Gratis inträde för SweClockers-läsare på CDON Expo 2012

Permalänk
Medlem

Någon som var på mässan idag och kan berätta hur det var? Många utställare, något intressant att se, värt att gå det osv?

Permalänk
Medlem
Skrivet av jonas_jj:

Någon som var på mässan idag och kan berätta hur det var? Många utställare, något intressant att se, värt att gå det osv?

Undrar detta också.

Permalänk
Avstängd

Hej jag tänkte gå dit nu sista dagen på söndagen .
men Hur får man tag i rabattkoden för 25%? ska man prata med nån inne på mässan?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tacoman:

Hej jag tänkte gå dit nu sista dagen på söndagen .
men Hur får man tag i rabattkoden för 25%? ska man prata med nån inne på mässan?

Du går till Thor utställningen och ber om rabattkupongerna. 25% Komponenter och 25% Kringutrustning. Om du är snäll kan du säkert få låna en dator att beställa grejer över.

Visa signatur

4690K - H110 ¶ Fractal R5 ¶ MSI KRAIT SLI ¶ EVGA SC GTX970 ¶
Samsung 500GB EVO ssd ¶ WD 2TB ¶ HYPERX 16GB ¶ Be Quiet! 700W KRAFT ¶

AKG K272 HD ¶ M-Audio Fast track MkI

Permalänk
Medlem
Skrivet av jonas_jj:

Någon som var på mässan idag och kan berätta hur det var? Många utställare, något intressant att se, värt att gå det osv?

Jag var där idag och kan säga att det inte var alls mycket folk faktiskt. Känns som att dom kanske borde satsat på atyt marknadsföra eventet lite bättre kanske. Jag pratade med lite folk i montrarna och dom sa att det var ganska mycket mer igår.
Det var lite kul att se på gamingeventet idag och kul att känna på lite nya produkter från diverse tillverkare dock

edit: lyckades få tag på 3st komponent-kuponger och 3 gamingtillbehör-kuponger, men gamingtillbehör-kupongerna kommer jag inte använda. Så om någon vill ha en 25%-kupong så får du skicka ett pm. Dom är giltiga endast idag.

Permalänk
Medlem

Tja har en rabatt kupong på CDON 25% fungerar bara idag skicka PM så skickar jag koden.
Gäller bara sånt som finns på lager.

EDIT: bara gamingtillbehör.

Visa signatur

Moderkort: MSI MPG X570 Gaming plus CPU: Ryzen 7 3800X
RAM: Corsair Vengeance LED 16GB DDR4 3200 MHz Kylning: Noctua NH-D15 chromax.black Lagring: 4 x Samsung 840 Pro 500GB
Grafikkort :Sapphire Radeon™ RX 6950 XT PURE NITRO+ Nätaggregat: EVGA SuperNOVA 750 G2
Chassi: Fractal Design Define Vision S2 Blackout Monitor: HP OMEN 27
Tangentbord: Corsair Gaming Strafe RGB MX SILENT Mus: SteelSeries Rival 700

Permalänk
Medlem

Någon annan som också sitter med sina rabattkuponger och undrar över vad man ska använda dem på?

Om man ändå hade haft planer på att köpa ett GTX690... priset på det hade blivit trevligt med 25% rabatt.

Permalänk

Fick tag på hela 7 kuponger i dag
Grunden för en ny HTPC blev plötsligt en hel del billigare.
Passade på att prata lite med Jonas Klar också i MSI montern så det blev ett MSI moderkort

Visa signatur

MB Asus Z-97-A CPU i5-4690K GPU Sapphire R9 290X RAM 2*4GB Corsair Vengence i 2133MHz PSU OCZ ZT 750W Lagring 2*240GB Intel 330 SSD Kylning CPU Corsair H100i Chassie FD R4 Skärmar 2*AOC I2757Fm Router Asus RT-AC68U Bredband Bahnhof 100/100 fiberlina på stadsnät

"If it aint broken, dont fix it...or?"

Permalänk
Medlem

Skulle verklien behöva en 25% komponent kod!

Visa signatur

[Fractal Design Define R3] [ASUS P8Z77] [Intel i5-3570K@4.5GHz] [8 GB DDR3] [Crucial c300 SSD] [ATI 6970 CF]

Permalänk
Medlem

Skulle även jag vilja be att få en 25% komponentkod skickad via PM om någon har en över

Visa signatur

|| Citera för svar! ||

Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Strix Z390-F GAMING | CPU: INTEL i9-9900K & Corsair H60 | GPU: Asus Strix RTX 2080 OC | SSD: Samsung 970 EVO 500 GB | RAM: HyperX Fury 4x8 GB CL16 2666 Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: TP-Link Archer TX3000E

Tangentbord: Keychron K8 Pro | Switchar: Boba U4 | stabilizers: AEboards Staebis V2

Permalänk
Medlem

Någon som har en 25% komponentkod? Bytar det mot en dota 2 invite ^^

Visa signatur

Folk klagar på att deras katter ligger på deras tangentbord... Jag har ett större problem.
https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/483001_550044225013573_934747650_n.jpg

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av BassetX:

Någon som har en 25% komponentkod? Bytar det mot en dota 2 invite ^^

Hej hej

Det finns det säkert, men de gäller inte längre. Gällde enbart under helgen som Expot var.

MVH Josefin

Visa signatur