Fredagspanelen 44: AMD Trinity, Asus HD 7970 Matrix och veckans pryl

Permalänk
Melding Plague

Fredagspanelen 44: AMD Trinity, Asus HD 7970 Matrix och veckans pryl

Efter två händelserika veckor summerar Jonas Thörnqvist och Emil Björklund de hetaste snackisarna i datorvärlden och laddar upp ett nytt avsnitt av Fredagspanelen.

Läs artikeln

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Jag kollade in för 1 minut sedan och blev så ledsen att det inte hade kommit någon fredagspanel. Fredagen är räddad!

Permalänk
Inaktiv

WOHOO!! Ännu en fredag räddad!!
*hämtar popcorn*

Permalänk
Medlem

Nu blev jag glad här, hade ingen aning om att en fredagspanel skulle komma denna vecka

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk
Medlem

Nu é dé fredagsmys!

Visa signatur

🖥️:Phanteks Evolv X | Ryzen 7 5800X3D | Noctua nh-d15 chromax.black | 8x Noctua NF-P14s Redux 1500 | Gigabyte x470 Aorus Gaming 7 Wifi | Kingston Renegade 32Gb 3600Mhz | Samsung 990 Pro | ASUS TUF 3080 12Gb | Cougar CM 700W | Acer XB27HU | Mionix Naos QG | CM Storm QuickFire TK MX Blue |

"Bättre bli motbevisad - än förklarad skyldig"

Permalänk
Avstängd

It's Friday, Friday
Gotta get fredagspanel on Friday

Visa signatur

[i7 8700K@5.4Ghz] [Asus GeForce RTX 2080 Dual OC][3500Mhz@Corsair RGB DDR4][MSI Z390 MEG ACE][Customloop][Sony AF9 65" Oled] [Predator X34A] [Dark Power Pro 1000W][Beyerdynamic 1990 pro] [Sound BlasterX AE-5] [Astro mixamp]{

benchmark http://www.3dmark.com/spy/7331357
8700k@5.4Ghz https://valid.x86.fr/2ff8a4

Permalänk
Medlem

Nice..... tur att godis och andra nödvändigheter är inhandlade

Permalänk
Medlem

Äntligen, som jag har väntat på denna

Permalänk
Avstängd

Fucking awesome, jag älskar er!! [No Homo]

Ha en trevlig helg så ser vi mer av er nästa vecka!

Permalänk
Medlem

Synd att jag ska jobba natt nu, får kolla på måndag

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

PC

| Core i5 2500K |Nocutua NH-U9BSE2 | ASUS P8Z68-V PRO | ASUS GTX 560 ti Direct CU II| Corsair Vengeance 1600MHz 4x4GB | Corsair HX 750W | WD Caviar Black 1TB | Fractal Design Arc |

Permalänk
Medlem

Ni börjar bli riktigt vassa framför kameran nu. Fredagspanelerna blir bara bättre och bättre. Inga planer på att sälja in er hos SVT ? Fredagspanelen kl 19.30 varje fredag i SVT1, det hade vart nått de

Visa signatur

MSI P67A-C45 | i5 2500k 3.30GHz @ 4.5GHz | Asus GTX 660 TI-DC2 980/6008 @ 1160/6900 | 16384MB Corsair DDR3 | Samsung SSD 830 Series 256GB, WD 1TB

Permalänk
Medlem

Bra panel även om det gick lite snabbt i svängarna ibland men ser fram emot podcasten på måndag

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Gammal men bra.

Permalänk
Medlem

Trevligt

Permalänk
Medlem

Är de? Är de? http://erefredag.se/

Permalänk
Medlem

JÄVLAR, det var det snyggaste "K"et jag någonsin sett. Bra jobbat Jonas

Permalänk
Medlem

När ska ni recensera Fractal Design Node 304?

Permalänk
Medlem

Yes, Fredagen är räddad igen.

Visa signatur

MSI X99A GODLIKE GAMING | i7-6950X 4.3GHz | 64GB RAM 3200MHz | RTX 2080

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

Min FZ Profil

Permalänk
Medlem

Trevligt med att du ställer upp Jonas. Många som är förkylda i dessa tider.

Alltid trevligt med en fredagspanel.

Permalänk

Måste bara berömma er.....

Det är med glädje man sitter och får se ert program på en timme ca, ni blandar käftsmällar, saklig fakta och en god portion humor i en lysande blandning.

Keep up the good work, vad heter ni då ni spelar BF om ni nu vill avslöja det, så man vet om man skjuter er nångång ;).

Keep up the good work and keep em coming....

Permalänk

Jesus inviger helgen!

Visa signatur

Core i7 8700K | 32GB RAM | MSI GTX 1080 Twin Frozr | Asus Xonar Essence STX | Fractal Design Define R6 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av zeker:

Ni börjar bli riktigt vassa framför kameran nu. Fredagspanelerna blir bara bättre och bättre. Inga planer på att sälja in er hos SVT ? Fredagspanelen kl 19.30 varje fredag i SVT1, det hade vart nått de

Ser folk på TV?

Visa signatur

AMD 5800X ▪ MSI B550M Mortar ▪ G.Skill 32GB 3600MHz CL16 ▪ Palit 4070 Ti ▪ 1TB SSD 970 Evo+ ▪ Dark Power 13 1000W ▪ FD Define Mini C ▪ Aorus AD27QD + LG 27GL850

Permalänk
Medlem

Ser också jag gärna en recension på Lian Li chassit

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem
Skrivet av zeker:

Ni börjar bli riktigt vassa framför kameran nu. Fredagspanelerna blir bara bättre och bättre. Inga planer på att sälja in er hos SVT ? Fredagspanelen kl 19.30 varje fredag i SVT1, det hade vart nått de

Nää, TV är förlegat. Webben är där det hör hemma

Permalänk
Skrivet av acckee:

När ska ni recensera Fractal Design Node 304?

Undrar detta också

Visa signatur

Vår ande då den djupnar är livets breda älv.
Den väg du går allena för bort ifrån dig själv.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av zeker:

Ni börjar bli riktigt vassa framför kameran nu. Fredagspanelerna blir bara bättre och bättre. Inga planer på att sälja in er hos SVT ? Fredagspanelen kl 19.30 varje fredag i SVT1, det hade vart nått de

SVT1 19:30 = Rapport sedan urminnes tider, så lycka till att få den tiden

Skrivet av #enbom:

Ser folk på TV?

Du tillhör inte den enda generation människa, finns många som har ett liv utanför datorvärlden, majoriteten av människor faktiskt

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

MY ATTITUDE IS A RESULT OF YOUR ACTIONS! SO IF YOU DON'T LIKE MY ATTITUDE, BLAME YOURSELF!!

Permalänk
Moderator
Moderator

Kan se det framför mig... Jonas hämtar ut ett stort och tungt chassi från "någon tillverkare" på posten och släpar det runt hela jäkla stan för att hans telefon inte kan visa rätta vägen

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Avstängd

Är dock lite glad att de tog upp kartorna i iOS6 och han sa att det inte är alla som har problem att navigera med dem, jag har sagt det tidigare då jag sa att jag navigerade med dem dagligen utan problem, då fick jag veta att jag var ett troll...skumt hur man kan bli det när man inte har problem med en sak som inte är ett generellt fel för alla...som de flesta problemen som visat sig med iOS6 inte är då felen kommer för vissa men inte för andra och de vet inte varför det är så

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

MY ATTITUDE IS A RESULT OF YOUR ACTIONS! SO IF YOU DON'T LIKE MY ATTITUDE, BLAME YOURSELF!!

Permalänk
Medlem

jag använder vanligtvis en rss läsare men hittade inte addressen med telefonen först så jag tröck bara på den spelaren i android firefox, funkade finfint

sluta fjanta lägg ut den bara folk som vill lyssna lösert

Visa signatur

gege

Permalänk

På torsdag äts det ärtsoppa på lördag är det fest,
panelen på fredag då mår man allra bäst, (orkar inte göra mellanstycket)
panelen på fredag, vad va det jag sa!
Jag vill ha fredag idag!

Permalänk
Medlem

Har för mig att svaret på FM2 frågan är grafikdelens nya direktaccess till minnet som behövde nån ny koppling.

Skickades från m.sweclockers.com