Twilight soundtrack...eller?

Permalänk

Twilight soundtrack...eller?

hehe, vill bara berätta en rätt kul händelse idag på jobbet. Jag lyssnar mycket på death metal och annan "tung" musik, medan min kollega jag delar rum med har riktigt tam musiksmak, typ mycket ballader och en hel del musikaler osv. Till detta hör också att han är ett fan av Twilight... självklart brukar jag reta honom för att han är en sån tönt eftersom han gillar sånt

Iaf, idag försökte han imponera på mig.
Kollega: "Hörru. Lyssna på den här låten..."
Jag: "Hm, jag känner igen den där...det är Amon Amarth tror jag, det är en svensk death metal grupp!"
Kollega: "Vaddå känner du igen den? Det är från soundtracket till senaste Twilight filmen, det trodde du inte va?" (han ler belåtet över hur tuff hans film är)...
Jag: "Jasså?! Jag känner igen låten, men hade ingen aning om att den är med där, va heter den?"
Kollega: "Twilight of the thunder god"
Jag: "Det är ingen jävla soundtrack! Det är ju en låt på deras senaste skiva."
Kollega: "Aha, ja jag undrade varför omslaget hade massa svenska flaggor på framsidan.. men jag sökte ju på 'twilight' och fick upp den..."

lol. =P

Permalänk
Medlem
Skrivet av Användarnamnqwer:

hehe, vill bara berätta en rätt kul händelse idag på jobbet. Jag lyssnar mycket på death metal och annan "tung" musik, medan min kollega jag delar rum med har riktigt tam musiksmak, typ mycket ballader och en hel del musikaler osv. Till detta hör också att han är ett fan av Twilight... självklart brukar jag reta honom för att han är en sån tönt eftersom han gillar sånt

Iaf, idag försökte han imponera på mig.
Kollega: "Hörru. Lyssna på den här låten..."
Jag: "Hm, jag känner igen den där...det är Amon Amarth tror jag, det är en svensk death metal grupp!"
Kollega: "Vaddå känner du igen den? Det är från soundtracket till senaste Twilight filmen, det trodde du inte va?" (han ler belåtet över hur tuff hans film är)...
Jag: "Jasså?! Jag känner igen låten, men hade ingen aning om att den är med där, va heter den?"
Kollega: "Twilight of the thunder god"
Jag: "Det är ingen jävla soundtrack! Det är ju en låt på deras senaste skiva."
Kollega: "Aha, ja jag undrade varför omslaget hade massa svenska flaggor på framsidan.. men jag sökte ju på 'twilight' och fick upp den..."

lol. =P

då ska vi se, ska ta o skriva ner det här på en lapp....

sådär! lägger den i min låda med viktiga papper då

Visa signatur

Laptop - MacBook 2.0GHz, 4GB ram, Intel GMA 950
Stationär - i5 3570k @ 4ghz, 8gb ram, 120gb ssd + 2tb hdd, Windows 8 64bit, fractal design arc
Citera så jag hittar tillbaka :)

Permalänk
Medlem

Jag trodde jättelänge att det var Tay Zonday som gjort Call Me Maybe.

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Skrivet av E_maN:

då ska vi se, ska ta o skriva ner det här på en lapp....
https://dl.dropbox.com/u/2719341/twilight.jpg

sådär! lägger den i min låda med viktiga papper då

ehm?!
Eftersom du uppenbarligen missade poängen...äh, orka.