Ny layout på Youtube... Igen.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Varberg
Registrerad
Nov 2011

Nå... nu var de framme och ändrade igen, och bättre blev det väl inte.

Tycker själv att den nya layouten är jobbig, eftersom det tar ca. 4 klick extra för att komma till en sida där jag kan kolla på videor som mina prenumerationer har lagt upp. (och inte en massa annan sk*t) Innan kunde jag bara bocka i ett alternativ och så kom alla videor upp på förstasidan. :/

Vad tycker ni?

| MB: EVGA Z170 FTW | CPU: i7 6700k | GPU: EVGA GTX 970 FTW 4GB | RAM: Corsair 16GB DDR4 2400MHz CL14 | PSU: Cooler Master V850 | Chassi: FD Arc Midi R2 | Lagring: Samsung 840 Evo 250GB + 2x WD Black 500GB + Seagate 2TB SSHD |
Inet fri frakt

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Dec 2010

Det värsta tkr jag är att sidan inte är centrerad! Hur kan man fixa det själv? Kommentars delen är bättre tycker jag, tydligare. Temat är snyggt med!

Skickades från m.sweclockers.com

Ryzen 5 1600, Gigabyte 1070, MSI B350M MORTAR, Crucial 16GB, Samsung EVO 500GB, Define Mini C, Corsair RM550x (╯°□°)╯​︵ ┻━┻

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Varberg
Registrerad
Nov 2011
Skrivet av Marticus:

Det värsta tkr jag är att sidan inte är centrerad! Hur kan man fixa det själv? Kommentars delen är bättre tycker jag, tydligare. Temat är snyggt med!

Ett tips är ju att skicka Feedback genom att trycka på knappen nere i högra hörnet.

Lite ovant att "Svara" knappen sitter till vänster på kommentarerna, och att topp kommentarerna inte är lika definierade.

+ att jag inte kan hitta "Rekommenderade videoklipp" längre... Vad ska jag nu göra när jag vill sitta och slösurfa på Youtube D:

EDIT: Verkar inte heller finnas något lätt sätt att de om någon har svarat på ens kommentarer. Finns inga meddelanden på första sidan vad jag kan se.

| MB: EVGA Z170 FTW | CPU: i7 6700k | GPU: EVGA GTX 970 FTW 4GB | RAM: Corsair 16GB DDR4 2400MHz CL14 | PSU: Cooler Master V850 | Chassi: FD Arc Midi R2 | Lagring: Samsung 840 Evo 250GB + 2x WD Black 500GB + Seagate 2TB SSHD |
Inet fri frakt

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Jun 2004
Skrivet av Marticus:

Lägg till en userstyle om din webbläsare tillåter det.
Från userstyles.org:

.site-left-aligned #page, .site-left-aligned #yt-masthead, .site-left-aligned #alerts, .site-left-aligned #ad_creative_1, .site-left-aligned #footer-hh, .site-left-aligned #masthead-subnav, .site-left-aligned #masthead_child_div, .site-left-aligned #masthead-expanded-lists-container, .site-left-aligned #ticker .ytg-wide, .site-left-aligned #baseDiv { margin: 0 auto !important; } .site-left-aligned.guide-enabled .watch7-playlist, .site-left-aligned.guide-enabled #watch7-video-container, .site-left-aligned.guide-enabled #watch7-main-container {padding-left: 25% !important; padding-right: 25% !important;} #yt-masthead-container { padding: 0 25% !important; margin: 0 auto !important}

Fungerar bra i 1920x1080 med några små buggar. Funderar inte på om jag ska ta och göra allt lite bredare istället, även videon.

Om några dagar kommer det väl finnas flera userscripts och userstyles som fixar det mesta.

Gigabyte GA-Z97X-SLI, Intel Core i5 4460 3.2GHz, 128GB Samsung 850 PRO, Corsair 8GB, Gigabyte GeForce GTX 750ti, EVGA Supernova G2 750W
Min GitHub: https://github.com/lassekongo83

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
?????
Registrerad
Okt 2003

Jag har fan sett bättre layot /design på porr sidor än youtube...
Dom lyckas alltid förstöra nått vid varje uppdatering ...men kanske bara jag som är bitter.

Motherboard:Asrock Z87 Extreme3
Cpu:Intel I5 4670K@4.3Ghz
Memory: Corsair XMS3 12Gig 1600Mhz
Gpu:Asus GTX 1060 3GB

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jul 2001

håller med om att det ser underligt ut att den inte är centrerad

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Malmö
Registrerad
Aug 2003

bedrövlig design va i helvete har dom gjort den så kass för?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Okt 2002
Skrivet av HazZarD:

bedrövlig design va i helvete har dom gjort den så kass för?

Förmodligen jobbar man på att få samma utseende på alla sina tjänster.

Jag stör mig mest på att när man ser en video så är spelaren inte centrerad/fyller inte hela contentbredden.

| Apple iMac 24" 3,06 GHz | 4GB RAM | 1TB HDD | OSX 10.8.2 |(halvdöd)
| Macbook Pro Retina | 16GB RAM | 256GB HDD | | OSX 10.8.2 |

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Borås
Registrerad
Jul 2005
Skrivet av Toke:

Förmodligen jobbar man på att få samma utseende på alla sina tjänster.

Verkar så. Även sökning av bilder m.m. har fått sig en uppdatering.

Stör mig inte på Youtubes nya design. Den funkar och inte märkt några rejäla klavertramp i den ännu.

Desktop: ASUS P8Z77-V LK, Intel Core i7 3770K, 16GB Corsair XMS3 DDR3,
ASUS ROG STRIX GeForce GTX 1080 8GB GAMING, HyperX Savage SSD 480GB
Notebook: MSI GE72 2QF-054NE Apache Pro
http://www.blackmesagame.com

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Mar 2010

Finns det något sätt att få tillbaka den gamla layouten?

Citera för svar!
Har jag hjälpt dig? Klicka på Gilla!
[Galleri]XBMC på Raspberry Pi [GUIDE] XBMC på Raspberry Pi
i7 930 @ 4GHz, 6950, Asus P6X58D-E, Corsair HX750W, 2st Corsair SSD 60 gb

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sandviken
Registrerad
Sep 2002

Jo, jag har sett det jag med. Är väl inte så mycket att gnälla över, om jag ska vara ärlig. Även om designen i sig kanske inte är den mest fantasifulla eller upphetsande man har sprungit på.

Tror det kan vara extremt svårt att få till det så att det ska passa alla, så alla blir nöjd både med utseende och den funktionella biten.

💀 Stationär: Intel Core i5-4460 | ASUS B85M-GAMER | HyperX Fury 1600MHz 8GB | Geforce GTX 1080 8GB | Samsung EVO 850 250GB + WD Blue 2TB | Windows 10 Home 64 | Acer G276HL 27" & ASUS VG278HE 27"
💀 Stationär 2 Intel Core i5 3350P | 16GB DDR3 | Nvidia Geforce GT 610 | Windows 10 Home 64 | WD 3TB
💀 Stationär 3: Intel® Core™ i5-4460 | 8GB DDR3 | Nvidia Geforce GTX 960 | Windows 10 Home 64 | SSD 128 GB | HDD 1TB
www.detspokar.se | www.livohelvete.se | info@detspokar.se

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Karlskrona
Registrerad
Dec 2010

För er som vill ha sidan centrerad(För Google Chrome)
http://www.youtube.com/watch?v=njQ6BjuSXJU&feature=g-user-u

Är inte så intresserad av vad mina prenumerationer har gillat eller lagt till i en spellista så för mig personligen är detta en irriterande layout då jag måste ödsla ännu mer av min värdefulla tid på att först gå till "Mina prenumerationer" och sedan ännu ett klick på "Bara uppladdade videoklipp".
Hade hellre sett att den gamla layout fanns kvar men det är ju inte så att min värld går under för detta ^^

NZXT Switch 810 | MSI Z77A-G45 | i7 3770K |Cooler Master Hyper 212 Plus | 8GB(2x4GB) 1600 MHz | Asus GeForce GTX 780 DC2 | Corsair CX750M

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Summer '79
Registrerad
Maj 2002

Bara att installera och allt blir genast bättre

(center align)

http://userscripts.org/scripts/show/153606

CPU: Intel Core i7 4770K @ 4.2Ghz Motherboard: Asus Maximus VI Hero GPU: Zotac GeForce GTX 780 AMP Edition Memory: Kingston Beast 16GB @ 2400Mhz SSD: 240GB Intel 530 PSU: Corsair AX 860W 80+ Platinum Chassi: Corsair Obsidian 750D OS: Windows 7 x64 Professional 3Dmark11: 13739 3Dmark Vantage: 42063 Valley Benchmark 1.0 Extreme HD: 3016

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Nov 2005

Core i7 4690K | Noctua NH-D14 | ASUS Z97-A | EVGA GeForce GTX 1080 8GB FTW Gaming | Corsair 16GB 1600MHz | Corsair HX650W | Samsung 840 PRO 256GB | Fractal Design Define R2 | Windows 10

Xeon E3-1241 V3@3,5GHz | Cooler Master Hyper 212 Evo | Supermicro - X10SL7-F | Samsung 32GB 1600MHz ECC | Evga Supernova G2 850W | WD RED/Segate Ironwof - 22TB | Fractal Design Define R5 | OS: Unraid

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Lite överallt
Registrerad
Jan 2003

Det jag har försökt lista ut är hur tusan jag ändrar ordningen i spellistor (Särskilt för "Titta senare"). Det verkar inte finnas? Förut kunde man drag & dropa ordningen som man ville, men inte nu längre.

Utöver det så är det inget jag reagerat på direkt.

Spelar DirtyBomb, Rocket League, BF1.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Luleå
Registrerad
Apr 2007

Ok, mitt första problem har uppstått. Jag vill kunna spara spellistor som andra gjort och hålla dem privat, för att lättare kunna hantera dem. Tidigare har det gått att spara hela spellistor`när man väl är inne i en befintlig, men funktionen verkar vara borta. Idéer?

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.