Permalänk
Medlem
Skrivet av Slaktardej:

Ingen försäljning i forumet
Tänk på det

ooops, tänkte att det var relevant men tog bort det nu

Permalänk
Avstängd
Skrivet av matlo:

Har du kollat in begagnat i "marknaden" här på sweclockers?

Vill ej handla begagnat på internet, kanske får något trasigt skit, eller så får jag inget alls när jag betalat?

Permalänk
Medlem

Köp för i helvete ingen gtx 560 för 1500kr! Du kan lätt hitta AMD 7850 i samma prisklass och få prestanda i nivå med GTX 570.

Visa signatur

ASUS TUF Gaming B650 l AMD Ryzen™ 5 7600 l Thermalright Peerless Assassin 120 SE l Gainward GeForce RTX 3080 Phoenix 10GB l Kingston Fury Beast RGB 32GB l Corsair RM1000x Shift 1000W l Lian Li LANCOOL 216 RGB

Permalänk
Avstängd

Sparar upp till ett 7850, kör på mitt GTX 550 ti sålänge, hur mkt fps får jag ungefär i gw2? I low med supersample?

Permalänk
Medlem
Skrivet av relzo:

Vill ej handla begagnat på internet, kanske får något trasigt skit, eller så får jag inget alls när jag betalat?

Klart en risk. Men jag har handlat mycket begagnat genom åren, speciellt grafikkort genom sweclockers.
Jag har alltid upplevt att folk är seriösa här. Blocket däremot har folk försökt blåsa mig 2gånger, handlar inget där ifrån nu utan affär mellan 4ögon.

Du kan göra några enkla saker innan du sätter in hos någon swec medlem.

Ha skriftligt på att varan är i 100% hel, inga fel.
Be han lämna ut adress, namn och telefonnummer samt personnumret ej 4sista.

Jämför på t.ex. ratsit om det stämmer överrens med ålder, adress osv.

Sen jämför du kontonumret med namn, kontakta banken om du inte själv kan se när du skriver in det.

Allt detta går relativt fort att göra, det är ju värt det om det handlar om mycket pengar för dig själv.

Overkill: spela även in ett muntligt köp.

Permalänk

köpte ett Gigabyte 560Ti för några månader sen på marknaden och köpte ett likadant till på marknaden nyligen. Gav 1000kr för första kortet och 800 för det andra 2mån senare. Grym prestanda för dom pengarna!! Har du inget emot att köpa beg så kom bara överens med säljare om hur ni ska göra när kortet går sönder, finns gatranti kvar? gäller den för någon annan än köpare??,skulle den inte göra det kan komma till en överenskommelse med säljarn för att gå runt det!! MVH