[Event] Battlefield Week!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lan:

Vi hade nog inte helt spikat takedown eller vanlig slash, får återkomma där ikväll när jag pratat igenom det hela så spar den bilden tills vidare. Jag vet att när vi blev tillfrågade igår så svarade vi att det bara var takedowns men det var inte grundat med alla arrangörerna.

Såg allt att du var ute efter mig också! Min trogna livvakt dog i drivor på Caspian Border dock så jag överlevde hela tiden på E.

Jodå jag va efter dig som en mygga ibland lyssna så gott man kunde på mumble för att höra om laget hade sätt någon av er eller inte och sedan springa över hela kartan om jag så va tvungen

Men jag fick ju bara erik (nightdragon) hela tiden istället, en polare till mig som svek mig genom att gå över till ert lag som livvakt istället

Visa signatur

Maximus X Hero - 8700k @5.1GHz - H115i - 32GB LPX@3466MHz - MSI 980Ti Gaming - EVGA SuperNova 750 G2 - Asus vg248qe - FD R5

Permalänk

Det var inte mitt fel. jag visste ju inte ens om den där dumma tävlingen för ens jag tänkte sluta spela xD

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av Elghinnarisa:

Jodå jag va efter dig som en mygga ibland lyssna så gott man kunde på mumble för att höra om laget hade sätt någon av er eller inte och sedan springa över hela kartan om jag så va tvungen

Men jag fick ju bara erik (nightdragon) hela tiden istället, en polare till mig som svek mig genom att gå över till ert lag som livvakt istället

Haha, underbart! Kul att du gick in så för det!

Jo, Erik var en av squadmedlemmarna. Det var nog inte tänkt så att de skulle skydda mig utan det blev så att de spawnade in på mig hela tiden och jag hade en riktigt bra kill runda. In the zone man!

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers

Permalänk
Medlem
Skrivet av Höstregn:

Vääääldigt OT, men sitter du möjligen på Win 8 och har problem med RAM-användningen?

Jag har exakt samma problem, ska kolla länken som skickades nu också! Skönt och veta att inte bara min RAM drar upp i taket och fastnar.

Visa signatur

Min dator är mitt värde på Sweclockers har jag förstått
Fractal Design Meshify 2 C Mid Tower | Asus ROG STRIX B550-F | AMD R7 5800X3D 3.4 GHz | PowerColor Radeon RX 7900 XT 20GB HellHound | Corsair Vengeance LPX 2X16 GB 3200 Mhz | Samsung 980 250 GB M2 | Western Digital Black SN850 2 TB M.2 | Corsair RM1000x 1000 W 80+ Gold | Samsung Odyssey G9 49.0" | https://pcpartpicker.com/list/3dst6D

Permalänk
Moderator
Moderator

Nu närmar sig sista kvällen på BF Week! Nu tar vi och besöker våra favoriter igen! Vilken blir ditt val? Vi ska försöka starta upp så många som möjligt men vi börjar med den som flest vill lira!

Ingen tävling ikväll utan bara gratis Dota nycklar till de som kommer in, hjälper till (och frågar efter dem förstås)! Vi har begränsad mängd men ganska många.

19:00!

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lan:

Nu närmar sig sista kvällen på BF Week! Nu tar vi och besöker våra favoriter igen! Vilken blir ditt val? Vi ska försöka starta upp så många som möjligt men vi börjar med den som flest vill lira!

Ingen tävling ikväll utan bara gratis Dota nycklar till de som kommer in, hjälper till (och frågar efter dem förstås)! Vi har begränsad mängd men ganska många.

19:00!

BF2 var ruskigt nice att lira med er på mumble, vi hade ett jävligt bra teamwork Ska nog ta en titt i BF2 servern

Visa signatur

Intel Core i7 7700K 4,2GHz - MSI GeForce GTX 1080 Ti 11GB Gaming X - Corsair LPX 16GB, DDR4 3000Mhz - ASUS PRIME Z270-A - Fractal Design Define R5 - Cooler Master 212 EVO - Corsair AX860 80+ Platinum - A-DATA SSD Premier Pro SP900 128GB, Samsung 960 EVO 250GB - Kingston v400 120 GB - Windows 10 Pro 64-bit
2x Dell U2515H IPS 1440p - ath-m50x & Mod Mic - Asus STX - Oculus Rift + Touch

Permalänk
Medlem
Skrivet av Daavido:

BF2 var ruskigt nice att lira med er på mumble, vi hade ett jävligt bra teamwork Ska nog ta en titt i BF2 servern

medic squad

Visa signatur

Maximus X Hero - 8700k @5.1GHz - H115i - 32GB LPX@3466MHz - MSI 980Ti Gaming - EVGA SuperNova 750 G2 - Asus vg248qe - FD R5

Permalänk
Moderator
Moderator

Tack till alla som varit med under de 6 dagar vi kört på, det kommer en sammanfattning till helgen om veckan och vi ska ta hand om de två kvarstående tävlingarna - vi har inte glömt utan ger ett par dagar att lämna in!

Det har varit riktigt roligt, serverna rullar på ännu men flera av oss avslutar för att jobbet väntar imorgon.

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lan:

Tack till alla som varit med under de 6 dagar vi kört på, det kommer en sammanfattning till helgen om veckan och vi ska ta hand om de två kvarstående tävlingarna - vi har inte glömt utan ger ett par dagar att lämna in!

Det har varit riktigt roligt, serverna rullar på ännu men flera av oss avslutar för att jobbet väntar imorgon.

Blev ett väldigt värdigt och sjukt kul avslut på veckan för mig och några till som hängde kvar på mumble tills nu

Visa signatur

Primär: R9 3900X | ASUS X570-F Gaming | NH-D15 | 64GB@3200MHz | RTX 3080 10GB | Seasonic 850W | Fractal Define R6 |
Gamla bettan: i5 750@3.8GHz | 8GB | HD5770 | Corsair VS 550W | FD R2 |

Permalänk
Medlem

Om någon är sugen på att köra BF 2142 i efterhand så är jag på. Köpte det nu för 12 kr (fick ngn rabatt också) Annars kostar det 29 kr på CDON!

http://cdon.se/spel/battlefield_2142_delux_edition_(dvd-rom)-...

Visa signatur

Min dator är mitt värde på Sweclockers har jag förstått
Fractal Design Meshify 2 C Mid Tower | Asus ROG STRIX B550-F | AMD R7 5800X3D 3.4 GHz | PowerColor Radeon RX 7900 XT 20GB HellHound | Corsair Vengeance LPX 2X16 GB 3200 Mhz | Samsung 980 250 GB M2 | Western Digital Black SN850 2 TB M.2 | Corsair RM1000x 1000 W 80+ Gold | Samsung Odyssey G9 49.0" | https://pcpartpicker.com/list/3dst6D