Toivo83´s jultävling

Permalänk

294!

God Jul alla!

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av MadMantiz:

Absolut inget problem, var inte menat som något att haka upp sig på och jag ber så mycket om om ursäkt om det uppfattades så.

Reagerade eftersom jag inte varit med tidigare och inte ville missförstå reglerna det första jag gör. Tittade igenom alla andra svar och såg att alla hittills svarat tvåsiffrigt, till och med på denna hade någon svarat 42 trots att du skrivit att det skulle vara tresiffrigt. Därför ville jag försäkra mig om att jag inte gjorde något fel som svarade tresiffrigt. Jag hoppas att min ursäkt är godtagen.

EDIT: Eftersom jag inte fått höra varken bu eller bä från dig så drar jag mig ur i såna fall eftersom jag inte känner mig speciellt välkommen av tonen att döma, men det var en trevlig idé och en bra tävling som uppskattas av många. Svaret 289 kom jag fram till genom att räkna alla filmer från du hade listat på hemsidan om jag nu hittat rätt sida och inte räknat fel.

Ett allmänt tips är i varje fall att inte tolka allt som att folk är ute för att jävlas och gnälla så fort de yttrar sig. Jag skrev som jag gjorde för att försäkra mig om att jag var reglerna till lags, ingenting annat.

Du inte fått ett "bu eller bä" från mig är dels att har galet mycket och göra dagen innan julafton då frugan jobbar och allt folk kommer imorgon, dvs jag får fixa hela bohaget här hemma, sen ansåg jag att det inte behövde kommenteras.

Men men, ingen som helst fara.
Säger som du själv skrev "inte tolka alls som att folk är ute för att jävlas eller gnälla".

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

294 stycken

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk
Medlem

294

Verkar vara någon trend på 294, så jag ställer väl mig i ledet.

Visa signatur

AMD 5800X3D - Asus ROG B450-F - AMD Sapphire Vega 56 Pulse
Intel 330 180GB - 32gb DDR4 - Meshify C - beQuiet L8 530w
Panasonic 50" VT60 - Xonar Essence STX - Arcam FMJ A39 - Monitor Audio BR5 - Nintendo

Permalänk
Permalänk
Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

294 haha

Visa signatur

NZXT Phantom ° P8Z68-V PRO GEN3 ° i5 2500K @ 4.5 + Corsair H80 & Schyte GT ° Gigabyte 7970 Windforce OC 3GB ° G.Skill 8GB Ripjaws 1600Mhz ° Samsung SSD 830-Series 128GB ° Seagate Barracuda 1TB ° NZXT HALE90 850W ° Asus Xonar D1 ° SideWinder X4 Gaming Keyboard + Logitech G400 + AKG GHS1 Gaming Headset ° Dell 2209wa ° STEELSERIES 4HD

Permalänk
Medlem
Skrivet av Toivo83:

Du inte fått ett "bu eller bä" från mig är dels att har galet mycket och göra dagen innan julafton då frugan jobbar och allt folk kommer imorgon, dvs jag får fixa hela bohaget här hemma, sen ansåg jag att det inte behövde kommenteras.

Men men, ingen som helst fara.
Säger som du själv skrev "inte tolka alls som att folk är ute för att jävlas eller gnälla".

Lugnt, allt är fridens God Jul och hoppas på många hårda klappar under granen. Hoppas du hunnit med dagens bestyr!

Visa signatur

Hörlurssetup: Cambridge Audio DacMagic + SPL Phonitor 2 + AKG K812
Setup jobbet: Hegel HD11 + Argon HA1 + AKG K701
Sambons ljud: O2+ODAC + AKG K712
Övrigt grejs: Little Dot MKIII, JDS cMoyBB, Q701, K319, K240
Vadå AKG fanboy? Har ett faktiskt ett par DT770 också!

Permalänk
Medlem

Antalet är 294!

Permalänk
Medlem

Sådär, slut på det roliga.

Lite komiskt detta.

Folk hittade en sajt med ENDEL av filmerna ;P
Den är uppdaterad 4/12 senast.

och i "mitt senaste inköp" köpte jag 2st filmer den 10/12 och 1 st den 19/12 , så rätt svar kunde varit 294 som folk skrev.
MEN, det blev 297 st!
Så det var en liten kuggis detta

Den som svarade närmast:

Plats nr 1: bananfiS med 299st

Dom två andra gissade som större delen - 294 st
Plats nr 2: ilsken
Plats nr 3: Manett

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

Stort tack Toivo83

XCOM: Enemy Unknown kan jag avslöja att jag vann!

Permalänk
Medlem

Som sagt, slut på det roliga.

Hoppas ni alla blev nöjda, kanske inte super duper roliga lir för en del, men som sagt, se det positiva, ni betalade inget

God jul & God fortsättning till er alla, och skoj att ni var med iaf.

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

Gratz allihopa:) och God Jul!

Visa signatur

Numera NUC + TV
Samt:PS5 och Nintendo Switch

Permalänk
Medlem

Grattis! Tack för tävlingen Toivo83! Kul initiativ och bra genomfört tycker jag. God jul!

Visa signatur

NZXT Phantom ° P8Z68-V PRO GEN3 ° i5 2500K @ 4.5 + Corsair H80 & Schyte GT ° Gigabyte 7970 Windforce OC 3GB ° G.Skill 8GB Ripjaws 1600Mhz ° Samsung SSD 830-Series 128GB ° Seagate Barracuda 1TB ° NZXT HALE90 850W ° Asus Xonar D1 ° SideWinder X4 Gaming Keyboard + Logitech G400 + AKG GHS1 Gaming Headset ° Dell 2209wa ° STEELSERIES 4HD