Permalänk
Medlem
Skrivet av Nehemja:

Titta vad jag fick med posten idag :), beställde den igår kl 14 och fick den på posten för ca 1 timme sen

http://i46.tinypic.com/i5t47k.jpg

Vackert!

Visa signatur

The burk: FD Define Nano S, 1 FD 140 & 1 Corsair 120 i fronten, 1st FD 120 bak || FD Ion SFX-L 500W || AMD Ryzen 3 3300x m. Wraith || Asrock Fatal1ty B450 gaming-ITX/ac || PowerColor Red Devil 5600XT || Toshiba OCZ RC500 500GB NVMe M.2 || 2*8GB Corsair Vengeance LPX Black DDR4 3200MHz || Asus VE247H LED TN || Ducky Shine II MX-red green LED || Steelseries Sensei mus

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nehemja:

Titta vad jag fick med posten idag :), beställde den igår kl 14 och fick den på posten för ca 1 timme sen

http://i46.tinypic.com/i5t47k.jpg

Fint, gillar du det? Hur blev det med bokstäverna, ser du dom i mörkret?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Extrapaj:

Fint, gillar du det? Hur blev det med bokstäverna, ser du dom i mörkret?

Det är som du förklarade förut, fast jag tittar ju inte så ofta på det när jag skriver i vilket fall är riktigt nöjd med det måste jag säga

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

CM HAF 932 - i5 3570k @ 4.1GHz - MSI Z77A-GD65 - Nvidia ASUS GTX660 TOP - Razer Deathadder 2013 - Ducky G2PRO TKL

Permalänk
Medlem

Blir nog till att skaffa full size-versionen av denna, synd att den bara finns i svart utförande.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Digital8:

Blir nog till att skaffa full size-versionen av denna, synd att den bara finns i svart utförande.

Du kan ju köpa till blanka vita pbt-caps om du har pengarna

Permalänk
Medlem

Hur tror ni om man byter ut några knappar mot dessa?
http://www.maxfps.se/product_view.aspx?productid=5368

Tror ni det passar?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

CM HAF 932 - i5 3570k @ 4.1GHz - MSI Z77A-GD65 - Nvidia ASUS GTX660 TOP - Razer Deathadder 2013 - Ducky G2PRO TKL

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nehemja:

Hur tror ni om man byter ut några knappar mot dessa?
http://www.maxfps.se/product_view.aspx?productid=5368

Tror ni det passar?

Skickades från m.sweclockers.com

Ja det ska passa, men varför vill du byta?

Permalänk
Tangentbordskonnässör
Skrivet av Nehemja:

Hur tror ni om man byter ut några knappar mot dessa?
http://www.maxfps.se/product_view.aspx?productid=5368

Tror ni det passar?

Skickades från m.sweclockers.com

Skulle rekommendera engraved istället för dom där, det verkar som färgen har en tendens att bli ful som stryk efter ett tag på just de där knapparna.

Permalänk
Medlem
Skrivet av huttala:

Skulle rekommendera engraved istället för dom där, det verkar som färgen har en tendens att bli ful som stryk efter ett tag på just de där knapparna.

Känner man inte bokstäverna med fingret med engraved?

Permalänk
Tangentbordskonnässör
Skrivet av Extrapaj:

Känner man inte bokstäverna med fingret med engraved?

Antagligen så känner du bokstäverna ungefär lika mycket som med lasrade knappar. Har faktiskt ingen aning då jag inte använt graverade knappar själv, än.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Extrapaj:

Ja det ska passa, men varför vill du byta?

För att styla tangent bordet lite men kanske inte köpa in dyrt från ebay. Vill egentligen ha gråa pbt. Ska tänka på engraved

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

CM HAF 932 - i5 3570k @ 4.1GHz - MSI Z77A-GD65 - Nvidia ASUS GTX660 TOP - Razer Deathadder 2013 - Ducky G2PRO TKL

Permalänk

Mitt Ducky-tangentbord (samma som den recenserades) kom utan PS/2-adapter, ska den komma med eller utan en sådan?

I övrigt delar jag åsikt med de flesta i tråden, ett förbannat bra tangentbord! Om det är av intresse gick jag från svarta till bruna brytare i det nya tangentbordet och jag är väldigt nöjd! Som alla säger är det en bra allaround-brytare.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Varmperonsplitt:

Mitt Ducky-tangentbord (samma som den recenserades) kom utan PS/2-adapter, ska den komma med eller utan en sådan?

I övrigt delar jag åsikt med de flesta i tråden, ett förbannat bra tangentbord! Om det är av intresse gick jag från svarta till bruna brytare i det nya tangentbordet och jag är väldigt nöjd! Som alla säger är det en bra allaround-brytare.

Mitt kom också utan, vet inte om dom glömt lägga i det eller om dom helt enkelt skitit i det.

Permalänk
Tangentbordskonnässör
Skrivet av Extrapaj:

Mitt kom också utan, vet inte om dom glömt lägga i det eller om dom helt enkelt skitit i det.

Har pratat med ducky om det och det verkar som att de inte skickar med några PS/2 adaptrar alls. Antagligen för att tangentbordet redan har NKRO över USB. DIP switchen som gör att man kan koppla in med PS/2 adapter finns nog bara där för folk som sitter med OSX eller liknande där NKRO funktionen över USB gör tangentbordet obrukbart.

Permalänk
Medlem
Skrivet av huttala:

Har pratat med ducky om det och det verkar som att de inte skickar med några PS/2 adaptrar alls. Antagligen för att tangentbordet redan har NKRO över USB. DIP switchen som gör att man kan koppla in med PS/2 adapter finns nog bara där för folk som sitter med OSX eller liknande där NKRO funktionen över USB gör tangentbordet obrukbart.

Det förklarar saken. Det var väl nästan tur att dom inte skickade med en till eftersom jag har en hög med 20 st såna adaptrar.