Permalänk
Medlem

Unboxing av MS-Tech CI-57 (ITX-chassi)

Letade länge, länge efter ett chassi som hade bra mått och var någorlunda snygg. Efter ett tag hittade jag detta chassit, CI-57 från den mindre kända tyska tillverkaren MS-Tech.

Detta är enbart en s.k "unboxing" och jag kommer skapa ett nytt galleri för samtliga modifikationer jag kommer göra på chassit.

Unboxing av MS-Tech CI-57 (ITX-chassi)

Visa signatur

- Åldern har tagit ut sig i form av bekvämlighet -
------- Playstation 4/5 - Nintendo Switch -------

Permalänk
Medlem

Är det en extremt dålig kamera eller ett gult filter?

Permalänk
Medlem
Skrivet av swesen:

Är det en extremt dålig kamera eller ett gult filter?

Extremt kass belysning snarare.

Visa signatur

- Åldern har tagit ut sig i form av bekvämlighet -
------- Playstation 4/5 - Nintendo Switch -------

Permalänk
Medlem
Skrivet av Electrix:

Extremt kass belysning snarare.

Fast de flesta kameror har väll vitbalans som borde klara av det?

Permalänk
Medlem
Skrivet av swesen:

Fast de flesta kameror har väll vitbalans som borde klara av det?

Mitt första galleri och min första unboxing. Kan erkänna att fotografering inte är min starka sida men förhoppningsvis lär jag mig mer och mer för varje gång.
Och nej, jag kollade inte in vitbalans i kameran innan, tyvärr. Nästa gång, lovar!

Visa signatur

- Åldern har tagit ut sig i form av bekvämlighet -
------- Playstation 4/5 - Nintendo Switch -------

Permalänk
Medlem
Skrivet av Electrix:

Mitt första galleri och min första unboxing. Kan erkänna att fotografering inte är min starka sida men förhoppningsvis lär jag mig mer och mer för varje gång.
Och nej, jag kollade inte in vitbalans i kameran innan, tyvärr. Nästa gång, lovar!

Annars kan du redigera bilderna med t.ex GIMP eller Photoshop. http://docs.gimp.org/sv/gimp-layer-white-balance.html

Permalänk

Snyggt med katten som kommer förbi och kollar läget

Visa signatur

Väntar på saker...

Permalänk

hahah katten ser lite spöklik ut på en av bilderna haha

Permalänk

säger samma om katten spöklik men rolig

Visa signatur

cm HAF 922|x6 1090t @3.7ghz|noctua NH-C12P SE14|8gb xms3 1600 cl9|asus M4A89TD pro|HIS 7970|240gb SSD|samsung 840 500gb avlastar C:\|2x2tb till annat|HX 750watt|AOC U2868PQU|TTbord MX svart mus mx518. MammaPappaLådda overkill :D >>>P8H77-I> i5 3450-S @2.8>XMS3 8gb>HIS 7850 2gb<overkill.>CX430watt>noctua NH-L9i>intel 320 80gb>Bitfenix liten.