Battlefield Week – tio år på slagfältet

Permalänk
Medlem

Ser fram emot att lira bc2 ikväll, hoppas det blir mycket arica harbor!

Visa signatur

| Ryzen 5800x | Asus prime x470 pro | Asus rtx 3080 tuf oc | Gskill 32gb 3,6ghz | aw3225qf |

Permalänk
Moderator
Moderator

Vi kan nog snurra fram den.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers

Permalänk
Medlem

Är det ingen server igång på BC2 ändå?

Visa signatur

AOC G2460PQU 144Hz - Fractal Design Define C - EVGA SuperNOVA G3 650W - ASUS STRIX Z270H K1 - Intel i7-7700K - Samsung 960 EVO 500GB - Corsair Vengeance 16GB 2G6Hz - ASUS ROG STRIX GeForce GTX 1080
Fraktfritt: Inet - Alina (registrera/aktivera)

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av krutovs:

Är det ingen server igång på BC2 ändå?

Vi drar igång klockan 19.00, som skrivet i tråden och i nyheten. Just nu ser jag 4 inne som verkar ha startat tidigt.

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers

Permalänk
Medlem

tack för en kul match!

Permalänk
Moderator
Moderator

Ikväll blir det BF3, en normal 64 Conquest utan expansioner och en Aftermath HC 64!

19:00!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers

Permalänk
Medlem

Hej hej jag har inte hunnit att installera BF3 Nya expansion så vilka dagar kommer ni spela BF3

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av Fredzon:

Hej hej jag har inte hunnit att installera BF3 Nya expansion så vilka dagar kommer ni spela BF3

Ikväll körde vi BF3, imorgon ska vi försöka ge oss på alla BF spel. Om det går.

Alla som kommer in och hjälper till får en Dota nyckel! Så länge de räcker och om du som kommer in frågar efter en förstås! Vi har begränsat antal men rätt många.

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers