar man igenom videon som faktiskt var seriös, den handlar inte så mycket om kylning utan om ett helt annat ämne.

Har inte tid att ens klicka på videon atm, men vad handlar det om?

Permalänk
Medlem

Nu ska han ta 80st tornadofläktar från silverstone har jag för mig.

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wully:

Har inte tid att ens klicka på videon atm, men vad handlar det om?

En engelsk hårdvaru recensent från oc3d(tinytomlogan) monterade 40 fläktar på en h100 och visade sen temps som var negativa helt enkelt för att trolla lite:)

Visa signatur

Why procastinate now when I can do it tomorrow?

Permalänk
Rekordmedlem
Skrivet av Wully:

Har inte tid att ens klicka på videon atm, men vad handlar det om?

Det är en video om de som tittar på bara delar av en video och då drar helt fel slutsatser, den var väldigt bra men det fattar man inte innan man tittat igenom den, för då tror man det är en tramsvideo om en vansinnig kylning och en massa "fakta"

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.