Permalänk
Skrivet av himym:

Physx känns lite skitsamma egentligen. Känns mer värt att välja 7870 och få Far Cry 3 på köpet, ser riktigt kul ut. Fungerar det erbjudandet på inet??

jo iof det bestämmer du själv ganska lika kort Jo farcry 3 ser riktigt skoj ut spelade 2an som en idiot så detta ser jag fram emot. Hoppas bara dom ändrat dessa långa transportvägar på samma ställe

Visa signatur

Amd Ryzen 3900x -I- H100i -I- Asus ROG STRIX X470-F Gaming -I- Asus GTX 3060 12GB -I- 32gb HyperX RGB @3600mhz -I- Chieftec nitro 650w Bronze -I- Corsair MP510 1gb m.2, Ocz trion 150 128gb och 240gb -I- Windows 10 Home -I- Fractal R4

Permalänk
Entusiast
Skrivet av himym:

Physx känns lite skitsamma egentligen. Känns mer värt att välja 7870 och få Far Cry 3 på köpet, ser riktigt kul ut. Fungerar det erbjudandet på inet??

Om det står så så är det så, slå till! Korten är så pass likvärdiga nu efter den nya drivrutinen att det knappt spelar någon roll vilket kort du tar men jag tycker att du ska ta HD 7870 eftersom Far Cry 3 förmodligen blir ett jättebra spel och AMD behöver pengar

Visa signatur

Den digitala högborgen: [Fractal Design Meshify C] ≈ [Corsair RM850x] ≈ [GeForce RTX 3080] ≈ [AMD Ryzen 7 7800X3D ≈ [Noctua NH-U14S] ≈ [G.Skill Flare X5 32GB@6GHz/CL30] ≈ [MSI MAG B650 TOMAHAWK] ≈ [Kingston Fury Renegade 2 TB] ≈

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sisyfos:

Om det står så så är det så, slå till! Korten är så pass likvärdiga nu efter den nya drivrutinen att det knappt spelar någon roll vilket kort du tar men jag tycker att du ska ta HD 7870 eftersom Far Cry 3 förmodligen blir ett jättebra spel och AMD behöver pengar

Mailade inet och dom hade inte erbjudandet med Far Cry. Men tror att komplett har det. Så blir väl att köpa därifrån. Och ja, känns gött att kunna sponsra amd lite iaf.