Permalänk
Medlem

Kan ej formatera om datorn.

Hej! För en vecka sen så installerade jag worms 4 mayhem på min dator (länk till spelet: *** piratlänk raderad *** och sen när jag hade installerat spelet så kom det fram en ruta som det stod att jag behövde starta om datorn och ngt mer som jag inte vet för jag läste inte så noga. Och sen när jag hade gjort det och kom till den "windows loading saken" asså innan man kommer till logg in skärmen så blir skärmen bara svart och jag kan inte logga in eller ngt, och jag har väntat i ca.20 min men då kommer bara muspekaren fram. Och ngn annan dag innan detta skedde så var min bror tvungen att formatera om sin dator och när han gjorde det så funkade prima men när jag gör det med samma filer så kommer jag inte till innlogningsskärmen(formaterade om från USB). Har också testat med både hans och mina skivor men är samma där.

Så finns det ngn som kan hjälpa mig med detta? För jag vill spela dator och sånt å har inte mkt tålamod kvar.

brott mot §7 i reglerna
Visa signatur

- You are now breathing manually -

CPU: 2500k@4.2GHz, 1.320V with Noctua DH-14 | GFX: XFX 6950 2GB@950/1400, 1,2V | RAM: Corsair 8GB 1600MHz, 1.5V | Motherboard: MSI P67A-C45 REV B3 | HDD1: Western Digital 7200RPM 1TB | HDD2: Samsung 7200RPM 700GB | OS: Windows 7 x64

Permalänk
Hjälpsam

1. Hintar om fildelning eller piratkopierat material eller länkar till det ej tillåtet.
§ 7 Piratkopiering

2. Du bör starta datorn med en windows-skiva, där du kan välja vilken hårddisk den skall installeras på. Välj formatera hårddisken så raderas allt.

Visa signatur

Allt jag säger/skriver här är mina egna åsikter och är inte relaterade till någon organisation eller arbetsgivare.

Jag är en Professionell Nörd - Mina unboxing och produkttester (Youtube)
Om du mot förmodan vill lyssna på mig - Galleri min 800D med 570 Phantom SLI

Permalänk
Medlem

1. Har du provat starta datorn i felsäkert läge?

2. Du bör starta datorn med en windows-skiva, där du kan välja vilken hårddisk den skall installeras på. Välj formatera hårddisken så raderas allt.

Lägg inte upp länkar med torrents!

Visa signatur

Fractal R6 Blackout TG - ASUS TUF X670E Plus - Ryzen 7600X / H150i Elite LCD - Corsair 32GB DDR5 @6000 - 7900XT OC TUF - Gigabyte nVme 500GB OS-PRG - Kingston NV2 2TB - 4TB HDD x 2 - SteelS Apex 7 + Razer Viper Ultimate - SoundBlasterX G6 + Sennheiser HD 660S - AOC 34" CU34G2X
*SERVER: HP MicroServer Gen8 - Xeon E3-1220L V2 - 16GB - 4x4TB* - PLEX - AdGuard
*MOBIL: Google Pixel 7 Pro 256GB

Permalänk
Hedersmedlem

§ 7 Piratkopiering

Det är inte tillåtet att sprida länkar till piratkopior. Det är inte heller tillåtet att diskutera hur man kringgår kopieringsskydd eller olovligen kopierar upphovsrättskyddade verk.

All antydan till innehav av piratkopierat material är förbjuden.

*Tråd låst pga §7 i reglerna och det är inte tillåtet att starta en ny om samma ämne*

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro