Kommer inte in på mitt youtube konto

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Aug 2006

Kommer inte in på mitt youtube konto

Hej

Jag har 2 st aktiva youtube konton men har sedan en tid inte lyckats logga in på det ena, fel lösenord är problemet.

Jag har naturligtvis tillgång till mailen den är registrerad på och på normala sidor kan man skicka en "återställ lösenordet" till mailen som är registrerad och saken är biff.

Nu funkar det inte så på tuben utan dom vill att jag ska ange senaste inloggning, senaste lösenordet som jag kommer ihåg och massa annat jibberish sen ska dom skicka lösenordet till en annan mail jag uppger om dom känner för det.
Jag har gjort ett försök men kan inte svara på frågorna tillräckligt exakt så inte fått något svar, googlat lite efter en "kontakta youtube mail" men hittar inte är kanske blind men kommer bara till nått sketet help center.

Jag har verkligen testat alla tänkbara lösenord jag haft det senaste och har hjärnsläpp, kan kan inte för allt i världen komma på vad det ska vara.

Jag vill helt enkelt ha någon form av adress där jag kan få hjälp för jag har ju tillgång till mailen som används med kontot, borde inte det räcka? Svara på säkerhetsfrågor som jag aldrig minns vad jag skrev in för svar, för jag behöver aldrig använda dom.

Någon som kan hjälpa?

4790K - Asus Gene Z97 - Gigabyte G1 980 - 16GB Vengeance PRO 1866MHz - Crucial MX100 512GB - EVGA G2 850W
Sony Vaio Pro 13 - i5 - 8GB - 256GB