Många oklarheter efter polistillslag mot webbhotellet PRQ

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Maho:

Gillar verkligen att vissa människor försvarar vad regering gör, visst det Anonymous gör är förvisso olagligt.
Men det staten gör eller andra instanser är knappast lagligt heller många gånger.
Jag tycket det är på gott och ont att Anonymous finns, för det svenska folket gör ju inget.
Sen grundlagen, och allt annat är bara skräp egentligen, vi har inget att säga till om. Vi kan rösta hur mycket vi vill, men pengar styr och kommer fortsätta styra alla regeringar.

Dont agree? Skriv en lapp och lägg den i min soptunna...

* Höjer min kaffekopp och skålar för Sweclockers och dess medlemmar *

Det staten gör är lagligt, har staten fel så får den ändå rätt, så fungerar det helt lagligt i svensk lag...det finns mycket du har fel i det du skriver, du har inte en aning om hur det fungerar egentligen märker jag, sätt dig in mer i politik och hur det fungerar innan du yttrar dig om det

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

MY ATTITUDE IS A RESULT OF YOUR ACTIONS! SO IF YOU DON'T LIKE MY ATTITUDE, BLAME YOURSELF!!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av daweed:

haha detta kanske var kravet från de stora amerikanska tv-bolagen som ska etablera streaming för tv-serier snart

...vad nu USA har med Johan Falk att göra

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

MY ATTITUDE IS A RESULT OF YOUR ACTIONS! SO IF YOU DON'T LIKE MY ATTITUDE, BLAME YOURSELF!!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Justbecause:

Det staten gör är lagligt, har staten fel så får den ändå rätt, så fungerar det helt lagligt i svensk lag...det finns mycket du har fel i det du skriver, du har inte en aning om hur det fungerar egentligen märker jag, sätt dig in mer i politik och hur det fungerar innan du yttrar dig om det

Skickades från m.sweclockers.com

Kul att folk ens försöker övertyga mig om mina fel o brister. Folk som säger att politik fungerar är inget annat än blinda...
Verkar inte som du kan så värst mycket heller med tanke på ditt svar, eller var ditt svar en respons för att din åsikt kände sig hotad?
Slänger ditt svar i soptunnan där det hör hemma ^^

Ha en trevlig dag

Visa signatur

Main : AMD Ryzen 5900X @ 4.55 | NZXT Kraken X73 | 32 GB DDR4 Gskill 3600mhz @ 3800 CL16 | Asus ROG STRIX B550-A GAMING | Sapphire Radeon 7900 XT nitro+ | Samsung 970 evo 1TB | Windows 10 | Lian Li PC-O11 Dynamic EVO | Corsair RM 750 | AOC cu34g2x + Dell u3415w / 1st 24"
Htpc / server : Intel G3258 | Nvidia GTX 670 | 12 GB | 6TB lagring | Fractal design Node 804 | Win 10+Kodi

Permalänk
Medlem
Skrivet av Justbecause:

Det staten gör är lagligt, har staten fel så får den ändå rätt, så fungerar det helt lagligt i svensk lag...det finns mycket du har fel i det du skriver, du har inte en aning om hur det fungerar egentligen märker jag, sätt dig in mer i politik och hur det fungerar innan du yttrar dig om det

Skickades från m.sweclockers.com

Aha, så med andra ord kan staten göra vad som helst, tex att mörda dig och ändå ha rätt? Det är nog du som borde sätta dig in i hur en rättsstat fungerar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Justbecause:

Det staten gör är lagligt, har staten fel så får den ändå rätt, så fungerar det helt lagligt i svensk lag...det finns mycket du har fel i det du skriver, du har inte en aning om hur det fungerar egentligen märker jag, sätt dig in mer i politik och hur det fungerar innan du yttrar dig om det

Skickades från m.sweclockers.com

grundlagar står över staten och om det bryts kan det bli folkomval, staten måste hålla sig till de lagar som finns annars är en regiering korrupt.
påstå inte att du är något slagt politiskt geni om stat och styre fick göra exakt som de ville skulle inte ett samhälle fungera.

Visa signatur

mvh

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Maho:

Kul att folk ens försöker övertyga mig om mina fel o brister. Folk som säger att politik fungerar är inget annat än blinda...
Verkar inte som du kan så värst mycket heller med tanke på ditt svar, eller var ditt svar en respons för att din åsikt kände sig hotad?
Slänger ditt svar i soptunnan där det hör hemma ^^

Ha en trevlig dag

Politik fungerar, det du verkar eftersträva är en anarki och det fungerar inte i praktiken, det är en endast teoretisk ideologi precis som komunismen är. Skulle vi ta bort all politik så skulle du snart uppleva samma sak här som i Syrien, men det kanske är det du eftersträvar så du får lite BF3 irl

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

MY ATTITUDE IS A RESULT OF YOUR ACTIONS! SO IF YOU DON'T LIKE MY ATTITUDE, BLAME YOURSELF!!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Justbecause:

Politik fungerar, det du verkar eftersträva är en anarki och det fungerar inte i praktiken, det är en endast teoretisk ideologi precis som komunismen är. Skulle vi ta bort all politik så skulle du snart uppleva samma sak här som i Syrien, men det kanske är det du eftersträvar så du får lite BF3 irl

Skickades från m.sweclockers.com

Hahaha! Är du helt allvarlig?
Jag är inte anarkist, jag är inte religös eller något annat.
Men jag är realist, och påstår du att världen fungerar som det är tänkt och som det ska så tycker jag verkligen synd om dig...

Visa signatur

Main : AMD Ryzen 5900X @ 4.55 | NZXT Kraken X73 | 32 GB DDR4 Gskill 3600mhz @ 3800 CL16 | Asus ROG STRIX B550-A GAMING | Sapphire Radeon 7900 XT nitro+ | Samsung 970 evo 1TB | Windows 10 | Lian Li PC-O11 Dynamic EVO | Corsair RM 750 | AOC cu34g2x + Dell u3415w / 1st 24"
Htpc / server : Intel G3258 | Nvidia GTX 670 | 12 GB | 6TB lagring | Fractal design Node 804 | Win 10+Kodi

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Omitron:

Aha, så med andra ord kan staten göra vad som helst, tex att mörda dig och ändå ha rätt? Det är nog du som borde sätta dig in i hur en rättsstat fungerar.

Finns en del du behöver lära om politik ser jag

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

MY ATTITUDE IS A RESULT OF YOUR ACTIONS! SO IF YOU DON'T LIKE MY ATTITUDE, BLAME YOURSELF!!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Maho:

Hahaha! Är du helt allvarlig?
Jag är inte anarkist, jag är inte religös eller något annat.
Men jag är realist, och påstår du att världen fungerar som det är tänkt och som det ska så tycker jag verkligen synd om dig...

Jag har aldrig påstått att något fungerar perfekt...men detta väcker frågor till dig, hur är världen "tänkt" att fungera och vem bestämde det?! Du påstår att du inte är religös men du diskuterar som om någon högre makt har bestämt hur det är "tänkt" att fungera som om det fanns en manual för det (som är Bibeln i religösa kretsar), och kalla dig inte realist förrän du verkligen vet hur saker fungerar, för än så har du inte satt dig in tillräckligt för att veta, du bara spekulerar

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

MY ATTITUDE IS A RESULT OF YOUR ACTIONS! SO IF YOU DON'T LIKE MY ATTITUDE, BLAME YOURSELF!!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av mackeee:

grundlagar står över staten och om det bryts kan det bli folkomval, staten måste hålla sig till de lagar som finns annars är en regiering korrupt.
påstå inte att du är något slagt politiskt geni om stat och styre fick göra exakt som de ville skulle inte ett samhälle fungera.

Det har inget med grundlagarna att göra att fel blir rätt i politiska sammanhang

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

MY ATTITUDE IS A RESULT OF YOUR ACTIONS! SO IF YOU DON'T LIKE MY ATTITUDE, BLAME YOURSELF!!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Justbecause:

Jag har aldrig påstått att något fungerar perfekt...men detta väcker frågor till dig, hur är världen "tänkt" att fungera och vem bestämde det?! Du påstår att du inte är religös men du diskuterar som om någon högre makt har bestämt hur det är "tänkt" att fungera som om det fanns en manual för det (som är Bibeln i religösa kretsar), och kalla dig inte realist förrän du verkligen vet hur saker fungerar, för än så har du inte satt dig in tillräckligt för att veta, du bara spekulerar

Skickades från m.sweclockers.com

Helt ärligt?
Vem är det som spekulerar här egentligen?
Du vet inget om mig, vem jag är vad jag gör men du kan berätta för mig vad jag vet och inte vet?
Du gör bara bort dig själv när du kommer med sånna här vilda anklagelser.
Och du pratar om bibeln, är nog du som är religös här, did i hit a nerve?
Verkar så då du blir så defensiv och börjar prata om högre makt, jag sa aldrig något om högre makt.
Men världen borde fungera Väldigt mycket bättre än vad den gör idag, för den rent ut sagt suger!
Så att för att vara realist så måste man vara insatt i allt? Är du helt sjuk på riktigt eller trollar du bara? Hoppas på det sista då det inte gör dig till en idiot utan bara allmänt irriterande.

Visa signatur

Main : AMD Ryzen 5900X @ 4.55 | NZXT Kraken X73 | 32 GB DDR4 Gskill 3600mhz @ 3800 CL16 | Asus ROG STRIX B550-A GAMING | Sapphire Radeon 7900 XT nitro+ | Samsung 970 evo 1TB | Windows 10 | Lian Li PC-O11 Dynamic EVO | Corsair RM 750 | AOC cu34g2x + Dell u3415w / 1st 24"
Htpc / server : Intel G3258 | Nvidia GTX 670 | 12 GB | 6TB lagring | Fractal design Node 804 | Win 10+Kodi

Permalänk
Medlem

Trodde grejen med dessa trådar var att lämna åsikter och inte kritisera andras åsikter.
Om ni har problem med någons åsikt kan ni väl mucka med varann över ett PM istället?

Att säga att anonymous skulle göra något sånt här är baserat på rykten och lögner spridda på nätet. Bara för att det står något på internet betyder inte att det är sant. Ni skämmer bara ut er själva... Hackers beter sig troligtvis inte som gruppen "anon" gör, vilket är att skriva löjliga inlägg som vilken p12a som helst kan göra och sen klä ut den med fina URL:er till svenska sidor som polisen.se.

Självklart ska man väl inte ignorera faktumet att piratkopiering blivit i större mängd men vi ska väl inte sparka ner alla internetleverantörer och leta rätt på dem för det? För som i artikel verkar stå så var inte ens TPB husad hos PRQ, vad nu deras razzia hade för syfte på PRQ är en annan femma men den verkar inte diskuteras i tråden iaf, istället diskuterar vi om religiös tro, politik, anonymous och massa irrelevant snack.

Lika svårt som att skriva:

Jag gillar inte ICA's chokladpudding, nu ska jag hacka dem.
TARGET: ICA.se

Jag kritiserar inte era åsikter men jag säger att ni kanske bör läsa på innan ni skriver dem.

Visa signatur

Citera om du vill ha svar, hjälpte jag dig, gilla svaret!
Felkod40

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Maho:

Helt ärligt?
Vem är det som spekulerar här egentligen?
Du vet inget om mig, vem jag är vad jag gör men du kan berätta för mig vad jag vet och inte vet?
Du gör bara bort dig själv när du kommer med sånna här vilda anklagelser.
Och du pratar om bibeln, är nog du som är religös här, did i hit a nerve?
Verkar så då du blir så defensiv och börjar prata om högre makt, jag sa aldrig något om högre makt.
Men världen borde fungera Väldigt mycket bättre än vad den gör idag, för den rent ut sagt suger!
Så att för att vara realist så måste man vara insatt i allt? Är du helt sjuk på riktigt eller trollar du bara? Hoppas på det sista då det inte gör dig till en idiot utan bara allmänt irriterande.

Jag är en militant ateist och anklagade dig inte, jag ställde en fråga som väcktes efter det inlägg du skrev, 2 vitt skilda saker

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

MY ATTITUDE IS A RESULT OF YOUR ACTIONS! SO IF YOU DON'T LIKE MY ATTITUDE, BLAME YOURSELF!!

Permalänk
Medlem
Skrivet av mackeee:

väldigt anonymt av dig, sluta vara löjlig.
det här är ett seriöst forum, vi är inte /b/-skids.

Blev osäker, så kände mig tvungen och fråga, du insåg att det där bara var klistrad direkt från vad som stod på youtubes "info" om klippet? Kände som du attackerade personen här på swec som länka videon och "citerade" utan citattecken det som stod som info/kommentar till klippet. :>

Visa signatur

HTPC - Bygglogg; http://www.sweclockers.com/album/?id=2902
HTPC - Galleri; http://www.sweclockers.com/galleri/6562-htpc-galleribilder
42U - Bygglogg; http://www.sweclockers.com/galleri/7862-42u-rackskap-i-hemmet
i7 8700K, Antec kühler 620, Asus ROG Strix Z370-I Gaming, Corsair Vengeance RGB DDR4-2666 2x16GB RAM, ASUS GTX 1070

Permalänk
Medlem
Skrivet av mackeee:

Jag skulle vilja ställa det här till rätta genom att berätta att "anon" inte är en grupp av personer utan mer ett icke existerande community av anonyma personer, det finns ingen "hacker grupp" vid namn anonymous och de som påstår sig vara en del av det är inte det, de vet inte äns vad de pratar om.

utrycket föddes på 4chan/eventuella bbs/text/image boards, från början gjorde de attacker mot allt möjligt "for the lulz" men sen kom allt det här "Anonymous is legion protectors of internet freedom skit" in och allt blev upmärksammat i median som en form av grupp av person.

vad som finns kvar är barn som lägger ut bilder på sig själv med guy fawks masker på facebook som ett tecken på någon slagt tillhörighet som inte änns finns.

Jag tror nog det finns en community/grupp vid de namnet, men eftersom namnet, som från början som du säger kommer från 4chan, så blir de väldigt maskerade tack vare alla småkids. Det är egentligen perfekta namnet, det är svårt och söka på och göra en research och finna gruppen, eftersom namnet är så vanlig ur annan synpunkt. Men vi kan inte mer än spekulera, men jag tror nog vi varken ska säga bu eller bä om saken, då vi inte kan bevisa något. Vi har ingen aning, vi ser bara små-kids ansikten, det är väldigt många som anger sig vara anonymous, men kanske väldigt få som är den hackargruppen som utför attacker. Jag själv känner mig övertygad om detta, men återigen, vi kan inte mer än spekulera, det finns ingen anledning och skapa ett flamewar på grund av det.

Jag avaktar gärna och ser vad effekten blir på "listan" om den är sann eller inte, men än så länge verkar den aningen överdriven (tanke på spray t.ex.) samt någon sida verkar vara privat-reggad, så luktar troll om listan, men vissa mål verkar stämma. Kan vara en förvirring också, att man egentligen bara valt ut enstaka i listan, men väljer att lista så många fler för att "skapa kaos" hos de högre som styr Sverige. Vissa sidor verkar iaf ha blivit påverkade, antipiratbyråns hemsida var väääldigt seg igår och ibland fick man inte fram sidan. En annan sida hade skrivit ut att de nu har svårigheter pga attacker, kommer inte ihåg vilken de va nu.

Som sagt, jag väntar och se, detta är ju inte det absolut sista vi kommer att få höra, mer info kommer nog med tiden.

Angående tillslaget känns det väldigt udda att vi inte fått mer info från polisen, känns som de kommer söka igenom servrarna, när de väl hittar något olagligt så kommer de att hänvisa att det var orsaken från början, det verkar ligga en död hund begraven, något känns inte rätt..

Peace allihopa.

Visa signatur

HTPC - Bygglogg; http://www.sweclockers.com/album/?id=2902
HTPC - Galleri; http://www.sweclockers.com/galleri/6562-htpc-galleribilder
42U - Bygglogg; http://www.sweclockers.com/galleri/7862-42u-rackskap-i-hemmet
i7 8700K, Antec kühler 620, Asus ROG Strix Z370-I Gaming, Corsair Vengeance RGB DDR4-2666 2x16GB RAM, ASUS GTX 1070

Permalänk
Medlem

Finns det någon källa på att PRQ har hostat pedofilnätverk eller har Sweclockers bara hittat/tror på?

Permalänk
Medlem
Skrivet av mattoys:

Finns det någon källa på att PRQ har hostat pedofilnätverk eller har Sweclockers bara hittat/tror på?

Jag tror det är polisen som gått ut med denna "info", men tror som de flesta säger, att man gärna säger det för att det ska låta bra hos folket att denna razzia är för goda ändamål, vilket jag tror är bullshit. Jag tror ingen ISP vill vara med och hosta en sådan sida av flertal orsaker.

Visa signatur

HTPC - Bygglogg; http://www.sweclockers.com/album/?id=2902
HTPC - Galleri; http://www.sweclockers.com/galleri/6562-htpc-galleribilder
42U - Bygglogg; http://www.sweclockers.com/galleri/7862-42u-rackskap-i-hemmet
i7 8700K, Antec kühler 620, Asus ROG Strix Z370-I Gaming, Corsair Vengeance RGB DDR4-2666 2x16GB RAM, ASUS GTX 1070

Permalänk
Medlem
Skrivet av Justbecause:

Jag är en militant ateist och anklagade dig inte, jag ställde en fråga som väcktes efter det inlägg du skrev, 2 vitt skilda saker

Skickades från m.sweclockers.com

Nej jag ger upp, är som att prata med en kackerlacka.
Men du svarade dock aldrig på min fråga om realism, den undvek du fint vilket säger en hel del om vad du själv vet.
Kolla upp ordet realist, bara ett tips.

Och till resten av det kära folket på Swec så säger jag god eftermiddag ^^
Men glöm inte att ni måste veta allt om något för att ha en åsikt om det, fick lära mig det idag.

Visa signatur

Main : AMD Ryzen 5900X @ 4.55 | NZXT Kraken X73 | 32 GB DDR4 Gskill 3600mhz @ 3800 CL16 | Asus ROG STRIX B550-A GAMING | Sapphire Radeon 7900 XT nitro+ | Samsung 970 evo 1TB | Windows 10 | Lian Li PC-O11 Dynamic EVO | Corsair RM 750 | AOC cu34g2x + Dell u3415w / 1st 24"
Htpc / server : Intel G3258 | Nvidia GTX 670 | 12 GB | 6TB lagring | Fractal design Node 804 | Win 10+Kodi

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tozzi:

Jag tror det är polisen som gått ut med denna "info", men tror som de flesta säger, att man gärna säger det för att det ska låta bra hos folket att denna razzia är för goda ändamål, vilket jag tror är bullshit. Jag tror ingen ISP vill vara med och hosta en sådan sida av flertal orsaker.

De hostade ett forum där pedofili diskuterades. Deras domän var reggad i Fredrik Neijs namn då de hade "privacy domain" som tjänst dvs man kunde få ha sin domän annonymt genom Neij som målvakt. Pressen såg att hans namn stod som ägare och drog slutsatsen att han måste vara pedofilkung.

Visa signatur

Data Center Operator

Permalänk
Medlem

Tankafetast är ju en av sidorna som gått ner i razzian. Så det bör väl handla om torrentsidor då ? Eller så hade de bara oflyt att deras server vart nerstängd.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ElonB:

De hostade ett forum där pedofili diskuterades. Deras domän var reggad i Fredrik Neijs namn då de hade "privacy domain" som tjänst dvs man kunde få ha sin domän annonymt genom Neij som målvakt. Pressen såg att hans namn stod som ägare och drog slutsatsen att han måste vara pedofilkung.

Att diskutera pedofili är ju inte samma sak som att främja och stödja.
Men det är väll som du säger att man har böjt sanningen något.

Permalänk
Medlem
Skrivet av asdfowkw:

Tankafetast är ju en av sidorna som gått ner i razzian. Så det bör väl handla om torrentsidor då ? Eller så hade de bara oflyt att deras server vart nerstängd.

Polisen blev nog tvungna att stänga ner alla servrar pga att de fick svårt att identifiera servrarna de var ute efter då det blev "strul" med routern... Undrar vad problemet med routern är? Råkade den ramla ut genom fönstret när polisen knackade på månnetro?;)

Permalänk
Medlem
Skrivet av mattoys:

Att diskutera pedofili är ju inte samma sak som att främja och stödja.
Men det är väll som du säger att man har böjt sanningen något.

och vad gör vi nu om inte diskuterar pedofilia, sanningen kan böjas mycket.

Visa signatur

mvh

Permalänk
Skrivet av Tozzi:

Jag tror nog det finns en community/grupp vid de namnet, men eftersom namnet, som från början som du säger kommer från 4chan, så blir de väldigt maskerade tack vare alla småkids. Det är egentligen perfekta namnet, det är svårt och söka på och göra en research och finna gruppen, eftersom namnet är så vanlig ur annan synpunkt. Men vi kan inte mer än spekulera, men jag tror nog vi varken ska säga bu eller bä om saken, då vi inte kan bevisa något. Vi har ingen aning, vi ser bara små-kids ansikten, det är väldigt många som anger sig vara anonymous, men kanske väldigt få som är den hackargruppen som utför attacker. Jag själv känner mig övertygad om detta, men återigen, vi kan inte mer än spekulera, det finns ingen anledning och skapa ett flamewar på grund av det.

Som du skriver är "Anonymous" den stora massan. Du kan vara Anon, jag kan vara Anon, min kompis "Bob" kan vara Anon. Detta verkar alla smarta människor helt ha missat och antar att alla som väljer att vara anonyma tillhör ett "enormt" hacktivist nätverk som de får det att framstå som. I själva verket är det bara ett fåtal personer som faktiskt "hackar", dvs. inte är någons DDoS bitch som sitter och trycker på en knapp och och sedan går runt och skryter om det till sina klasspolare i skolan. Tidigare var Lulzsec den "gruppen" som var boven i det hela men som endast var ett 6(?) månaders projekt och det slutade med att ledaren var FBI infiltratör. Sedan "skapades" gruppen Antisec som sägs vara några av de personerna som låg bakom Lulzsec och det är de som ligger bakom det mesta, men istället blir den stora massan beskylld pga. medias, polisens och alla andra idoters okunskap.

Givetvis är mycket spekulationer, ingen som kan veta helt säkert som citerad person skrev.

Visa signatur

"You can’t snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams, it’s not gentlemanly."

Permalänk

är inget stort fan av anonymous, tycker inte censur ska bekämpas med terrorism och censur som anon gör. Kan hålla med dem på många punkter dock. men metoden är fel. Tror mig också ha läst att TPB tycker lika.

min gissning är att polisen är efter tankafetast eller någon pedo sida.

Visa signatur

Asus Maximus Formula | QuadCore Intel Core 2 Quad Q6600 @ 3 Ghz| 4GB corsair DHX 5-5-5-18 | Raptor 150 GB 10000RPM, 16MB |Seagate Barracuda 7200.11 500GB, 32MB, 7200RPM | 2x Sapphire Radeon HD4850 512MB CROSSFIRE Setup| Cooler master 700W

Permalänk

http://nyheter24.se/nyheter/internet/727559-polisrazzians-mal...

Då var det ju tankafetast de var ute efter... Vad tror ni att de kommer att göra? Successivt stämma alla småanvändare eller stämma någon för att ha laddat upp någon medelmåttig polisfilm?

Permalänk
Medlem
Skrivet av mine.craft:

http://nyheter24.se/nyheter/internet/727559-polisrazzians-mal...

Då var det ju tankafetast de var ute efter... Vad tror ni att de kommer att göra? Successivt stämma alla småanvändare eller stämma någon för att ha laddat upp någon medelmåttig polisfilm?

de tog ju ner föregångaren till tankafetast för några år sedan (tankafett). vad som kommer hända från piratsidan är väll att det kommer upp en ny sida inom kort.

Visa signatur

mvh

Permalänk
Skrivet av mackeee:

de tog ju ner föregångaren till tankafetast för några år sedan (tankafett). vad som kommer hända från piratsidan är väll att det kommer upp en ny sida inom kort.

Tror du att det kommer bli några stämningar? Mot ven i så fall? Är inte så insatt i detta, kul och veta

Permalänk
Medlem
Skrivet av mine.craft:

Tror du att det kommer bli några stämningar? Mot ven i så fall? Är inte så insatt i detta, kul och veta

jag kan tänka mig att de kommer försöka sätta dit ägarna av hemsidan, jag tvivlar på att några användre åker dit på det här om inte de största uppladdarna.

Visa signatur

mvh

Permalänk
Medlem
Skrivet av mine.craft:

Tror du att det kommer bli några stämningar? Mot ven i så fall? Är inte så insatt i detta, kul och veta

Haha, orolig?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Define R3 | Asrock P67 PRO3 Rev B3 | I5 2500K@4,5GHz | Xigmatek Gaia | Corsair Vengeance LP 8GB 1866MHz | EVGA GTX 970 SSC | XFX core edt. 550W| Intel 320 120GB, Crucial MX100 256GB, WD caviar black 750GB