Inet premiäröppnar i Malmö på lördag

Permalänk
Medlem
Skrivet av Schnitz:

Inga oemotståndliga öppningserbjudanden att hugga på?

Läs deras egna tråd, dom hintade lite med att fredagsupplagan av Metro skulle ha nån form av erbjudande eller dylikt

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem
Skrivet av mille666:

Bor där människor i norra sverige?

Det är här Sveriges män bor.

Visa signatur

Sex kärnigt på modermodemet och ett gäng 680s i hårddisken

Permalänk
Medlem
Skrivet av Commander:

Media Markt har dock större utgifter och kräver mer för att få vinst med tanke på hur stora deras butiker är. Dock så har MediaMarkt urdumma platser för att få in någon vidare folkmassa.

I Malmö har Media Markt dom dummaste platserna, där det bara går att komma dit med bil, så skulle inte förvåna om de stänger en snart. En mindre butik fast centralt skulle nog vara bättre.

Det där stämmer ju inte. Det är mycket enkelt att ta buss eller tåg till Svågertorp. Men visst orkar man inte gå ett par hundra meter från busshållplatsen eller tågstationen så är det ju kört

Har aldrig köpt ngt från inet och det är tveksamt om jag kommer börja. Vad är fördelen med dem? Tycker inte de är billigare än andra.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ozo64:

Har aldrig köpt ngt från inet och det är tveksamt om jag kommer börja. Vad är fördelen med dem? Tycker inte de är billigare än andra.

I mångt och mycket så är det väl att P12or stirrar sig blinda på gratis frakt och godis. Sedan har de väl väldigt bra service om grejerna strular, det kan vara värt ett par procent påslag för många.

Visa signatur

Gentoo Desktop: Ryzen 3600X | 32 GB
Server: Intel G7400T
Commodore 64C + 1541u2

Permalänk
Musikälskare

Skoj! Blir att dra dit å kolla läget

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Gentoo Desktop: Ryzen 3600X | 32 GB
Server: Intel G7400T
Commodore 64C + 1541u2

Permalänk

Jag var där och vände när jag såg 50000 mils kön (ok inte riktigt så lång). Var där någon som kom in i butiken som kan säga hur det var? Erbjudandena på deras sida var ej så lockande, men fanns där något mer? Jag upplevde även att butiken såg väldigt liten ut om man tittade in, eller har jag fel?

Visa signatur

Core i7 8700K | 32GB RAM | MSI GTX 1080 Twin Frozr | Asus Xonar Essence STX | Fractal Design Define R6 |

Permalänk
Quizmaster Malmö 22
Skrivet av thunberg:

minns för 7-8 år sedan när man var yngre. Far skulle köpa en dator till mig att spela på. Inet-folket mena då på att man var tvungen å lägga 10 papp. Det resultera senare i att han köpte en "framtids-dator" på elgiganten istället med "grym CELERON R" proccessor... Som tur var brann nätagget upp och vi fick köpa en ny dator året efter och han grjode samma misstag igen och handla på elgiganten och...

Nä, ärlighet ska överleva. Jag köper på Inet.

Håller fullständigt med. Ärlighet ska löna sig.
Fulerier som Elgiganten sysslar med gör att jag inte vill jobba på såna ställen.

Jag ville dit idag men samtidigt så visste jag att det skulle va sån FÖRBANNAT lång kö (sen sov jag också visserligen men strunt i det ^^)

Var på JMEs bluffrea när Mobiliabutiken stängde o det var bland det drygaste jag varit med om....vänta i 1timma för o komma in i en nästan tom affär. Var där nån timma innan de stängde vid 18.00 (om det nu var den tiden de stängde den dagen).

Visa signatur

[Gigabyte EP35-DS4][Intel Core 2 Duo E8400 3.0 Ghz][2x2GB Corsair XMS 2][Gainward GTX 570][Sandisk Extreme II 480GB][Corsair HX 620W][Fractal Design Define XL R4][Acer GD245HQBID]

Permalänk
Medlem

var där vid 15-16 idag och kön var inte mer än 10 min lång, köpte laptop + mb + vc till ett bygge. Snabbt och bra fanns mkt kvar av kampanj priserna fast man var lite sen på plats