Fuckat upp Eyeinfinity rejält!

Permalänk
Medlem

Fuckat upp Eyeinfinity rejält!

Fixade 3 skärmar idag och skulle testa på mig Eyeinfinity men det sket sig riktigt jävla mycket och nu kan jag inte få tillbaka som det var från början. Alla skärmar fick en konstig upplösning. Hur återställer jag så att mitten blir 1920 och dem andra den upplösningen som dem är?

Snabba svar tack!

Permalänk
Medlem
Visa signatur

4770k @ 4.8Ghz | MSI Sea Hawk 1080ti | 600w SFX | Fractal Design Nano | Kraken X31 | 1024Gb SSD Raid0 | 16Gb Corsair Vengeance LP | MSI Z87i AC | Sennheiser HD650 | Acer Predator Z35 35" 21:9 144hz | Schiit Modi | Schiit Vali | Blue Snowball Mic

Permalänk
Medlem

Har ett Nvidia kort föressten. Nu fungerar bara en skärm.

Permalänk
Medlem

Blev sjukt rädd, lyckades ställa tillbaka det. Ska nog läsa på lite innan jag börjar pilla med Nvidia Surround. Om någon har det i Dota 2 kan dem ju skriva i tråden eller dra iväg ett PM!

Permalänk
Hjälpsam

För att nVidia Surround skall fungera måste du köra exakt samma upplösning och refreshrate på alla skärmar, det blir således rätt funky om du har olika storlekar på skärmarna.

Visa signatur

Allt jag säger/skriver här är mina egna åsikter och är inte relaterade till någon organisation eller arbetsgivare.

Jag är en Professionell Nörd - Mina unboxing och produkttester (Youtube)
Om du mot förmodan vill lyssna på mig - Galleri min 800D med 570 Phantom SLI

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fluf:

För att nVidia Surround skall fungera måste du köra exakt samma upplösning och refreshrate på alla skärmar, det blir således rätt funky om du har olika storlekar på skärmarna.

fick en gilla för "funky" fantastiskt ord.

Permalänk
Rekordmedlem

Håll isär begreppen, Eyefinity är amd teknik
Eyeinfinity är nått som låter bra och "obegränsat" vem stödjer det ?
Hursomhelst så fungerar inget av teknikerna på nvidiakort

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.