"hittat" flertal servrar, ta hem eller skita i?

Permalänk
Lego Master
Skrivet av Mackan365:

-Med risk att glida får långt OT-
Känner till regeln, och erkänner att jag gjort fel, precis som andra i tråden som på något sätt uppmanat till att ta prylarna, även du, före eller efter det framgick i just denna tråden att det var olagligt. Det har ju varit olagligt hela tiden.

Isåfall får moderatorerna modda/censurera våra tidigare kommentarer, innan lagläget blev utrett i tråden. Jag kan tycka att de kan få ligga kvar som en tankekedja kring hur vi kom fram till läget. Men ditt inlägg gav sken av att inte ha läst längre än första posten, även efter att läget blev uppklarat. Hade du läst igenom tråden (vilket det verkar som att du inte har), så hade du inte gjort inlägget eftersom det då var ett uppenbart regelbrott, inte bara (som våra) på grund av ett oklart lagläge, som sedan reddes ut offentligt. Jag ser en viss skillnad, även om du har rätt i sak (det var olagligt hela tiden).

Visa signatur

* Vänsterhänt högerskytt med tummen mitt i handen.
* A franchises worst enemies are its biggest fans.
* 🖥️ i5 12600K | Z690 | 32GB | RTX 3070 | Define R6 | 48" 4K OLED | Win11 | 💻 Surface Go 3
* ⌨️ G915 Tactile | ⌨️ G13 | 🖱️ G502 X | 🎧 Pro X | 🎙️ QuadCast | 📹 EOS 550D | 🕹️ X52 Pro | 🎮 Xbox Elite 2
* 📱 Galaxy Fold4 | 🎧 Galaxy Buds Pro | ⌚ Galaxy Watch5 Pro | 📺 65" LG OLED | 🎞️ Nvidia Shield

Permalänk
Medlem

Utöver att det är olagligt att plocka hem dom så måste de ju vara av G1: or om det inte står speciferat?
DL 380
DL 360

Nya mobiltelefoner har väl nästan bättre prestanda än dessa 13år gamla reliker?

Permalänk
Citat:

Men ditt inlägg gav sken av att inte ha läst längre än första posten, även efter att läget blev uppklarat.

Jag håller med om att mitt inlägg skulle ha hamnat lite längre upp i tråden. Jag skumläste inläggen men beslutade att ändå ge min syn på det hela utöver olaglighetsförklaringen. Om det var rätt eller fel i förhållande till forumet och dess regler för en moderator avgöra.

Visa signatur

"I believe in speed, power. Power and speed solves many things" - Jeremy Clarkson

Permalänk
Medlem

lagar är till för att brytas.
hade jag varit i dina kläder så hade jag tagit dom när ingen ser. typ mitt i natten

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd låst*

Att ta saker från soprum är, som sagt i tråden, olagligt.
Att uppmana till det är därför naturligtvis inte heller tillåtet.

Visa signatur

CPU: Intel i5 2550K (NH D-14) GPU: Nvidia GTX 570 Mobo: Gigabyte GA-P67-UD7(B2) PSU: Cooler Master Silent Pro 700W

Visste du att om Du inte håller dig till reglerna varje dag, så kommer Arla-haren och skjuter dig i huvudet eller ibland i magen.