3d bios på gigabyte. Kalas eller skräp?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Kallhäll
Registrerad
Feb 2005

3d bios på gigabyte. Kalas eller skräp?

Sitter och drömmer mig bort en smula då en ny dator skall byggas inom en hyfsat snar framtid. Lutar i nuläget år en 3770K som skall skruvas upp hyfsat mycket. Något jag dock ej kan bestämma mig för är vilket moderkort jag skall välja. Ett måste för mig är minst 2 e-sata och då blir urvalet något begränsat om inte priset ska dra iväg något alldeles. Har kollat lite på Gigabyte GA-Z77X-UD3H då det tycks uppfylla mina krav. Det jag är lite fundersam över är dock om deras så kallade "3D bios" har blivit bättre? Sätt en del recensioner om det och dessa har inte fallit mig i smaken. Jag undrar således om någon här har koll på det. Om det stinker, vad skulle ni rekommendera för kort?

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=1165796

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Åstorp
Registrerad
Jul 2012

nu har jag inte det mb men ett annat från gigabyte, tycker det är lite läckert och enkelt navigera i, dock är det ju lite segt,

men man är ju inte så ofta i bios, så tycker det är helt ok.

sen har jag kört massa gigabyte mb och gillar dom,

www.nmiab.se
Intel Core i7-3930K @ 4,5 Ghz (Extreme) || GTX980 || Cooler master HAF X ||Corsair vengeance 16GB || Eizo Ips x2 || Corsair HX1050 ||Asrock Extreme9 X79 || Corsair H100 || kingston v200+ x2 raid || Corsair Force 3 120GB x2 Raid || Samsung 256gb EVO || Freenas server 12tb || DELL 1950 samt MD1000, HP380DL G5