Star Citizen samlar in 6,3 miljoner dollar – nytt crowdfunding-rekord

Permalänk
Medlem
Skrivet av mr_mac:

Verkar utifrån alla kommentarer jag orkat läsa bara vara jag som inte är jätteupphetsad av det här spelet?

Jag velat ha riktig coop (med polarna i samma rymdskepp) gjort på ett bra sätt sedan jag spelade Bf 1942...

Så jag är jätteupphetsad för att någon äntligen tänker försöka göra det till slut!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ixos:

Jag velat ha riktig coop (med polarna i samma rymdskepp) gjort på ett bra sätt sedan jag spelade Bf 1942...

Så jag är jätteupphetsad för att någon äntligen tänker försöka göra det till slut!

Precis så känner jag med. Och sen att han gör spelet med känslan och bra grafik i omtanke gör det hela bara bättre

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Stationära: Ryzen 7 3700X | 32GB DDR4 3200MHz | EVGA Geforce 1070 8GB | 120GB Intel 520 SSD | 500GB Samsung 850EVO |
Server/ NAS : Phenom2 X4 965 | 6GB DDR2 RAM | Nvidia 6600LE 128MB | WD Red 3TB | Ubuntu server 16.04
HTPC: Raspberry Pi 2 | 8GB class 6 SD card | 900MHz quad core

Permalänk
Hedersmedlem

Det verkar som att gracen nu gäller alla som backar innan måndag (dvs inte enbart desom Rredan hade rsi-konto innan 19e)! Se https://www.robertsspaceindustries.com/forums/topic/official-... .