Darksiders 2, vad är skillnaden mellan versionerna?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Månbas Alpha
Registrerad
Aug 2006

Darksiders 2, vad är skillnaden mellan versionerna?

Har precis vunnit ett bud på "Darksiders 2: Death Rides Pack" till min Ps3. Jag ser att det finns två versioner av spelet: "Death Rides Pack" och "Nordic Limited Edition" och undrar vad som skiljer dom åt?

Tråden kan tas bort.

Fractal Design Core 3300 | Cooler Master G650M | Asus Z97-AR | i5 4690K + Noctua NH-U12P | 16GB Crucial Ballistix Sport 1600MHz | Crucial BX100 240GB + Intel 530 120GB | Asus GTX770 Ti | Benq G2420HDBL

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Sep 2003

Är väl inte så svårt att googla fram?

"Players who pre-order the game from GAMESTOP will receive the 'Death Rides' pack. Featuring multiple exclusive side-quests, this pack allows the most fearless adventurers to explore more of the Maker's Realm and Dead Plains and earn additional experience and loot. Aid an ancient Construct, battle The Bloodless and retrieve Karn's lost treasure in around two hours of unique game play content."

"Nordic Limited Edition content:
Consumers that pre-order the Nordic Limited Edition receive ARGUL’S TOMB PACK and DEATH RIDES PACK completely free of extra charge."

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Månbas Alpha
Registrerad
Aug 2006
Skrivet av Stormraider:

Är väl inte så svårt att googla fram?

"Players who pre-order the game from GAMESTOP will receive the 'Death Rides' pack. Featuring multiple exclusive side-quests, this pack allows the most fearless adventurers to explore more of the Maker's Realm and Dead Plains and earn additional experience and loot. Aid an ancient Construct, battle The Bloodless and retrieve Karn's lost treasure in around two hours of unique game play content."

"Nordic Limited Edition content:
Consumers that pre-order the Nordic Limited Edition receive ARGUL’S TOMB PACK and DEATH RIDES PACK completely free of extra charge."

Jag undrade om det var mer extra grejor som ingick utöver detta som i fallet med WiiU versionen t.ex?

Fractal Design Core 3300 | Cooler Master G650M | Asus Z97-AR | i5 4690K + Noctua NH-U12P | 16GB Crucial Ballistix Sport 1600MHz | Crucial BX100 240GB + Intel 530 120GB | Asus GTX770 Ti | Benq G2420HDBL