Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
::1
Registrerad
Aug 2012

Favoritmusik

Här skriver ni vilken musik ni tycker är bäst.
Mall:
(* Obligatoriskt)
*Artist/Band: Benny Benassi, Jessie Ware, Deadmau5, Knife Party
-----------------------------------------------------------------------------------------
Album:
*Sång(er): Bonfire, Satisfaction, Devotion, Bad selection.
------------------------------------------------------------------------------------
*Genre(r): Elektrisk, pop, ballader.
Kommentar:

Meningen med tråden är att fler ska upptäcka bra musik. Att dela med sig av sina kanske relativt okända musik och sprida den över forumet!
(Inte menat att man ska lägga ut nedladdningslänkar osv, Sådant gillar vi inte.)

4690K - H110 ¶ Fractal R5 ¶ MSI KRAIT SLI ¶ EVGA SC GTX970 ¶
Samsung 500GB EVO ssd ¶ WD 2TB ¶ HYPERX 16GB ¶ Be Quiet! 700W KRAFT ¶

AKG K272 HD ¶ M-Audio Fast track MkI

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Jul 2010

Hej! Det där om okända musik vet jag inget om men jag är född på 70 talet så min musik smak är nog inte så okänd. Gillar från 70-90 talet och även en del innan, mest rock & hårdrock. Lyssnar även på en del shock-rock & death metal.

Artist/Band: Guns N' Roses, Bon Jovi, Europe, Kiss, Scorpions, Aerosmith, Rolling Stones, Jimi Hendrix, Genitorturers, Morbid Angel etc...

Sånger(Länkar till VEVO YouTube kanal): Guns N' Roses - Welcome To The Jungle, Paradise City, Bon Jovi - Livin' On a Prayer, Born to Be My Baby, Aerosmith - Cryin', What It Takes, Europe - Rock The Night, Superstitious m.m. Får inte plats här om jag ska ta med allt jag gillar.

Genre: rock, hårdrock, shock-rock, death metal

MVH

Ph0bLif3

PC: Windows 10 Pro X64, HAF-X, Intel Core i7 2600K@4.2GHz, 32GB(4x8GB) Corsair Vengeance@1866MHz, ASUS Maximus IV Extreme, 2st XFX HD6990@stock, Corsair AX1200, OCZ RevoDrive 3 X2, 4st Corsair Force GT@RAID0 och vattenkylning från EK-Waterblocks - Loop-1: Res --->Pump ---> 2xGPU(Parallel) --->2xRAD(360) --->Res. Loop-2: Res --->Pump ---> 1xRAD(360) --->CPU --->Res.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Långtbortistan
Registrerad
Feb 2012

Artist/Band: Wu-Tang Clan, Jedi Mind Tricks, Eminem, MBMA, Vinnie Paz

Sång(er): Wu-Tang Clan-Tearz, Jedi Mind Tricks-Heavinly Divine, Eminem-Still don''t give a fuck, MBMA-Dom vilka idioter, Vinnie Paz-Cheesesteaks

Genre(r): Hiphop/Rap.

Lyssnar på bra många fler artister än detta, men mitt inlägg skulle bli lite väl långt om jag skulle rada upp ala.

[AMD FX-8320][GTX 660Ti][Bitfenix Outlaw][8GB]
Spotify: Rap Reggae

[Citera för svar.]

https://soundcloud.com/ega-production