Permalänk
Medlem
Skrivet av Tawen:

ladda ned MSi afterburner. Och titta sen hur mycket grafik minne som används. Annars sänk shadow ett snäpp(den drar mycket av datorns kraft) och sätt Antialasing till x4, gör inte synlig skillnad iaf:)

Skrivet av saitek100:

tackar, men vad skulle jag märka för skillnad om jag byte till en sådan? http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=650173&cks=ASS&assoc=B99...

(42 grader ligger min processor på när jag kör wow på ultra)

Har du prövat vad ovan säger ? Skillnaden visuellt är knappt noterbar, åtminstone i andra spel...

Visa signatur

Alltid lättare om du citera.

Permalänk

ett 6950 klarar inte wow på ultra utan att det laggar lite då och då. detta vet jag då jag har ett själv och det är bara att börja kolla på nytt efter att dom uppdaterade grafiken till mists of pandaria. med allt på ulltra går grafikkortet i 99 procent hela tiden när man spelar kollade detta med msi afterburner

Permalänk
Skrivet av panzerthrash:

ett 6950 klarar inte wow på ultra utan att det laggar lite då och då. detta vet jag då jag har ett själv och det är bara att börja kolla på nytt efter att dom uppdaterade grafiken till mists of pandaria. med allt på ulltra går grafikkortet i 99 procent hela tiden när man spelar kollade detta med msi afterburner

vilket grafikkor skulle du kunna rekommendera då?