Permalänk

PS3 fläkt

Tjenare min kompis hade tänkt att skaffa en vattenkylning till sitt PS3 för det så jävla varmt säger han (han spelar typ 24/7). Så skulle man kunna få lite tips på någon vattenkylning som passar i ett PS3.

Visa signatur

Maskin 970 Strix | 4770K | 16 GB DDR3 | NH-D15
Nöje Panasonic GX-80 | Samyang MF 14/2,8 | Lumix G 25/1,7 + 35-100/4-5,6
Gear GM900 RGB | GMMK PRO+Gateron Yellow | AKG K7XX+xDuoo TA10-R

Permalänk
Skrivet av William98:

Tjenare min kompis hade tänkt att skaffa en vattenkylning till sitt PS3 för det så jävla varmt säger han (han spelar typ 24/7). Så skulle man kunna få lite tips på någon vattenkylning som passar i ett PS3.

Edit: Antog lite för snabbt att det var en omöjlighet, förlåt mig.
Visste inte att det fanns riktig vattenkylning till PS3.

Visa signatur

Insert funny joke here

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Slaktardej:

AHAHAHA AAHAH Vattenkylning i ett PS3?
Blir väl till att Proffs-modda eller Ful-modda då.
Bör gå med Ful-modd att sätta dit en Antec Kühler H2O 620.

Säg inget när du inte vet någonting om.

TS: Här finns block till ps3 samt andra stuffs som du kan köpa till: http://www.aquatuning.de/product_info.php/info/p13118_Alphaco...

Testat öppna och damma ur? Bytt kylpasta?

Permalänk

Blev sugen på göra mitt PS3 Vattenkylt nu :O, Byta pasta och damma ur hjälper nada gjort det 3 gånger.

Sitter bara å fundera om man måste löda i PS3 för koppla in pump samt fläktar, Eller om man kopplar en Dc adapter :S

Visa signatur

I was in Hong Kong and this guy on the street was selling these dodgy-looking CDs labelled 'Rindows' and 'Frotoshop'.
Display driver uninstaller

Permalänk
Avstängd

Tycker det är helt onödigt att vattenkyla 6 års gammal teknik samt att vattenkylningen kostar minst lika mycket som en ny basenhet.