Hjälp!Fått Youtube varning om upphovsrätt!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Du kan ju alltid gissa
Registrerad
Maj 2012

Hjälp!Fått Youtube varning om upphovsrätt!

Förlåt om tråden ligger lite konstigt, visste inte vart den ska ligga riktigt.
I alla fall så nu när jag gick in på videohanteraren i Youtube så hade jag ett meddelande om upphovsrätt.
Att jag fått en anmälan att jag använder någon annans musik. Och det gör jag iofs men musiken är från Youtubes egna "AudioSwap".
Jag har försökt att ta bort musiken genom att gå in på Ljud och sedan välja att den ska använda originalvideon, alltså den som inte har musik.
Men efter mycket väntande funkar det inte och flera försök har jag gjort. Blir smått frustrerad eftersom jag inte vill att de ska ta bort videon
eller stänga kontot. Jag har försökt kontakta Youtube men hittar det inte (nya YT är väldigt dumt gjort) utan jag hittar bara
FAQ alltså frågor som ofta ställs som är besvarade, men jag kan ändå inte få hjälp utifrån det.
Någon som vet vad jag ska göra?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Du kan ju alltid gissa
Registrerad
Maj 2012

Eftersom det är en anmälan kan det vara från vem som helst?
Såg att man kunde anmäla folk för olika anlendingar, bland annat för upphovsrätt.
Förresten så funkar det fortfarande inte att gå tillbaka till originalvideon, konstiga är att i Ljud så är ju videoklippet där
och man kan kolla på det och där så är musiken borta och det står att det är original, men går jag in och kolla via Min Kanal
eller liknande är musiken kvar.