Vad tycker ni om min comparison?

Permalänk

Vad tycker ni om min comparison?

Jag har precis startat en youtubekanal där jag skall lägga upp tech reviews och liknande. Jag undrar vad ni tycker om min första video, som är en comparison.

Berätta gärna vad som kan förbättras!

Visa signatur

Intel core i5 2500K | Gtx 560 ti sli | Corsair h60 | fractal design arc | corsair ax 850 | Corsair vengeance LP 8gb 1600 mhz | Asus P8Z68 v Pro | Intel 330 series 120gb SSD |

Permalänk
Medlem

Hade ju varit mer spännande om du använt stock rom.

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk

Ja, men tänkte det hela mer som hårdvara. Annars så hade s3 vunnit för lätt

Visa signatur

Intel core i5 2500K | Gtx 560 ti sli | Corsair h60 | fractal design arc | corsair ax 850 | Corsair vengeance LP 8gb 1600 mhz | Asus P8Z68 v Pro | Intel 330 series 120gb SSD |

Permalänk
Medlem

Hur håller du S3:an när du använder volymknapparna om du kommer åt "Power" hela tiden? Har aldrig råkat ut för det och då använder jag volymknapparna flitigt (long press to skip track).

Den höga volymen på musiken i slutet av videon är inte trevlig om man har hörlurar på sig!

Visa signatur

Hej

Permalänk
Skrivet av bonno:

Hur håller du S3:an när du använder volymknapparna om du kommer åt "Power" hela tiden? Har aldrig råkat ut för det och då använder jag volymknapparna flitigt (long press to skip track).

Den höga volymen på musiken i slutet av videon är inte trevlig om man har hörlurar på sig!

Likadant som de andra jag brukar snacka med, kanske borde nämna att man håller den med ena handen i det fallet.

Visa signatur

Intel core i5 2500K | Gtx 560 ti sli | Corsair h60 | fractal design arc | corsair ax 850 | Corsair vengeance LP 8gb 1600 mhz | Asus P8Z68 v Pro | Intel 330 series 120gb SSD |

Permalänk
Medlem
Skrivet av stickyone:

Likadant som de andra jag brukar snacka med, kanske borde nämna att man håller den med ena handen i det fallet.

Kanske är jag som håller min på ett skumt sätt då.

Visa signatur

Hej

Permalänk
Skrivet av bonno:

Kanske är jag som håller min på ett skumt sätt då.

Hur håller du?

Visa signatur

Intel core i5 2500K | Gtx 560 ti sli | Corsair h60 | fractal design arc | corsair ax 850 | Corsair vengeance LP 8gb 1600 mhz | Asus P8Z68 v Pro | Intel 330 series 120gb SSD |